Er zit nog een buitendeur in de bijkeuken, dus zo'n trap lijkt me gewoon redelijk overbodig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De clou is dat de benedenverdieping flink is uitgebouwd en het terras daarbovenop de voornaamste buitenruimte is.
Dat is ook best opmerkelijk inderdaad, had ik niet eens gezien. Misschien vinden ze het gezellig? Of hebben papa en mama écht een sportkamer én een extra zitkamer én een kamer met bureaus nodig?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:50 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik snap foto 19 niet. https://www.funda.nl/koop(...)eimanshof-1/#foto-19 Een stapelbel naast het bed van de ouders terwijl er nog genoeg kamers “vrij” zijn om een kinderkamer van te maken
Is dat waar opa de hartaanval kreeg?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
Weer een pand dat wel een likje verf en een fris behangetje kan gebruiken:
[ afbeelding ]Ach gos.....
https://www.funda.nl/koop/emmen/huis-41262064-zijweg-8/
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is dat waar opa de hartaanval kreeg?
Geen eer aan te behalen, inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:12 schreef Gieliovd het volgende:
Kijk dat is het huis waar ze het woord "vochtprobleem" hebben uitgevonden.
Net niet geïsoleerd inderdaad, ja, ik dacht aan iets anders. Dat je altijd tegen de klippen op kan stoken.quote:Wonen met hoofdletter W betekent in deze Wonen in landelijk gebied met aan alle zijden landerijen en slechts enkele huizen, waardoor je net niet geïsoleerd komt te wonen
110 m2 woonoppervlak. Dat noem ik niet klein.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:41 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Mooie woonwagen
https://www.funda.nl/koop/weesp/huis-41281122-ravelijn-10/
Geen idee hoe ik losse foto's link, gaat even anders dan vroegâh.
Ik heb een soortgelijke woning bezichtigd en het is echt klein, met een postzegel-tuintje. M.i. het geld niet waard terwijl de makelaar er om bekend staat redelijke prijzen te vragen.
110 is gewoon een prima formaat huis idd. Ik moet hwt met 100m2 doen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
110 m2 woonoppervlak. Dat noem ik niet klein.
Edit: was al gepost zie ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef MaJo het volgende:
Het huis is niet zozeer opmerkelijk maar deze verstekeling op bed moest ik wel even om lachen:
[ afbeelding ]
Alsof ze niet door hadden dat er een hond op bed lag
Dit huis overigens
Ik heb even terug gezocht, het type huis dat ik heb bezichtigd was een slagje kleiner. Trap is inderdaad verschrikkelijk en een van de redenen dat wij er niet voor zijn gegaan. Er zijn ook types woningen die een wenteltrap hebben en dat is zooo onhandig met een kleine.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
110 is gewoon een prima formaat huis idd. Ik moet hwt met 100m2 doen.
Die trap midden in de woonkamer is wel verschrikkelijk trouwens. Wie dat verzonnen heeft was dronken denk ik.
Daarom staat in de eerste post een handleiding hoe je foto's moet plaatsen @VenusFlyTrapquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:41 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Mooie woonwagen
https://www.funda.nl/koop/weesp/huis-41281122-ravelijn-10/
Geen idee hoe ik losse foto's link, gaat even anders dan vroegâh.
Ik heb een soortgelijke woning bezichtigd en het is echt klein, met een postzegel-tuintje. M.i. het geld niet waard terwijl de makelaar er om bekend staat redelijke prijzen te vragen.
Jij zoekt natuurlijk een huis met een VenusFly model trapquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Ik heb even terug gezocht, het type huis dat ik heb bezichtigd was een slagje kleiner. Trap is inderdaad verschrikkelijk en een van de redenen dat wij er niet voor zijn gegaan. Er zijn ook types woningen die een wenteltrap hebben en dat is zooo onhandig met een kleine.
10 jaar in een appartementje gewoond met een wenteltrap. Nooit weer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Ik heb even terug gezocht, het type huis dat ik heb bezichtigd was een slagje kleiner. Trap is inderdaad verschrikkelijk en een van de redenen dat wij er niet voor zijn gegaan. Er zijn ook types woningen die een wenteltrap hebben en dat is zooo onhandig met een kleine.
Maar al een tijd geleden denk ik, moet je de foto van Streetview eens bekijken, zo oud is die nog niet, maar de tuin is opeens veranderd van een net aangelegde mooi tuin in een troosteloze bendequote:Op donderdag 4 februari 2021 11:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is dat waar opa de hartaanval kreeg?
Dat valt nog reuze mee vergeleken met ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
Weer een pand dat wel een likje verf en een fris behangetje kan gebruiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ach gos.....
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/emmen/huis-41262064-zijweg-8/
Meer informatie over deze funda-vondst in de Volkskrant!quote:Op maandag 11 januari 2021 13:30 schreef Iemand91 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)jksstraatweg-99-101/
Het Museum Johannes Postschool staat te koop.
In dit lokaal vond op 15 mei 1940 de capitulatie van de Nederlandse strijdkrachten aan de Duitsers plaats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Observatorium, in 2007 geopend door Aleksej Leonov (eerste mens die een ruimtewandeling maakte in 1965):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een ruimtepak van Leonov behoort ook tot de collectie:
[ afbeelding ]
Haha, ik wel. Maar goed het is maar net wat je gewend bent.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
110 m2 woonoppervlak. Dat noem ik niet klein.
Opschepper.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Haha, ik wel. Maar goed het is maar net wat je gewend bent.
110m is groter... dan mijn begane grond... als ik de garage niet meetelquote:
Sorryquote:
Mooi huis welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef yinu het volgende:
Naast deze fantastische plantenkamer met jaloersmakende monstera heeft dit huis nog wel meer moois te bieden...
[ afbeelding ]
Zoals verzamelingen van reclamemateriaal...
[ afbeelding ]
... een filmkelder...
[ afbeelding ]
... en een mooie werkplaats
[ afbeelding ]
Helaas weer iets boven mijn budget.
Die badkamer!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:27 schreef Aventura het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-hoge-naarderweg-71/
Geweldige tijdcapsule 😃
Ben wel gecharmeerd van dit huis. Even door de slechte staat van onderhoud kijken en je hebt tal van mogelijkheden. Genoeg ruimte!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:32 schreef BE het volgende:
[..]
Die badkamer!
Maar zeker een huis met potentie.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:32 schreef BE het volgende:
[..]
Die badkamer!
Maar zeker een huis met potentie.
Rijwoning van 675K in Hilversum waar nog +100K in moet....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:27 schreef Aventura het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-hoge-naarderweg-71/
Geweldige tijdcapsule 😃
Ben wel gecharmeerd van dit huis. Even door de slechte staat van onderhoud kijken en je hebt tal van mogelijkheden. Genoeg ruimte!
[ afbeelding ]
Het zal een kwestie van smaak zijn maar ik vind het nog best mooi moet ik zeggen, zeker gezien de staat van onderhoudquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Leandra het volgende:
En we hebben er weer een..... hallooooooooooo jaren 70 badkamers!
De rest van het huis kan ook wel een update gebruiken, hoewel ik niet direct met de 2008 keuken aan de gang hoef, maar de badkamers zijn nog origineel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt hè!? Maar deze buurt is de beste buurt van Hilversum, Trompenberg. Villawijk en de omgeving is ook werkelijk prachtig. Maar inderdaad, je mag er minimaal nog een ton op klappen en dan wordt het eens wat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:00 schreef Gieliovd het volgende:
Haal 4 ton van der vraagprijs af en we hebben het nog eens over potentie.
Ja idd, daarom zo blij met die badkamers, dan hoef ik verder niet over het huis na te denkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het zal een kwestie van smaak zijn maar ik vind het nog best mooi moet ik zeggen, zeker gezien de staat van onderhoud
Met scheertrafo. Die zijn echt zeldzaam aan het worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Leandra het volgende:
De rest van het huis kan ook wel een update gebruiken, hoewel ik niet direct met de 2008 keuken aan de gang hoef, maar de badkamers zijn nog origineel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat ook nog ‘voorbehoud eigenaar’. Dus je mag eerst door de ballotagecommissie voordat je 675K mag lappenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja echt hè!? Maar deze buurt is de beste buurt van Hilversum, Trompenberg. Villawijk en de omgeving is ook werkelijk prachtig. Maar inderdaad, je mag er minimaal nog een ton op klappen en dan wordt het eens wat.
Die heeft de nieuwe eigenaresse van ons oude huis afgelopen voorjaar ook uit de badkamer gesloopt...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Met scheertrafo. Die zijn echt zeldzaam aan het worden.
Middenvilla. Dit heb ik niet bedacht, maar de makelaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:17 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Rijwoning van 675K in Hilversum waar nog +100K in moet....
Die prijzen
Interessant die connectie met Dudok.quote:bijzondere geschakelde middenvilla, ontworpen door architect Robert Magnée, leerling en compagnon van W.M. Dudok.
Zo op de foto ziet de badkamer er nog prima uit (wel gedateerd natuurlijk). Overigens mooi die open en hoge ruimte en dat daglicht in de woonkamer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Ik zie wel een soort stopcontact boven de wastafel. Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:13 schreef z80 het volgende:
Met scheertrafo. Die zijn echt zeldzaam aan het worden.
Zo zeldzaam zijn ze dus tegenwoordig. Vroeger vond je ze vooral veel op campings.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Ik zie wel een soort stopcontact boven de wastafel. Bedoel je dat?
Bijna goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:19 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn ze dus tegenwoordig. Vroeger vond je ze vooral veel op campings.
Het is dus een trafo waar 220 in gaat en ook weer uit komt maar je kan er daardoor niet zoveel vermogen uithalen, iets van 20 Watt dacht ik. Bij kortsluiting zakt de spanning in zonder dat de stop (smeltzekering) er uit vliegt, Soms hadden ze ook nog een eigen zekering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.funda.nl/koop(...)ulus-potterstraat-6/The love you take is equal to the love you make.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Achter zo’n façade vermoed je toch geen ‘ultieme mancave’.
[ afbeelding ]Leipe (neuk-)douche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.funda.nl/koop(...)ulus-potterstraat-6/![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Achter zo’n façade vermoed je toch geen ‘ultieme mancave’.
[ afbeelding ]Arjan Robben zijn huis, zie alle foto's in de de mediaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.funda.nl/koop(...)ulus-potterstraat-6/voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |