Met een beetje creativiteit en een boel geld, kun je daar wel een fantastische woning van maken. Wel lastig met boodschappen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:00 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Bijzonder object met lange trap naar ruim uitzicht. Wat je ermee moet als een woonbestemming onmogelijk lijkt? "Het gemeentebestuur ziet evenwel creatieve of innovatieve ideeën met draagvlak vanuit het dorp (...) graag tegemoet."
Ik ben bang dat de meest economisch zinnige optie slopen is (geen monument) met de hoop er in de toekomst een paar woningen te mogen bouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wil er 10 miljoen voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
https://www.funda.nl/koop/nieuw-vennep/huis-87437251-ijweg-1734/
vooral opmerkelijk omdat het zo belachelijk groot en over de top is
[ afbeelding ]
Misschien handig voor de hamster?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
gevalletje vorm gaat voor gebruiksgemak?
[ afbeelding ]
Geweldige ruimtes, leuke ideeen, ongetwijfeld heel veel dure dingen in huis. Maar allemaal zo ontzettend smakeloos ingericht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier 10 jaar schuin tegenover gewoond en altijd eens binnen willen kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Over de top, dik en duur. En dan zet je een goedkope drankdispenser op het aanrecht, met Passoa er in...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Het doet me eerder aan een chic hotel denken dan aan een huis waar mensen wonenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:26 schreef Karstman het volgende:
Over de top, dik en duur. En dan zet je een goedkope drankdispenser op het aanrecht, met Passoa er in...
[ afbeelding ]
Trouwens hoe meer ik kijk denk ik dat het een mengeling is van oude en nieuwe foto's, er zijn ook foto's van de keuken zonder drankdispenser en met net een andere lichtkleur. En ik zie op de opmerkelijk kleine TV in de bioscoopruimte het TMF logo staan, die zenden al 10 jaar niet meer uit:
[ afbeelding ]
Je zal toch van de trap flikkeren en je vast proberen te grijpen aan die leuning...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is een leuning om je aan vast te grijpen als je uitglijdt/valt. Als je dat hier doet terwijl je valt, heb je het risico dat je een vinger breekt of kwijt bentquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze dat voor elkaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef rutger05 het volgende:
Gaaf ruim 'industrieel' appartement. Energielabel A ook nog eens in dit prachtige oude gebouw.
[ afbeelding ]
Leuk gedaan met die schuifwand bij de slaapkamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)380-max-euweplein-8/
Dat niet iedereen 1.1 miljoen uitgeeft aan een appartement?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaarEeuwig zonde dat ze die slaapkamer dan zo klein hebben gehouden. Duur is het niet echt vind ik, voor oppervlak en lokatie. En toch al 6+ maanden in de verkoop. Wat zou het addertje zijn?
Dit zou dan via de binnenkant geïsoleerd moeten zijn om energielabel A te krijgen neem ik aan. Het staat inderdaad al enige tijd te koop. Waarom weet ik niet. Locatie lijkt mij prima en het gebouw is prachtig industrieel erfgoed. Natuurlijk moet je daar liefhebber van zijn, maar ik vermoed dat die er genoeg zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaarEeuwig zonde dat ze die slaapkamer dan zo klein hebben gehouden. Duur is het niet echt vind ik, voor oppervlak en lokatie. En toch al 6+ maanden in de verkoop. Wat zou het addertje zijn?
Het prachtige pand links staat overigens eveneens te koop ontdek ik net.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zou nooit boven een bar/restaurant gaan wonen. Tenzij je student bent.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Doe mij die maarquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:33 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het prachtige pand links staat overigens eveneens te koop ontdek ik net.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vermoed overigens dat ook de slaapkamer in dit pand je niet kan bekoren.
De Harmenjans buurt is wel mooi gewordenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef nostra het volgende:
Droste pand is supermooi ja, al zit je er wel een beetje ingeklemd tussen links (op de foto) kilometers industrieterrein en om je heen een wijk die (voorheen althans) van het niveau "als Nederland speelt is elk huis oranje en staan de tv's in de voortuin" was. Weet niet of dat inmiddels opgeknapt is, zo te zien is alles in ieder geval wel nieuwbouw geworden.
Tevens: "grachtenpand"
Deze mag daar ook wel bijquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig leidingwerk door het gehele pand.
https://www.funda.nl/koop(...)1-hoofdstraat-91-93/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |