En die balans is er niet. Geef mij maar aan, wat ze aan opdrachten hebben gehad in die 4 weken. Ballon en verder? Dan bedoel ik dus fysieke opdrachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee vreselijk, maar er moet een goede balans zijn.
Alleen maar spanning en spel is ook niks.
Dan wordt t echt wer een soort Exp Robinson.
Als je niet de livestream volgt maar alleen de shows, dan is de mix best wel prima.
Het is dat we hier de livestream volgen, dat je momenten van verveling ziet.
Maar ja, da's toch logisch?
Is wel heel 2021. De personen met risicogedrag ( religieuze groepen die blijven samenkomen ) roepen ook om als eerste gevaccineerd te worden tegen corona omdat ze disproportioneel meer besmettingen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze worden zelfs beloond voor het stukmaken van iets
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jowi is er op gaan zitten toen Jill riep "De vloer is lava in 3, 2, 1....". Kookplaat zei toen *krak*.
Volgens mij wordt de game room vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die balans is er niet. Geef mij maar aan, wat ze aan opdrachten hebben gehad in die 4 weken. Ballon en verder? Dan bedoel ik dus fysieke opdrachten.
Divide and conquer!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
Zoey gaat onbewust dat belgisch kamp uiteen spelen met haar gekonkelfoes.
Tja, ik vind het laffe kleuterschool opdrachtjes. Veelal gekopieerd uit andere shows.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de game room vaak gebruikt.
In de TV afleveringen zie je bijna elke dag wel iets.
Ik hoop het van harte.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
nee juist een goede, ze maakt naomi weerbaarderquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:30 schreef Yolk het volgende:
Zoey, de Belgische Nathalie, heeft een slechte invloed op Naomi.
Ze speelt een spel samen met Jowiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
We hebben het nu over de streamsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de game room vaak gebruikt.
In de TV afleveringen zie je bijna elke dag wel iets.
dat denkt jowiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze speelt een spel samen met Jowi
Zoey is niet te peilen samen met Jowi ....Die spelen volgens mij samen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
En daarbij denk ik "Het is geen ER".quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het laffe kleuterschool opdrachtjes. Veelal gekopieerd uit andere shows.
Klopt, maar het programma is niet gemaakt voor de stream-kijkers he. Om die 24 uur te entertainen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de streams
Daan voelt t aan haar moederlijke water. Die is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:36 schreef zodeju het volgende:
Daan toch even proberen om een vinger in de pap te krijgen?
met een zielige zalvende stem brrrrrrquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:36 schreef zodeju het volgende:
Daan toch even proberen om een vinger in de pap te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |