Vanaf 20-11-2020 elke vrijdag om 20:00 uur op RTL4quote:The Voice of Holland komt terug! Op 20 november barst het alweer elfde seizoen los van de populaire zangshow. Hieronder wat we nu al weten over de nieuwe reeks.
Nieuwe coach
Na twee spraakmakende seizoen kwam er en einde aan het Voice-avontuur van Lil’ Kleine. Zijn vervanger is Jan Smit, die sinds zijn grote klus voor het Eurovisiesongfestival en na zijn heftige burn-out weer voor het eerst te zien is op tv.
"Toen ze mij vroegen, zei ik volmondig: ja", liet Jan eerder weten aan RTL Boulevard. "Ik denk en hoop dat ik met mijn ervaring zowel talenten als artiesten die al enige tijd op weg zijn, een podium kan bieden en kan ondersteunen."
Anouk op een scherm
Het komende seizoen is Anouk met behulp van een scherm te zien op haar stoel. De reden hiervoor is dat de zangeres zware astma heeft en niet het risico durft te lopen dat ze corona krijgt. Om alsnog de uitzending bij te wonen, kijkt ze mee vanaf een plek net buiten de studio.
Eerste beelden
Inmiddels zijn ook de eerste beelden vrijgegeven van het nieuwe seizoen. Hierin is te zien dat Anouk ondanks het scherm haar ongezouten mening geeft en dat Ali B soms best blij is dat ze niet in real-life aanwezig is. Ook Jan Smit deelt waarschijnlijk deze mening, want hij krijgt het zwaar te verduren met Anouk. "Hou je bek, Jan!" roept ze in de promo.
Lijkt idd veel ouder, 44 ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:59 schreef MissJ het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat die ene pas 34 is
Anouk vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:02 schreef Sfeermaker het volgende:
Fun. - Some nights is een van de schaarse hoogtepunten uit het afgelopen decennium popmuziek. Goede smaak, Jan.
Ik hoorde het vandaag voor het eerst.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:02 schreef Sfeermaker het volgende:
Fun. - Some nights is een van de schaarse hoogtepunten uit het afgelopen decennium popmuziek. Goede smaak, Jan.
Vond hem er beter uitkomen. Ik denk wel dat zij beter is dan Sjoerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:11 schreef alors het volgende:
Ik vond dit nummer nou niet echt het beste naar boven halen bij beide....
Moeilijk nummer om te zingen ook lijkt me, wel mooi nummerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:11 schreef alors het volgende:
Ik vond dit nummer nou niet echt het beste naar boven halen bij beide....
Voor die blonde chick dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Gaat ie voor de studente of voor de zangeres?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:33 schreef potjecreme het volgende:
Ja hoor!!! Ik hoor liever Sjoerd dan Renee.
Niet opvallend genoeg iddquote:
Ik had in plaats van Hello iets meer van verkeerd verbondenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:51 schreef Bamba het volgende:
Als ze in het Arabisch zingen, haal ik er meteen geen Hello meer uit. Mijn brein geeft dan een error ofzo
Vind dat ook raar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:13 schreef Chiappucci het volgende:
Best een goede aflevering gisteren. Niveau van de battles viel me niet tegen.
Die prebattles vind ik dan weer sneu. Ga je door bij de Blind Auditions, word je er voor de echte battles alweer uitgekickt omdat je nog iets onzekerder bent dan je 2 tegenstanders.
Vind ik ook. Hoop dat ze op de stoel mag blijven zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Hanin vind ik met afstand de beste.
Eigenlijk heeft Anouk het (een beetje) verpest. Zij had immers de regie.quote:
Jan zei er ook wat vanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Anouk het (een beetje) verpest. Zij had immers de regie.
Met Anouk weet je het nooitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hoop dat ze op de stoel mag blijven zitten.
Ik vrees er ook voorquote:
Zij is ook heel goed, maar Bram vind ik een veel specialere stem hebbenquote:
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zij is ook heel goed, maar Bram vind ik een veel specialere stem hebben
Ik vind dat leuker dan het topje..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef Bamba het volgende:
Anouk heeft lef om over styling te praten gezien wat ze zelf aan heeft
Mee eens, maar helaasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Allebei niks bijzonders imo.
Dan liever de dame. Jongen zingt zo slap.
Ik vind beiden baggerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker dan het topje..
en lekker geknepen met haar ogen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef Magica het volgende:
Shanelle heeft haar weg naar de battles geschreeuwd
Zou mooi zijn als Anouk dat ook ooit eens zou kunnen...quote:
Jij weet hoe Anouk in de studio is?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Anouk dat ook ooit eens zou kunnen...
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef potjecreme het volgende:
Cringe met die wijven op de stealstoelen.
Ze is gewoon beterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa het liedje paste beter bij Inge.
33quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Brenda? Beste van de drie maar wellicht exit vanwege leeftijd.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Brenda? Beste van de drie maar wellicht exit vanwege leeftijd.
Oh niet gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Thuis had hij toch een roze trui aan?
Ik moest echt lachen om die gozer die op en neer aan het huppelen was op de achtergrondquote:
Schreeuwen staat niet gelijk aan talent.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:53 schreef Tengano het volgende:
Wie zei er ook alweer dat ze dit jaar geen talent hadden???
Jij mag er ook zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Schreeuwen staat niet gelijk aan talent.
Was ze niet van The Next Boy/Girl Band?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Jorieke van Team Waylon. Is dat een meisje dat al eerder in een talentenjacht heeft gezeten?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Was ze niet van The Next Boy/Girl Band?
Die kerel met die gitaar kon echt niet. Had dan die rappende kerel met die 2 dames door laten gaan.quote:
Hierquote:
Ik ook welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:33 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Refael wel een lekkere vent trouwens
Ja echt he, dat waren mooie tijdenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Toen ik jaren terug m'n Fok account aanmaakte gingen er op een avondje TVOH (of xFactor destijds) een fors aantal topics doorheen
Jij was er destijds toch ook al bij, dat na het stoppen van xFactor het TAL subforum gestart werd?quote:
Ja zekers! Ben zelfs bij een paar TAL meets geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij was er destijds toch ook al bij, dat na het stoppen van xFactor het TAL subforum gestart werd?
TAL meets?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja zekers! Ben zelfs bij een paar TAL meets geweest
Ik maar 1, oktober 2010 als ik me goed herinnerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja zekers! Ben zelfs bij een paar TAL meets geweest
Ik heb geen idee wanneer ik bij een meet was, maar zou goed kunnen dat het ongeveer toen was. Was een keer bij een meet in Amsterdam en een keer bij een meet in de Eftelingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik maar 1, oktober 2010 als ik me goed herinner
Dit!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Anouk gaat stelen
Ja, irritant kindquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:56 schreef potjecreme het volgende:
Ahhhhh arme JOb. Ik heb liever hem dan de met lange haren.
Dit ja. Erg jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:05 schreef Chiappucci het volgende:
Aan de preview te zien gaan er per coach maar 2 van de 6 kandidaten door naar de liveshows. Wordt wel steeds meer afgeraffeld zo.
Straks hebben we 8 afleveringen met blind auditions gehad en maar 7 resterende afleveringen. Verhouding is een beetje zoek.
2 dus, staat een paar posts boven jequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik schakel net in, hoeveel gaan er per coach naar de liveshows?
Zie maar 2 stoelen
Live shows met maar 8 beginnen dus, zullen we die ook wel afraffelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:32 schreef Magica het volgende:
[..]
2 dus, staat een paar posts boven je
Clouseauquote:
Ik ook, ik vind haar goed. Wat een rare beslissing van Waylon weerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb liever haar dan die andere schreeuwlelijk.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb liever haar dan die andere schreeuwlelijk.
Terecht. Al had die andere ook wel gemogenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:50 schreef MissJ het volgende:
Deze jongen door graag en dan Sezina exit.
Haar vriend is te oud. Ze moet weer een verse negerlul.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Magica het volgende:
Anouk is het nergens mee eens ofzo deze afl?
Niveautje hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:59 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Haar vriend is te oud. Ze moet weer een verse negerlul.
Die reactie van zijn moeder is vreemd te noemen. Het was niet precies dit moment.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terecht. Al had die andere ook wel gemogen
Het programma heet de Voice en is met draaiende stoelen juist omdat de stem centraal zou moeten staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:33 schreef Chiappucci het volgende:
Zo te zien is heel Twitter ontploft omdat Sezina (en Senja) eruit is, maar ik snap de keuze wel. Channah en Sem hebben meer uitstraling op het podium. Niet dat dat doorslaggevend moet zijn, maar in geval van twijfel kan het wel een factor zijn.
En ben wel benieuwd wat Anouk vond van bepaalde beslissingen van Ali en Waylon. Die rare gezichtsuitdrukkingen steeds![]()
Ja, heb je ook gelijk in. Objectief gezien had ze het zeker verdiend, ook al is het niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het programma heet de Voice en is met draaiende stoelen juist omdat de stem centraal zou moeten staan.
Beetje apart dat dan toch bij haar de performance zo de doorslag geeft, aangezien haar stem zeker bij de top van dit seizoen hoort.
Rare beslissingen van Waylon.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Magica het volgende:
Anouk is het nergens mee eens ofzo deze afl?
Ik snap beide keuzes niet, zowel Senja als Sezina zaten in mijn top 4 (al was Seniza deze avond too much, maar ik beoordeel graag over de hele linie).quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:33 schreef Chiappucci het volgende:
Zo te zien is heel Twitter ontploft omdat Sezina (en Senja) eruit is, maar ik snap de keuze wel. Channah en Sem hebben meer uitstraling op het podium. Niet dat dat doorslaggevend moet zijn, maar in geval van twijfel kan het wel een factor zijn.
En ben wel benieuwd wat Anouk vond van bepaalde beslissingen van Ali en Waylon. Die rare gezichtsuitdrukkingen steeds![]()
Ik snapte hem ook niet. Ik vond haar zoveel beter dan die jongen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Rare beslissingen van Waylon.
Waarom is Senja niet door?
Totaal niet eens met Waylon deze aflevering, zoals wel vaker tijdens The Voice.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 05:09 schreef IxCalypso het volgende:
Ik persoonlijk denk dat Waylon het talent in haar zag en haar wilde behoeden voor het The Voice contract of hij had hetzelfde met haar als met zonnebrilmevrouw.
Geen idee.
Nou nou.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:52 schreef Astro_boy het volgende:
Die Anouk is echt zo’n grafwijf. Als die onder een auto komt zal niemand daar een traan om laten.
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Anouk heeft drie van mijn favo's.. Helaas kunnen er maar twee door.
Dit. Ze kan prima zingen, maar ik voel het nietquote:
Zo zonde ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |