En die balans is er niet. Geef mij maar aan, wat ze aan opdrachten hebben gehad in die 4 weken. Ballon en verder? Dan bedoel ik dus fysieke opdrachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee vreselijk, maar er moet een goede balans zijn.
Alleen maar spanning en spel is ook niks.
Dan wordt t echt wer een soort Exp Robinson.
Als je niet de livestream volgt maar alleen de shows, dan is de mix best wel prima.
Het is dat we hier de livestream volgen, dat je momenten van verveling ziet.
Maar ja, da's toch logisch?
Is wel heel 2021. De personen met risicogedrag ( religieuze groepen die blijven samenkomen ) roepen ook om als eerste gevaccineerd te worden tegen corona omdat ze disproportioneel meer besmettingen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze worden zelfs beloond voor het stukmaken van iets
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jowi is er op gaan zitten toen Jill riep "De vloer is lava in 3, 2, 1....". Kookplaat zei toen *krak*.
Volgens mij wordt de game room vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En die balans is er niet. Geef mij maar aan, wat ze aan opdrachten hebben gehad in die 4 weken. Ballon en verder? Dan bedoel ik dus fysieke opdrachten.
Divide and conquer!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
Zoey gaat onbewust dat belgisch kamp uiteen spelen met haar gekonkelfoes.
Tja, ik vind het laffe kleuterschool opdrachtjes. Veelal gekopieerd uit andere shows.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de game room vaak gebruikt.
In de TV afleveringen zie je bijna elke dag wel iets.
Ik hoop het van harte.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
nee juist een goede, ze maakt naomi weerbaarderquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:30 schreef Yolk het volgende:
Zoey, de Belgische Nathalie, heeft een slechte invloed op Naomi.
Ze speelt een spel samen met Jowiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
We hebben het nu over de streamsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de game room vaak gebruikt.
In de TV afleveringen zie je bijna elke dag wel iets.
dat denkt jowiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze speelt een spel samen met Jowi
Zoey is niet te peilen samen met Jowi ....Die spelen volgens mij samen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
En daarbij denk ik "Het is geen ER".quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het laffe kleuterschool opdrachtjes. Veelal gekopieerd uit andere shows.
Klopt, maar het programma is niet gemaakt voor de stream-kijkers he. Om die 24 uur te entertainen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de streams
Daan voelt t aan haar moederlijke water. Die is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:36 schreef zodeju het volgende:
Daan toch even proberen om een vinger in de pap te krijgen?
met een zielige zalvende stem brrrrrrquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:36 schreef zodeju het volgende:
Daan toch even proberen om een vinger in de pap te krijgen?
Louter om eigenbelang, Naomi in haar clique houden. Zoey wil met Liese naar de finale (plus een Nederlander).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:33 schreef danilel het volgende:
[..]
nee juist een goede, ze maakt naomi weerbaarder
door momenten die ze met k4 hierover heeft, die weten dat Zoey Jowi niet vertrouwt maar het spel speelt om zo info te krijgen van Jowi, ze laat hem denken dat ze met hem samen speelt. Ze heeft nog nooit info van K4 naar hem doorgespeelt, wel van jowi aan K4.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan geen bewijs vinden dat het niet zo is, waarom ben je zo zeker.?
Verveling is ook wel echt killing voor een mens, en door niets-doen wordt je echt moe/lui.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:38 schreef Ebinas het volgende:
Sommige kunnen straks nog geen 10 min. meer staan
Ik heb haar nog niet echt gezien vandaagquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:40 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat is Natalie een heel ander persoon nu Els eruit is
Als er iets gebeurt op de streams, wordt dat uitgezonden in de avond uitzendingen. Natuurlijk moet je de streamers entertainen. We zijn al dom genoeg om de hele dag naar saaie streams te kijken. Als ik een voetbalwedstrijd aan het kijken ben en het is een slechte wedstrijd, dan zap ik ook door naar een andere wedstrijd . Bij DGK gebeurde er elke dag wel iets, was altijd entertainment. Zoek de kijkcijfers er nog maar eens bij van DGK en leg die van Utopia en BB er maar naast. Mensen willen actie, geen slapende mensen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar het programma is niet gemaakt voor de stream-kijkers he. Om die 24 uur te entertainen.
T is gemaakt voor de TV kijkers en die kijkcijfers. De stream is een bonus.
Vind het beide draken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
zie op Facebook nu al heel veel mensen tegen Liese en Zoey...
Ik vind Liese gewoon oprecht, maar Zoey niet
Volgens mij meer door Jill dan, die niet meegaat in t negatieve maar juist tegenovergesteld doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:40 schreef Koekeloeren het volgende:
Wat is Natalie een heel ander persoon nu Els eruit is
Ik zie enkel karma in progressie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:30 schreef Yolk het volgende:
Zoey, de Belgische Nathalie, heeft een slechte invloed op Naomi.
Ah, er is toch nog hoopquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
zie op Facebook nu al heel veel mensen tegen Liese en Zoey...
Er gebeurt daar ook te weinig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verveling is ook wel echt killing voor een mens, en door niets-doen wordt je echt moe/lui.
Heb dat vaak genoeg op een zondag dat ik niks gedaan heb, en dan idd nog amper op mijn benen kan staan van "moeheid"
Dat eist echt z'n tol. Dat was ook waar Theo totaal niet tegenkon zei hij (en die zat er heel kort maar eigenlijk).
Dat kan ook ja😂quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij meer door Jill dan, die niet meegaat in t negatieve maar juist tegenovergesteld doet.
T negatieve komt wel echt vanuit Nathalie, maar Els ging er in mee. Jull niet.
Maak dat ding idd maar goed schoon. Die is verkracht door Els.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:41 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Scrub Elsje out of the hottub.
Ik denk ook dat Els er niet was uitgestemd als ze de klik met Nathalie niet had gehadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij meer door Jill dan, die niet meegaat in t negatieve maar juist tegenovergesteld doet.
T negatieve komt wel echt vanuit Nathalie, maar Els ging er in mee. Jull niet.
De tijden zijn veranderd. Dit is zoo 1999, dit kan echt niet meer. Dacht voor de start, nou laat het maar eens zien of er behoefte is aan een RLS helemaal in de sfeer van 1999. Dat is het blijkbaar niet, zelfs versies van BB die na 1999 gemaakt zijn waren veel beter en hadden veel betere thema's dan dit soort van back to basic format uit 1999. De RLS's zijn zo doorgegroeid in al die jaren, dat zag je aan DGK inderdaad, Secret Story en onlangs Utopia.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als er iets gebeurt op de streams, wordt dat uitgezonden in de avond uitzendingen. Natuurlijk moet je de streamers entertainen. We zijn al dom genoeg om de hele dag naar saaie streams te kijken. Als ik een voetbalwedstrijd aan het kijken ben en het is een slechte wedstrijd, dan zap ik ook door naar een andere wedstrijd . Bij DGK gebeurde er elke dag wel iets, was altijd entertainment. Zoek de kijkcijfers er nog maar eens bij van DGK en leg die van Utopia en BB er maar naast. Mensen willen actie, geen slapende mensen.
Voor mij is t dom gekwebbel op de achtergrond, omdat ik ook moetw erken. Kan niet de hele dag spannende games kijken in t huis. T zijn een soort ouwehoerende collega;s op de achtergrond. Meer niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als er iets gebeurt op de streams, wordt dat uitgezonden in de avond uitzendingen. Natuurlijk moet je de streamers entertainen. We zijn al dom genoeg om de hele dag naar saaie streams te kijken.
Haha, ja zijn ze het huis aan t ont-Elsen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:41 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Scrub Elsje out of the hottub.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Els er niet was uitgestemd als ze de klik met Nathalie niet had gehad
jesus, ik wist niet eens dat die verheven trut die laag bij de gordel opmerking heeft gemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
is Jill nou zo aangeslagen door die kut opmerking van Daan gisterenavond met der je bent grappig dom
Els was zelf ook heel erg uitgesproken in haar doen en laten.. zelf in de uitzending moest ze nog even een steek uitdelenquote:
Ze hebben er dit keer de draai aan willen geven met een psycholoog en een seksueloog, voor de verandering. Maar heb niet t idee dat de gemiddelde mens dat wat kan schelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De tijden zijn veranderd. Dit is zoo 1999, dit kan echt niet meer. Dacht voor de start, nou laat het maar eens zien of er behoefte is aan een RLS helemaal in de sfeer van 1999. Dat is het blijkbaar niet, zelfs versies van BB die na 1999 gemaakt zijn waren veel beter en hadden veel betere thema's dan dit soort van back to basic format uit 1999. De RLS's zijn zo doorgegroeid in al die jaren, dat zag je aan DGK inderdaad, Secret Story en onlangs Utopia.
Dat heeft Jill niet door denk ik ;-)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
is Jill nou zo aangeslagen door die kut opmerking van Daan gisterenavond met der je bent grappig dom
Zoals mijn opa altijd zei:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze heeft ook gezegd dat ze niet slim en of superknap hoeft te zijn om leuk te zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:45 schreef danilel het volgende:
[..]
jesus, ik wist niet eens dat die verheven trut die laag bij de gordel opmerking heeft gemaakt
Ja die viel me ook opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Els was zelf ook heel erg uitgesproken in haar doen en laten.. zelf in de uitzending moest ze nog even een steek uitdelen
Ik zie het totaal anders en dat mag ook. Gezonde discussies ga ik niet uit de weg. Tv is entertainment, waar de kijker geboeid moet worden. Dit is niet boeiend. Daar heb ik alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij is t dom gekwebbel op de achtergrond, omdat ik ook moetw erken. Kan niet de hele dag spannende games kijken in t huis. T zijn een soort ouwehoerende collega;s op de achtergrond. Meer niet.
De sensatie zie ik wel op de TV show waar t programma voor gemaakt is.
En natuurlijk moet die er dan overdag wel geweest zijn, maar tot nu toe is het een prima mix daar.
Beetje gekonkel, beetje games, beetje verveling.
De streams is dat natuurlijk veel meer, maar ja, dat is niet de hoofdfocus. Dat is logisch.
Nee, die psycholoog zat er in de eerste editie in 1999 ook bij, seksuoloog niet. Maar waarom moet dit zo over geanalyseerd worden elke week. Wat in 1999 nog een experiment was, is het in 2021 al lang niet meer natuurlijk want al diverse RLS's verder dus we weten wat er gebeurd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben er dit keer de draai aan willen geven met een psycholoog en een seksueloog, voor de verandering. Maar heb niet t idee dat de gemiddelde mens dat wat kan schelen.
Ik vond bv de seksuologe gisteravond in de live show echt super ineterssant.
Zo is het ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft ook gezegd dat ze niet slim en of superknap hoeft te zijn om leuk te zijn
Jill was vannacht wat onzeker omdat het praatje in de liveshow niet echt lekker liep, en omdat ze dacht niet echt goed mee te kunnen komen met het spelletje 30 seconds. Daan probeerde haar wat op te peppen, maar dat kwam er nogal beroerd uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:45 schreef danilel het volgende:
[..]
jesus, ik wist niet eens dat die verheven trut die laag bij de gordel opmerking heeft gemaakt
Ik ben t verder met je eens hoor. Maar het enige waar we op verschillen is wie de kijker nou eigenlijk is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie het totaal anders en dat mag ook. Gezonde discussies ga ik niet uit de weg. Tv is entertainment, waar de kijker geboeid moet worden. Dit is niet boeiend. Daar heb ik alles mee gezegd.
oppeppen moet je niet aan daan overlaten,, die helpt je verder de put inquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill was vannacht wat onzeker omdat het praatje in de liveshow niet echt lekker liep, en omdat ze dacht niet echt goed mee te kunnen komen met het spelletje 30 seconds. Daan probeerde haar wat op te peppen, maar dat kwam er nogal beroerd uit.
Terwijl Daan wel een beetje gelijk heeft daarinquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill was vannacht wat onzeker omdat het praatje in de liveshow niet echt lekker liep, en omdat ze dacht niet echt goed mee te kunnen komen met het spelletje 30 seconds. Daan probeerde haar wat op te peppen, maar dat kwam er nogal beroerd uit.
Ik heb er nog maar weinig over waar ik bij blijf hangen:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:46 schreef Yolk het volgende:
Update van mijn ranglijstje na de Elsxit:
Jill
Thomas
Naomi
Nick
Jowi
Michel
Patrick
Liese
Julie
Nathalie
Daniëlle
Zoey
Verlaters:
René
Theo
Els
Ziko
voorheen waren de streamers de kanarie in de mijn, de smaakmakers, voorportaal en een bron van informatie voor programmamakers om te kijken waar de focus moet liggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t verder met je eens hoor. Maar het enige waar we op verschillen is wie de kijker nou eigenlijk is.
Ik zie de streamkijker niet als de kijker. Ik zie de TV kijker als DE kijker en de focus.
Wat was er interessant aan dan? Ik voelde er namelijk niets bij. Zag er ook geen toegevoegde waarde van. Dat mensen het over mastruberen hebben in het huis? Vroeger werd er geneukt in het huis. Nu zijn de mensen al blij dat ze een blote reet zien met een string ertussen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben er dit keer de draai aan willen geven met een psycholoog en een seksueloog, voor de verandering. Maar heb niet t idee dat de gemiddelde mens dat wat kan schelen.
Ik vond bv de seksuologe gisteravond in de live show echt super ineterssant.
Maar ze hebben ook ruim reclame gemaakt voor de streams.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t verder met je eens hoor. Maar het enige waar we op verschillen is wie de kijker nou eigenlijk is.
Ik zie de streamkijker niet als de kijker. Ik zie de TV kijker als DE kijker en de focus.
het enige wat het toevoegde is dat zij tenminste nog een goed gesprek wist te voeren.. qua inhoud van ik de psychologen weinig toevoegenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat was er interessant aan dan? Ik voelde er namelijk niets bij. Zag er ook geen toegevoegde waarde van. Dat mensen het over mastruberen hebben in het huis? Vroeger werd er geneukt in het huis. Nu zijn de mensen al blij dat ze een blote reet zien met een string ertussen.
Ja die kwam niet echt lekker uit haar woorden. Beschamend. Dit moet de productie ook van te voren doorspreken in de DBK wat er zoal gevraagd gaat worden, dan kun je daar over nadenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zonder de streamers waren de RLS allang doodgebloed. Waarom zijn de livestreams er 24/7 ? We verschillen van mening nogmaals.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja was gisterenavond voor het na bed gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:45 schreef danilel het volgende:
[..]
De seksuologe was helemaal in haar nopjes omdat Jowi er af en toe een slinger aan geeft..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat was er interessant aan dan? Ik voelde er namelijk niets bij. Zag er ook geen toegevoegde waarde van. Dat mensen het over mastruberen hebben in het huis? Vroeger werd er geneukt in het huis. Nu zijn de mensen al blij dat ze een blote reet zien met een string ertussen.
Presentatie skills zijn ook echt slecht,, daar ligt het ook wel aanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja die kwam niet echt lekker uit haar woorden. Beschamend. Dit moet de productie ook van te voren doorspreken in de DBK wat er zoal gevraagd gaat worden, dan kun je daar over nadenken.
Vindt Daan nogal met zichzelf bezig zijn....en daardoor heeft ze totaal niet door dat ze daarmee de anderen naar beneden haalt. Dat is bij de bewoners en heel eerlijk ook haar gezin naar beneden haalt. Als zij er maar goed uitkomt in het gesprek.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dus datquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
voorheen waren de streamers de kanarie in de mijn, de smaakmakers, voorportaal en een bron van informatie voor programmamakers om te kijken waar de focus moet liggen.
Jij en ik kunnen er ook gaan staan en een verhaaltje erover gaan houden. Hoef ik geen psycholoog voor te zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
het enige wat het toevoegde is dat zij tenminste nog een goed gesprek wist te voeren.. qua inhoud van ik de psychologen weinig toevoegen
Zullen we het doen?? lijkt me leukquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij en ik kunnen er ook gaan staan en een verhaaltje erover gaan houden. Hoef ik geen psycholoog voor te zijn.
nou daar ging het niet om hoor Daan zat weer op der praatstoel en alles over BB aan het uitspreken dat het een experiment want enzo dat van live was niet gezegd en 30 seonds ook niet want gesprek ging geheel wweer over daanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is dus het punt, tegenwoordig kijken steeds meer mensen naar streams ongeacht waar ze naar willen kijken, laatste dagen kijken bijvoorbeeld veel mensen live streams van het nieuws, spacex. Noem het maar op, er is van alles te volgen op live streams, tv wordt steeds minder gekeken. De focus zou meer verplaatst moeten worden naar streams imo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht verstond ik dat nu goed, want Zoey heeft niet op Daan gestemd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey (over Daan) : Daarom heb ik op haar gestemd. Ze zegt dingen, maar ze doet het tegenovergestelde.
jill had gisteren heel veel lol met thomas totdat Daan weltruste kwam zeggen en toch maar der hele zegj eer ging houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
oppeppen moet je niet aan daan overlaten,, die helpt je verder de put in
helemaal met je eens.. ze zouden veel meer met streamers kunnen doenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dit is dus het punt, tegenwoordig kijken steeds meer mensen naar streams ongeacht waar ze naar willen kijken, laatste dagen kijken bijvoorbeeld veel mensen live streams van het nieuws, spacex. Noem het maar op, er is van alles te volgen op live streams, tv wordt steeds minder gekeken. De focus zou meer verplaatst moeten worden naar streams imo.
Dat werd bij de introductie wel aangekondigd dat hier van alles op kon komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:58 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben niet voor niks de schermen in huis.. ze zouden daar veel meer mee kunnen doen..
maak het meer interactief..
Bedenk een vragen uurtje met streamers of zo
Dat klopt wel, maar ze zijn er pas mee begonnen nadat ze in de positie kwamen dat het niet anders meer kon.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
De keren dat ik kijk zie ik toch vooral de belgische dames roddelen en over nominaties praten. Ze doen het allemaal daar. En hebben allemaal geen zelfreflectie.
Klopt wat je zegt, maar zijn pas begonnen toen ze de nederlanders vdit al een week eerder deden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
De keren dat ik kijk zie ik toch vooral de belgische dames roddelen en over nominaties praten. Ze doen het allemaal daar. En hebben allemaal geen zelfreflectie.
Ja ze zijn allemaal een beetje hypocriet daarin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
Doen ze dus weinig mee...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat werd bij de introductie wel aangekondigd dat hier van alles op kon komen.
Klopt maar de laatste 2 weken vind ik het wel heel veel wat ze aan het kletsen zijn en zijn dus net zo vervelend daarmee als die nederlandse vrouwen. Alleen doen hun zich zo zoetzappig voorkomen wat ze dus ook niet zijn. Naomi roddelt er ook veel oplos.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ze zijn er pas mee begonnen nadat ze in de positie kwamen dat het niet anders meer kon.
En toch, zeker Naomi probeert altijd het goede in mensen te vinden... maar soms is de conclusie dat het in de daden niet te vinden is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
Het probleem was dat er eentje iets verzon, of verkeerd opving, en de anderen het allemaal klakkeloos voor waar aannamenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toch, zeker Naomi probeert altijd het goede in mensen te vinden... maar soms is de conclusie dat het in de daden niet te vinden is.
De Nederlanders waren trouwens echt alu-hoedje. Die verzonnen dingen waarvan ze de Belgen betichten, en gingen op basis daarvan stemmen.
Het begon mij op te vallen toen ze buiten op het bankje zaten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar de laatste 2 weken vind ik het wel heel veel wat ze aan het kletsen zijn en zijn dus net zo vervelend daarmee als die nederlandse vrouwen. Alleen doen hun zich zo zoetzappig voorkomen wat ze dus ook niet zijn. Naomi roddelt er ook veel oplos.
Eens .. Zoey gaat voor de overwinning .. die zal heel veel daarvoor doen. Net als Jowi en Thomas.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:08 schreef Jockari het volgende:
Zoey is een mooipraatster. Als ze er niet wordt uitgestemd, steekt ze Naomi nog een mes in de rug binnenkort.
Ja. Ze worden beloond met een bbq en moeten maar even creatief doen met de pizzaoven enzoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er al iets bekend met het fornuis probleem? gaan ze repareren ?
nee geld is op, vanaf morgen geen bb meerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er al iets bekend met het fornuis probleem? gaan ze repareren ?
Maar als ze iets goed kunnen zeggen over een persoon, doen ze het ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb haar ook een paar keer een houding zien aannemen, dat ik dacht ahhhh daar moet je mee oppassen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:08 schreef Jockari het volgende:
Zoey is een mooipraatster. Als ze er niet wordt uitgestemd, steekt ze Naomi nog een mes in de rug binnenkort.
ik zie zoey nog wel full BLM gaan en proberen jowi mee die val in te slepen, dat gevoel geeft dat mens mijquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:10 schreef Ebinas het volgende:
En
[..]
Ik heb haar ook een paar keer een houding zien aannemen, dat ik dacht ahhhh daar moet je mee oppassen.
Bijvoorbeeld toen ze met Liese woorden uitspraak, dat was een speels iets. Maar Zoey haar houding sprak voor mij boekdelen.
Yep, en Julie kwam binnen en kroop meteen in het groepje van Liese, niet eens de moeite genomen om in gesprek te gaan met de rest van de bewoners, en inmiddels is groep Liese in de meerderheid en durft Julie een grote bek op te zeten naar de andere bewoners, gisteren tijdens het gesprek met Daan kwam ze ook even haar mening geven met haar grote muil. Ik ben benieuwd hoe ze is als het even tegen zit voor haar.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:05 schreef Yolk het volgende:
Dat roddelen en konkelen hoort er nou eenmaal bij, alleen is bijvoorbeeld Zoey net zo'n roddelkoningin als Nathalie.
Dat is wel mijn theorie. Volgens mij kan Nathalie best nog wel eens mee gaan vallenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou Naat nou slecht uitde verf gekomen zijn door Els, want ze heeft nu nog niet geroddeld totaal niet en ik heb ook een snapjuh meer gehoord vanmorgen
Het is een knap duur dingetje, dat wordt een kostbaar grapje denk ik zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Ze worden beloond met een bbq en moeten maar even creatief doen met de pizzaoven enzo
Met je arrogante opmerkingenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee geld is op, vanaf morgen geen bb meer
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met je arrogante opmerkingen
Wat haat ik types zoals jou
Wie zei dit?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was wel logisch .. K3 had geen idee wat er gaande was. Julie is binnen gekomen, en heeft gezegd, luister naar mij, dan kunnen we ons redden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, en Julie kwam binnen en kroop meteen in het groepje van Liese, niet eens de moeite genomen om in gesprek te gaan met de rest van de bewoners, en inmiddels is groep Liese in de meerderheid en durft Julie een grote bek op te zeten naar de andere bewoners, gisteren tijdens het gesprek met Daan kwam ze ook even haar mening geven met haar grote muil. Ik ben benieuwd hoe ze is als het even tegen zit voor haar.
Chil. Relax. Adem in, adem uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Na eerst veel negatieviteit even een positieve opmerking er in te gooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Maar als ze iets goed kunnen zeggen over een persoon, doen ze het ook.
Nu net over Els, dat het een prachtvrouw is![]()
Hij is gesponsordquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is een knap duur dingetje, dat wordt een kostbaar grapje denk ik zo.
Water en brood, alleen al voor het spel
Genoeg groente wat lekker is van de bbq, puntpaprika met een beetje zout, courgettes en noem maar opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:12 schreef magnaal het volgende:
Heeft de groep zelf geen voorstel gedaan wb de kookplaat? Zoals geld uit de pot? Met een bbq kun je niet lekker groenten bereiden.
Dat zou wat zijn zeg, ik vraag me af hoe de regie daar mee om zou gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik zie zoey nog wel full BLM gaan en proberen jowi mee die val in te slepen, dat gevoel geeft dat mens mij
Die durft gewoon niet meer na de quiz van gisteren. Ben benieuwd hoelang ze het volhoudt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou Naat nou slecht uitde verf gekomen zijn door Els, want ze heeft nu nog niet geroddeld totaal niet en ik heb ook een snapjuh meer gehoord vanmorgen
Iemand had 'm opgezocht. 1700 euro ongeveer bij de Ikea.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is een knap duur dingetje, dat wordt een kostbaar grapje denk ik zo.
Water en brood, alleen al voor het spel
Precies. Dat is voor dus het Vlaamse.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Na eerst veel negatieviteit even een positieve opmerking er in te gooien.
Bij komt dat meer over als recht praten wat krom is.
1599quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iemand had 'm opgezocht. 1700 euro ongeveer bij de Ikea.
Dat gebeurt andersom ook. Els zei continu dat Naomi zo'n lieve meid is, Nathalie helemaal. Thomas is ook lovend over Patrick, Nick.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Maar als ze iets goed kunnen zeggen over een persoon, doen ze het ook.
Nu net over Els, dat het een prachtvrouw is![]()
Ja maar dat is erg éénzijdig hoor..Ga maar eens pasta en saus maken, wat Nick vaak doetquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Genoeg groente wat lekker is van de bbq, puntpaprika met een beetje zout, courgettes en noem maar op
Dat valt me nog mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alles kan kapot!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Alles valt uit elkaar daar in het huis, nu de kookplaat weer. Wat een beunhazen. Het mocht allemaal niet teveel kosten natuurlijk...gaan we weer; het heeft met budget te maken...
Valt nog mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee.
Dacht een siemens ding of zo.
2 belgen op de nominatie, en de week er na ook wat mij betreft. Zo voorkom je dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop alleen voor het BB spel alleen al, dat een bepaald land niet het andere land volledig eruit stemt. Ik hoop dat dit afwisselend genoeg is. Nu mag er van mij gerust een Belg uit.
Ook de hottub?!quote:
Er zijn veel goedkopere kookplaten tochquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ze mochten voor kleine dingen de kookplaat in de voorraadkamer gebruiken en verder moesten ze creatief wezen met de over en de pizzaoven en die Barbecue kregen ze als in gewoon een BBQ nightquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat is erg éénzijdig hoor..Ga maar eens pasta en saus maken, wat Nick vaak doet
Pasta of rijst kunnen ze misschien koken in de voorraadkamer. Anders maar een keer in de oven gegrillde groenten met geroosterd brood of zo. Ze kunnen vast wel wat bedenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat is erg éénzijdig hoor..Ga maar eens pasta en saus maken, wat Nick vaak doet
oh huh?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Valt nog mee?
Weinig mensen met een duurdere in huis gok ik
dit is met afzuiging (no pun intended) in het midden, weer iets moderns, daar betaal je voorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er zijn veel goedkopere kookplaten toch
K3 had wel idee, Julie heeft het alleen bevestigd. Ik zeg alleen dat Julie het veel te makkelijk heeft en nu ook nog bijdehand gaat doen nu ze in de meerderheid is en dat heeft ze alleen maar te danken aan haar voorkennis. Ik wil haar wel eens zien ploeteren voor ik 'fan' kan worden van haar.. vooralsnog moet ik haar nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was wel logisch .. K3 had geen idee wat er gaande was. Julie is binnen gekomen, en heeft gezegd, luister naar mij, dan kunnen we ons redden.
-edit- s-i-e-m-e-n-s- schreef ik 2x maar dat mag blijkbaar nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:20 schreef Ebinas het volgende:
oh hu
[..]
oh huh?
siemens schreef ik dacht ik.
Gaat niet goe nie, tijd voor een![]()
![]()
Maar idd zelfs van Ikea is het nog een dure grap.
Owja ondertussen pancakes onder mijn neus.
Het is maar goed dat het maar 3 maanden zijn.
Ik zou me nog klem vreten, met de ideeen waarop ik word gebracht
mijn vrouw kan haar ook wel schietenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
K3 had wel idee, Julie heeft het alleen bevestigd. Ik zeg alleen dat Julie het veel te makkelijk heeft en nu ook nog bijdehand gaat doen nu ze in de meerderheid is en dat heeft ze alleen maar te danken aan haar voorkennis. Ik wil haar wel eens zien ploeteren voor ik 'fan' kan worden van haar.. vooralsnog moet ik haar niet
Ja oke, maar ze moeten nu even creatief zijn,... dat kan nick welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze hadden ook een normale dampkap kunnen installerenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
dit is met afzuiging (no pun intended) in het midden, weer iets moderns, daar betaal je voor
Dat mag wel, het stond er toch ook? Met hyperlink en allesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
-edit- s-i-e-m-e-n-s- schreef ik 2x maar dat mag blijkbaar niet
Eens.. ze is echt opvullingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
K3 had wel idee, Julie heeft het alleen bevestigd. Ik zeg alleen dat Julie het veel te makkelijk heeft en nu ook nog bijdehand gaat doen nu ze in de meerderheid is en dat heeft ze alleen maar te danken aan haar voorkennis. Ik wil haar wel eens zien ploeteren voor ik 'fan' kan worden van haar.. vooralsnog moet ik haar niet
Zoeyquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop alleen voor het BB spel alleen al, dat een bepaald land niet het andere land volledig eruit stemt. Ik hoop dat dit afwisselend genoeg is. Nu mag er van mij gerust een Belg uit.
Ik denk dat ik nog 2 merken had moeten noemenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag wel, het stond er toch ook? Met hyperlink en alles
Dat klopt over Els.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat gebeurt andersom ook. Els zei continu dat Naomi zo'n lieve meid is, Nathalie helemaal. Thomas is ook lovend over Patrick, Nick.
meeste is gesponsord spul , dan krijg je het nieuwste, die quooker kraan zit ook al snel tegen de 1000 euro aanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hadden ook een normale dampkap kunnen installeren
Hier (videoland) niet, doet ut gewoonquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
iedereen beeld ?
meuk staat op zwart hier
raaaaaaar
Nee, nogmaals, het stond er toch ook? Of kon je het zelf niet zien?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog 2 merken had moeten noemen
Als je een adblocker gebruikt, filtert je adblocker het eruit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog 2 merken had moeten noemen
Met een adblocker zie je de affiliate linkjes niet. Betrapt dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag wel, het stond er toch ook? Met hyperlink en alles
Zit je me nu te dollen, want ik zie het nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nogmaals, het stond er toch ook? Of kon je het zelf niet zien?
Els heeft bij vertrek de hottub gesaboteerd. "Ik niet, dan niemand niet!"quote:
De goedkoopste jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
meeste is gesponsord spul , dan krijg je het nieuwste, die quooker kraan zit ook al snel tegen de 1000 euro aan
Dat bedenk je maar? Hoop ik...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Els heeft bij vertrek de hottub gesaboteerd. "Ik niet, dan niemand niet!"
Daarom moesten ze hem nu zo grondig schoonmaken en controleren.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zit je me nu te dollen, want ik zie het niet
Die zit in de weg voor de camera's.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hadden ook een normale dampkap kunnen installeren
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nogmaals, het stond er toch ook? Of kon je het zelf niet zien?
Bustedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je een adblocker gebruikt, filtert je adblocker het eruit.
Dan moet ge ook niet altijd beginnen masturberen als Julie in beeld komt !quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
mijn vrouw kan haar ook wel schieten
Samen met Zoey de twee minst van toegevoegde waarde enkel roddelen en zuur gelul van die 2.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef Yolk het volgende:
Ik vind Julie, looks niet in beschouwing genomen, tot dusver niet van toegevoegde waarde.
Nathalie wilde dat haar groep én Naomi overbleven, heeft ze een aantal keer benoemd. Was/is buiten de hottubclique haar favoriet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat klopt over Els.
Nathalie en Daan doen dat iets minder
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hier (videoland) niet, doet ut gewoon
quote:
En ik lekker blijven herhalenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Wij zien het wel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan moet ge ook niet altijd beginnen masturberen als Julie in beeld komt !
Ze moet welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nathalie doet gezelliger dan Anders?
Ze zal ook wel een stap moeten doen, want anders staat ze alleen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij hebt wat tegen Zoey omdat ze het tacktisch brein van de belgen is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Samen met Zoey de twee minst van toegevoegde waarde enkel roddelen en zuur gelul van die 2.
Ja. Valt wel op hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tja haar imperium is niet meerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
daarom dat ze naomie heeft genomineerd, serieus blijven hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nathalie wilde dat haar groep én Naomi overbleven, heeft ze een aantal keer benoemd. Was/is buiten de hottubclique haar favoriet.
ja die zat de hele dag in die zure pis van els , dan wordt je wel zuurquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
alles over ziggo is ook langs haar heen gegaan danquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je mist dan waarschijnlijk af en toe nog wel meer woorden in posts:
koelkast
laptop
apple
cookies en rommel wissen in je browser, dan werkt het vast wel weerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
iedereen beeld ?
meuk staat op zwart hier
raaaaaaar
Nopequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Snapjulliie is nu terug Nathalie?
Gaat haar toch echt niet meer lukken, dat houdt ze nooit volquote:
Ben bang van wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je mist dan waarschijnlijk af en toe nog wel meer woorden in posts:
koelkast
laptop
apple
we geven d'r een kans, maar geen garantiesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Snapjulliie is nu terug Nathalie?
Wat is die febo eigenlijk die hier zo vaak genoemd wordt?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie probeert een beetje aansluiting te zoeken bij andere merk ik al. Die heeft een pilletje gekregen van de Febo gisteren zeker toen ze de deur van de DBK plat liep.
Net als marktplaatsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
alles over ziggo is ook langs haar heen gegaan dan
Die bedoelen we ook, heerlijk die speciaaltjes...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is die febo eigenlijk die hier zo vaak genoemd wordt?
Ik denk alleen aan kroketten uit de muur
Vraag maar even aan @D.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal wel, want nu zie ik het duidelijk staan en is me niet eerder opgevallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
alles over ziggo is ook langs haar heen gegaan dan
meningen verschillen over de oorsprong, ik denk nog steeds de BB the battle reeks, bijvoeren vanwege arbeidswetquote:
Geeft niet johquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal wel, want nu zie ik het duidelijk staan en is me niet eerder opgevallen.
Nu begrijpen jullie waarom ik zo raar reageer
Korte versie, de productie. Ontstaan in DGK.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een dagelijks terugkerende discussie. Het antwoord is in de OP gezet, maar er weer uit gehaald.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
meningen verschillen over de oorsprong, ik denk nog steeds de BB the battle reeks, bijvoeren vanwege arbeidswet
Ik kocht op Marktplaats een laptop van Applequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben bang van wel.
Oh he wacht als ik quote zie ik het daar wel.
Zet de blocker op Fok wel uit
Vervangen door BBQ'en met Nickquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef Ebinas het volgende:
Dus een aantal dagen lang geen keukenkokenmetnickstreams
Blijkbaar kwam ik er nog een beetje mee weg, of dacht het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kocht op Marktplaats een laptop van Apple
Dan lees jij:
Ik kocht op een van
Dat dat niet eerder voor verwarring zorgde
mp zie ik wel ltp en appel nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kocht op Marktplaats een laptop van Apple
Dan lees jij:
Ik kocht op een van
Dat dat niet eerder voor verwarring zorgde
Shove 'm in the oven, with Nickquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef Ebinas het volgende:
nee we gaan nu naar BBQen in de winterquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill, na 4 weken in een huis te zitten met Belgen:
Wat is "friet van de frituur" ?
Jill toch
Ik hoop dat dat ook leuke beelden geeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vervangen door BBQ'en met Nick
Dit is wel even een domper. Maar misschien weet jij wel vette pizza's te maken of wat bbq-kunsten naar boven te toveren. Ben wel benieuwd. Voelt een beetje als Koken met Nick specialsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef Ebinas het volgende:
Zal wel binnen opeten worden, want in de namiddag/avond is het ook nog een stuk kouder, dan nu tijdens de lunchquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee we gaan nu naar BBQen in de winter
Welke van de inwoners zal er opstaan als de BBQ specialist?? Ik denk Joey...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat ook leuke beelden geeft.
Vind het wel vermakelijk
We laten ons verrassen, hopelijk een camera in de buurt die het kan oppakken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is wel even een domper. Maar misschien weet jij wel vette pizza's te maken of wat bbq-kunsten naar boven te toveren. Ben wel benieuwd. Voelt een beetje als Koken met Nick specials
in america we bbq the hool deeeeeeequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Welke van de inwoners zal er opstaan als de BBQ specialist?? Ik denk Joey...
Nee, te mannelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
is dat de zoon van jowi en zoey?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zag op de liveshow pas dat ze een pizza oven hadden (want de sleutel lag er),quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is wel even een domper. Maar misschien weet jij wel vette pizza's te maken of wat bbq-kunsten naar boven te toveren. Ben wel benieuwd. Voelt een beetje als Koken met Nick specials
Ik gok dat ze er nog geen boodschappen voor hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag op de liveshow pas dat ze een pizza oven hadden (want de sleutel lag er),
Hoezo maken ze dan geen pizza's daarin terwijl de kookplaat gefixed wordt?
Volgens mij logistiek nog best lastig, die plaat fiksen. Want dan moeten er mensen van buitenaf t steriele huis in.
Goeie, zal vast een man zijn (lekker vooroordelend, hmmmmm toch ook Nick denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
het fenomeen "kabouters" is bekend bij de bewoners, die zijn dus vaker binnen geweest tijdens SL en nachturenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag op de liveshow pas dat ze een pizza oven hadden (want de sleutel lag er),
Volgens mij logistiek nog best lastig, die plaat fiksen. Want dan moeten er mensen van buitenaf t steriele huis in.
Alweer? Dat vroeg ze vanochtend ook alquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill, na 4 weken in een huis te zitten met Belgen:
Wat is "friet van de frituur" ?
Jill toch
Neequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat we ook een Huisslaaf moeten kunnen kiezen![]()
Huisslaaf heeft een aantal nadelen
1. Mag niet nomineren
2. moet verplicht de vuilste taken doen zoals WC Poetsen
3. geen luxeproducten voor de huisslaaf.
Was in het buitenland wel. Mocht voetmassages geven enzoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
da's weer op het randje, zoiets is niet slim met 2 zwarten in het huisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Huisslaaf heeft een aantal nadelen
1. Mag niet nomineren
2. moet verplicht de vuilste taken doen zoals WC Poetsen
3. geen luxeproducten voor de huisslaaf.
Heeft Theo 1 keer gedaan. Daarna hebben ze hem nooit meer gebruikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat het over. Ik loop soms achterquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alweer? Dat vroeg ze vanochtend ook al
O ja, iemand heeft natuurrlijk ook hints e.d. verstopt in de oven en hottub en zoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
het fenomeen "kabouters" is bekend bij de bewoners, die zijn dus vaker binnen geweest tijdens SL en nachturen
Sommige mensen hebben nog een 56K modemquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alweer? Dat vroeg ze vanochtend ook al
Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Daar gaat het over. Ik loop soms achter
Maar het zou wellicht alleen Nathalie zijn die zou verkozen zijn ... en misschien een weekje Els (voordien)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
da's weer op het randje, zoiets is niet slim met 2 zwarten in het huis
en dan gaat er iemand bellen en wordt je er weer afgeknikkerd, ook altijd leuk als je verkeerd belde en een stem uit de modem hoorde komen tussen de piepjes en kraakjes doorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nog een 56K modem
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef Tourniquet het volgende:
Hey de broodbakmachine werkt dus wel weer.
ik heb nog NOOIT echt lekker brood uit zo'n machine gehad, wat een miskoop, alle soorten graan en meel geprobeerd, maar nee geef maar brood van de bakkerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef D. het volgende:
Het brood lijkt op brood
Zou het dan toch gelukt zijn?
Ow, ik welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
ik heb nog NOOIT echt lekker brood uit zo'n machine gehad, wat een miskoop, alle soorten graan en meel geprobeerd, maar nee geef maar brood van de bakker
Ik gebruik nooit een broodbakmachine.. Met de hand gaat ook primaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
ik heb nog NOOIT echt lekker brood uit zo'n machine gehad, wat een miskoop, alle soorten graan en meel geprobeerd, maar nee geef maar brood van de bakker
En een oven danquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit een broodbakmachine.. Met de hand gaat ook prima
Bedoel je Jowi en Patje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:48 schreef Jockari het volgende:
Michel is toch wel een aanwinst vind ik. Heeft 2 poten aan zijn lijf, en 't zijn geen 2 linkerhanden.
en een bewijs dat de maatregelen voor ons geen nut hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:53 schreef D. het volgende:
Mag er de komende 10 dagen niemand meer het huis uit
Ze zitten al in quarantaine daar hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Corona betekend einde programma.
Of zouden ze allemaal 10 dagen in quarantaine gaan in een aparte ruimte en BB binnen 10 dagen hervatten
met mobiele IC apparatuur zekerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of zouden ze allemaal 10 dagen in quarantaine gaan in een aparte ruimte en BB binnen 10 dagen hervatten
maar ze is samen met pat cruciaal geweest voor de verloop van bb de laatste paar weken, anders hadden teringtubbies de belgen 1 voor 1 naar huis gestuurd, nu is dat minder makkelijkquote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
en een bewijs dat de maatregelen voor ons geen nut hebben
Allemaal in narcose op hun buik aan de beademing.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
kunnen ze beter samen uitzieken, thomas is de enige die een risico isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |