Ze is gewoon beterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa het liedje paste beter bij Inge.
33quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Brenda? Beste van de drie maar wellicht exit vanwege leeftijd.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Brenda? Beste van de drie maar wellicht exit vanwege leeftijd.
Oh niet gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Thuis had hij toch een roze trui aan?
Ik moest echt lachen om die gozer die op en neer aan het huppelen was op de achtergrondquote:
Schreeuwen staat niet gelijk aan talent.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:53 schreef Tengano het volgende:
Wie zei er ook alweer dat ze dit jaar geen talent hadden???
Jij mag er ook zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Schreeuwen staat niet gelijk aan talent.
Was ze niet van The Next Boy/Girl Band?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Jorieke van Team Waylon. Is dat een meisje dat al eerder in een talentenjacht heeft gezeten?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Was ze niet van The Next Boy/Girl Band?
Die kerel met die gitaar kon echt niet. Had dan die rappende kerel met die 2 dames door laten gaan.quote:
Hierquote:
Ik ook welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:33 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Refael wel een lekkere vent trouwens
Ja echt he, dat waren mooie tijdenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Toen ik jaren terug m'n Fok account aanmaakte gingen er op een avondje TVOH (of xFactor destijds) een fors aantal topics doorheen
Jij was er destijds toch ook al bij, dat na het stoppen van xFactor het TAL subforum gestart werd?quote:
Ja zekers! Ben zelfs bij een paar TAL meets geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij was er destijds toch ook al bij, dat na het stoppen van xFactor het TAL subforum gestart werd?
TAL meets?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja zekers! Ben zelfs bij een paar TAL meets geweest
Ik maar 1, oktober 2010 als ik me goed herinnerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja zekers! Ben zelfs bij een paar TAL meets geweest
Ik heb geen idee wanneer ik bij een meet was, maar zou goed kunnen dat het ongeveer toen was. Was een keer bij een meet in Amsterdam en een keer bij een meet in de Eftelingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik maar 1, oktober 2010 als ik me goed herinner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |