SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja geleidelijk over honderd jaar anders gaat iedereen eraan.quote:
ja ze zien dat als vermogen en met vermogen kan je rendement genereren dus daar zal jij belasting over betalenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel logischer zijn vind ikik word gestraft door die hoge huizenprijzen.
Dat is mijn probleem niet. Heb toch geen kinderen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Wacht maar totdat je dood gaat en je erven ook weer belasting moeten betalen.
Gewoon niet doodgaan dus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je dood gaat en je erven ook weer belasting moeten betalen.
Dat denk je. Vast wel eens vakantie liefdes gehad die je nooit weer hebt gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem niet. Heb toch geen kinderen.
Ik ben geen kerel he. Ik had het wel gemerkt als ik een meloen had uitgeperst.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je. Vast wel eens vakantie liefdes gehad die je nooit weer hebt gezien.
Cherrylips is een vrouw, die weet echt wel of ze kinderen heeft of nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je. Vast wel eens vakantie liefdes gehad die je nooit weer hebt gezien.
Nou er kan iemand stiekem een ei hebben uitgelepeld, ingevroren en ingebracht hebben bij een ander, overheen spritsen en klaar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel he. Ik had het wel gemerkt als ik een meloen had uitgeperst.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou er kan iemand stiekem een ei hebben uitgelepeld, ingevroren en ingebracht hebben bij een ander, overheen spritsen en klaar.
Gebeurt vaker dan je denkt!
Hoeveel biertjes heb je inmiddels weggetikt Julio?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou er kan iemand stiekem een ei hebben uitgelepeld, ingevroren en ingebracht hebben bij een ander, overheen spritsen en klaar.
Dit heb zelfs ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk eerder een combi van drank en pillenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je inmiddels weggetikt Julio?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je inmiddels weggetikt Julio?
Werkpaarden en sierpaardenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nog lekker aan het werk.
Wat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk eerder een combi van drank en pillen
Een beter FOK! begint bij je zelfquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Matige sfeer hier savonds jongens.
Dit kan (en moet) beter.
Dat word dikke party dit weekendquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salaris staat inmiddels wel op mijn rekening
k deed nog mjjn best met een grapje, gaat iedereen heel serieus reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een beter FOK! begint bij je zelf
Lastig publiek.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
k deed nog mjjn best met een grapje, gaat iedereen heel serieus reageren.
Schande! Ik zou gaan demonstreren!quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
er 10 euro netto op achteruit gegaan ten opzichte van 2020
Ik dacht dat je hier alleen maar serieus mocht zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
k deed nog mjjn best met een grapje, gaat iedereen heel serieus reageren.
kreeg een onaangekondigde leuke verhoging van een paar honderd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
er 10 euro netto op achteruit gegaan ten opzichte van 2020
Als het over koffie gaat moet je immers serieus zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier alleen maar serieus mocht zijn.
Even kijken of ik op Marktplaats gratis tegels op kan halen om door een ruit te gooien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schande! Ik zou gaan demonstreren!![]()
Neem aan dat ze belangrijkste mensen dan wel aan boord willen houden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
K
[..]
kreeg een onaangekondigde leuke verhoging van een paar honderd.
Volgens mij worden ze bang aangezien er een paar zijn vertrokken
Weet niet of de koffiejuffrouw ook opslag heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of ik op Marktplaats gratis tegels op kan halen om door een ruit te gooien.
[..]
Neem aan dat ze belangrijkste mensen dan wel aan boord willen houden.
Kan goed voor de motivatie van werknemers zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet of de koffiejuffrouw ook opslag heeft gekregen.
Volgens US is het uitschot wat je moet onderbetalen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan goed voor de motivatie van werknemers zijn.
Nee, volgens US moet je mensen die niets bijdragen of onrendabel zijn niet belonen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens US is het uitschot wat je moet onderbetalen.
#pray4USquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, volgens US moet je mensen die niets bijdragen of onrendabel zijn niet belonen.
hey hoe is hetquote:
erg druk en chaotisch stroomuitval en werk met mensen met beperking gaf wat spanningen dus kei moequote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joa goed, wel moe nu.
Hoe was je werk?
Ah goed werk wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
erg druk en chaotisch stroomuitval en werk met mensen met beperking gaf wat spanningen dus kei moe
jij ook!quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah goed werk wel.
Slaap
Lekker dan straks
creepy mannetjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
... en ze slaapt zo mooi, zo mooi...
Jij bent er ook al vroeg bijquote:
Owja, ik heb je inderdaad nog een keer rond deze tijd gespotquote:
Die zijn opquote:
Daarvan heb ik nog een halvequote:
Uiteraard. Gewoon beetje proppenquote:
Daar ben jij wel in getraind natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ben jij wel in getraind natuurlijk.
Ja sorry, er moet ook buiten even gedweild worden de komende dagen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:41 schreef Karzai het volgende:
Willen jullie mij na de winter wakker maken, nog steeds aan het regenen. Dat is toch niet normaal?
Mag dat dan nadat ik aangekomen ben op mijn werk?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry, er moet ook buiten even gedweild worden de komende dagen.
Dat had je 2 weken van te voren in 450-voud moeten aanvragenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag dat dan nadat ik aangekomen ben op mijn werk?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:23 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wakker [ afbeelding ]
Koffie [ afbeelding ]
En het is vrijdag [ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaah [ afbeelding ]
Eeeeuhm de grauwe middenmoot geloof ik, plekje zes of zeven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:23 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling op welke plek stond je woensdag trouwens?👀
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm de grauwe middenmoot geloof ik, plekje zes of zeven.
Liesje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ene knappe springerige vrouw uit Den Haag, ben even haar naam kwijt.
info.gif Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 27-01-2021quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:31 schreef bitterbal het volgende:
teveel moeite om terug te zoeken maar denk dat jij toch wat hoger stond uitstraling
maar woensdag heb ik gewerktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
info.gif Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 27-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 107 bitterbal
02 100 UitStraling
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 107 en geen 307.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:45 schreef UitStraling het volgende:
Genoten van dit verhaaltje
https://www.telegraaf.nl/(...)-ik-klaar-met-tinder
Hoeveel kilo wil je aankomen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag dat dan nadat ik aangekomen ben op mijn werk?
helemaal klaar met tinder omdat Daan een lul is. Goed verhaal. Had korter gekund.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:45 schreef UitStraling het volgende:
Vraag je nu meteen naar zijn penis?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vraag je nu meteen naar zijn penis?
Haha, Daan uit Amsterdam dat was jij hé?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:45 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel opvallend dat hij ook Katja kentquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha, Daan uit Amsterdam dat was jij hé?
Ik ben een absolute heer en een erudiete minnaarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha, Daan uit Amsterdam dat was jij hé?
Ik heb ze slechts een keer bijna doodgereden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat hij ook Katja kent
Dood gereden er tegenaan gereden. Bijna hetzelfde voor jouquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ze slechts een keer bijna doodgereden.
Positief is niet het beste woord in deze tijdquote:
moeder aarde doet wel d'r best om het virus genaamd mensheid in te dammenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Gaat Covid-19 toch nog the ultimate global killer worden.
https://edition.cnn.com/2(...)-wellness/index.html
However, experts not involved in the study were immediately skeptical about the report's conclusion and urged caution in overgeneralizing the research findingsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
je bedoeld je werk?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:19 schreef Karzai het volgende:
Wat een ellende verschrikkelijk allemaal voor die par rot centen
Mannelijk weertje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:19 schreef Karzai het volgende:
Wat een ellende verschrikkelijk allemaal voor die par rot centen
Mwah, even snel gekeken, maar vooral hetzelfde beeld als na iedere ziekte (vooral koorts heeft negatieve impact iirc).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Ja, je twee uur wandelen al gehad?quote:
Er is toch niet mannelijker dan een man die in dit weer in slechts een T-shirtje drijfnat buiten staat maar onaangedaan door de elementen naar je borsten blijft staren, dan weet je dat je geen zitzak te pakken hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je twee uur wandelen al gehad?
Zit binnen te bibberen met mijn derde koffiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je twee uur wandelen al gehad?
Aantal vrienden van mij er toch verstandig aan gedaan om tijdens de eerste lockdown kinderen te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Lost veel opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
M'n zus had de timing goed, in maart al een paar maanden zwanger en op haar werk is afstand houden onmogelijk, dus met de (in ieder geval toen, geen idee hoe dat nu zit) onbekende risico's zat ze thuis tot ergens oktober.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal vrienden van mij er toch verstandig aan gedaan om tijdens de eerste lockdown kinderen te maken.
Tot die kinderen beginnen te praten en ze slechts in een onbekende taal kunnen praten en ze eigenlijk alleen muizen etenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal vrienden van mij er toch verstandig aan gedaan om tijdens de eerste lockdown kinderen te maken.
Goeie samenvatting.quote:
Via zoom workshoppen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanmiddag een twee uur durende workshop
Dan moet ik wéér door dat zeikweer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Zullen we ons massaal ziek melden op het werk en dan een feestje gaan bouwen in de Skybar?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Zullen we ons massaal ziek melden op het werk en dan een feestje gaan bouwen in de Skybar?
Ik moet vandaag zes dingen doen waar ik niets van snap.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek een wit t-shirt aan please please please.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik wéér door dat zeikweer.
Ach, zolang je baas er maar trots op is dat je zo veel hart voor FOK! hebtquote:
Skybar? of Skype bar?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Workshop over wat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb hier alleen een extra spijkerbroek liggen, geen witte shirts.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek een wit t-shirt aan please please please.
Hrrrr.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Dansen en wiebelenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Whoop whoopquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dansen en wiebelen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Whoop whoop [ afbeelding ]
Ik kom in mijn flamingobadjas
Ik ga ook even mijn strakste dansbroek aantrekkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Whoop whoop [ afbeelding ]
Ik kom in mijn flamingobadjas
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ook even mijn strakste dansbroek aantrekken [ afbeelding ]
oh god. Ik hoor hem ook gewoon meteen er bij: SPANDEX! AAAAAALLLLL SPANDEXquote:
Dat was ook m'n zoekterm ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh god. Ik hoor hem ook gewoon meteen er bij: SPANDEX! AAAAAALLLLL SPANDEX
Die dagen heb ik ook weleens.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet vandaag zes dingen doen waar ik niets van snap.
Klinkt enerverend.quote:
Midden in het dorp, op een plein. Meestal een goede positie voor een marktquote:
En we bungelen lekker onderaan de lijstjesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:45 schreef Karzai het volgende:
Jezus Christus wat een waardeloze organisatie de GGD, gooien even al je gegevens te grabbel. Was al 9 maanden bekend
Ik mis m'n festivals.quote:
Het is springen of instorten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:51 schreef shiitake het volgende:
Wat zijn jullie al springerig.
Morgen.![]()
Haha ja echt niet te doen, heb er eigenlijk geen kracht voor ook niet maar goedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dagen heb ik ook weleens.
Ik neem het meequote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Midden in het dorp, op een plein. Meestal een goede positie voor een markt
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de foute muziek verzorgenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:51 schreef shiitake het volgende:
Morgen.![]()
Ik ontbijt met paddo’s. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:51 schreef shiitake het volgende:
Morgen.![]()
Op vrijdag wil ik ongestoord routineklusjes doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja echt niet te doen, heb er eigenlijk geen kracht voor ook niet maar goed
Schenkt flinke bel whisky voor Shiitake in, omhoog met die benenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:51 schreef shiitake het volgende:
Morgen.![]()
Als je dat in jouw functie nog niet snapt dan ga je het ook niet snappen door een workshopquote:
Ik wil Fokken en slapen en dansen en drinken en lekker eten en met met bepaalde lichaamsdelen zwieren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op vrijdag wil ik ongestoord routineklusjes doen.
Dan maar instorten.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat in jouw functie nog niet snapt dan ga je het ook niet snappen door een workshop
Nu al?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schenkt flinke bel whisky voor Shiitake in, omhoog met die benen
Swaffelen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil Fokken en slapen en dansen en drinken en lekker eten en met met bepaalde lichaamsdelen zwieren.
kerownaa?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:51 schreef LTVDK het volgende:
Waardeloos geslapen, begin geloof ik ziek te worden
Gewoon vroeg beginnen, dan ben je lam voordat de avondklok begintquote:
Naar omstandigheden wel goed. Hij heeft nu ontdekt dat hij ook aan tafel kan spelen als hij op schoot zit. Gisteren stootte hij alleen de voet van zijn gebroken been en dat heeft hij een tijdje gevoeldquote:
Nee heb al heel de nacht liggen woelen en zweten in bedquote:
aww dat klinkt wel sneu zoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel goed. Hij heeft nu ontdekt dat hij ook aan tafel kan spelen als hij op schoot zit. Gisteren stootte hij alleen de voet van zijn gebroken been en dat heeft hij een tijdje gevoeld. Een nacht doorslapen zit er echter nog niet in, hij heeft waarschijnlijk wat herbelevingen van zijn tijd in het ziekenhuis en daar wordt hij logischerwijs onrustig wakker van.
Liefde van je leven ontmoet?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb al heel de nacht liggen woelen en zweten in bed
quote:
maar niet je 100 km vandaag lopenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb al heel de nacht liggen woelen en zweten in bed
Rot van die nachten, hopelijk wordt dat snel beter.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel goed. Hij heeft nu ontdekt dat hij ook aan tafel kan spelen als hij op schoot zit. Gisteren stootte hij alleen de voet van zijn gebroken been en dat heeft hij een tijdje gevoeld. Een nacht doorslapen zit er echter nog niet in, hij heeft waarschijnlijk wat herbelevingen van zijn tijd in het ziekenhuis en daar wordt hij logischerwijs onrustig wakker van.
Het is alleen zo nat om 'm te halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:59 schreef Karzai het volgende:
Ben chagrijnig alleen een sauzijzenbroodje kan deze dag nog redden
Niet op die manier de hele nacht woelen en zweten helaasquote:
Kan niks belovenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar niet je 100 km vandaag lopen
zou ik ook niet doen met dit weer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar niet je 100 km vandaag lopen
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kantine is dicht door die Kut corona
Het is alleen zo nat om 'm te halen.
Haha bangerdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot die kinderen beginnen te praten en ze slechts in een onbekende taal kunnen praten en ze eigenlijk alleen muizen eten [ afbeelding ]
Ik zou sowieso geen 100km lopen op een dag. Dat is veel je vermoeiendquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen met dit weer.
ja bizarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:15 schreef mschol het volgende:
die gamestop gekte op wall street is bijzonder om te volgen
valt mee. Gaat alleen erg veel tijd in zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen 100km lopen op een dag. Dat is veel je vermoeiend
wat ik begreep is dat er vanuit de overheid/beurswaakhond geen actie was nogquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bizar
handel is stilgelegd toch?
ah dacht op gisteravond op Nu te lezen dat het volledig stilgelegd was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik begreep is dat er vanuit de overheid/beurswaakhond geen actie was nog
alleen een app (robin hood) verbood het kopen van aandelen (verkopen was geen issue)
rechtzaken worden gestart tegen robin hood ivm markt manipulatie
kan hoor, volg het niet heel intensief maar had er zelf nog niks over gehoordquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah dacht op gisteravond op Nu te lezen dat het volledig stilgelegd was.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lag gisteren om 2:30 in bed omdat ik nog zoveel shit tegen kwam die niet gevonden was tijdens een integratie-test. Zegt een van die mensen die verantwoordelijk is voor de integratie test "kon je gisteren niet slapen".
Of gewoon eigenwijsquote:
Zou auto starten en hondenpoep tegen zijn raam aan gaan gooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lag gisteren om 2:30 in bed omdat ik nog zoveel shit tegen kwam die niet gevonden was tijdens een integratie-test. Zegt een van die mensen die verantwoordelijk is voor de integratie test "kon je gisteren niet slapen".
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
wie niet luisteren wil..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega stuurt net een filmpje door van een corona quarantainekamp in Duitsland. Als je je niet aan de regels houdt, moet je daar een paar weken achter prikkeldraad blijven.
Ze hebben de concentratiekampen opnieuw uitgevonden
uurtje of 20 als je constant doorloopt gok ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt mee. Gaat alleen erg veel tijd in zitten
Mensen vinden het leuk om corona regels emt de 2e wereldoorlog te vergelijken, maar laten we eerlijk: dit is gewoon een prima oplossing.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega stuurt net een filmpje door van een corona quarantainekamp in Duitsland. Als je je niet aan de regels houdt, moet je daar een paar weken achter prikkeldraad blijven.
Mja, tikje extreem naar mijn smaakquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie niet luisteren wil..
in Australië (of nieuw Zeeland) werd je in leegstaande gevangenissen geparkeerd.
Zo begon het een eeuw geleden ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen vinden het leuk om corona regels emt de 2e wereldoorlog te vergelijken, maar laten we eerlijk: dit is gewoon een prima oplossing.
ja, je hebt wel af en toe pauze nodig. dan kom je wel richting de 20quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
uurtje of 20 als je constant doorloopt gok ik
Is het niet fake? K weet dat ze flats hebben afgesloten maar kampen hebben gebouwd? Met hun geschiedenis?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
nie zo janken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo begon het een eeuw geleden ook
Nu alleen nog wachten op een goeie endlösung.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen vinden het leuk om corona regels emt de 2e wereldoorlog te vergelijken, maar laten we eerlijk: dit is gewoon een prima oplossing.
Toen hadden we daar afgelegen eilanden voor, voor besmettelijk zieke mensen en mensen die in dat perspectief niet wilden luisteren, tegenwoordig zijn we gelukkig beschaafder en laten we ze pannetjetrommelen en proletarisch Red Bull shoppen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo begon het een eeuw geleden ook
De oplossing ligt voor de hand, maar ja, niemand gaat hardop zeggen: jongens vanaf morgen beginnen we met 70% van de bevolking uit te roeienquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alleen nog wachten op een goeie endlösung.
The Cullingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De oplossing ligt voor de hand, maar ja, niemand gaat hardop zeggen: jongens vanaf morgen beginnen we met 70% van de bevolking uit te roeien
Jammer dat ze Urk ingepolderd hebben inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Toen hadden we daar afgelegen eilanden voor,
We hebben de waddeneilanden nogquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat ze Urk ingepolderd hebben inderdaad
Zag er niet fake uit. Ze hebben een oude jeugdgevangenis gebruikt met dit doelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het niet fake? K weet dat ze flats hebben afgesloten maar kampen hebben gebouwd? Met hun geschiedenis?
Nou ja, je wordt wel minder vruchtbaar door corona. Dus met wat vertraging kan dat goedkomenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De oplossing ligt voor de hand, maar ja, niemand gaat hardop zeggen: jongens vanaf morgen beginnen we met 70% van de bevolking uit te roeien
Dat gaat me echt te lang durenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je wordt wel minder vruchtbaar door corona. Dus met wat vertraging kan dat goedkomen
Goed dat mn stopverf op ijs ligt dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je wordt wel minder vruchtbaar door corona. Dus met wat vertraging kan dat goedkomen
Beetje ver weg. Maar kan misschien wel met de post opsturen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou auto starten en hondenpoep tegen zijn raam aan gaan gooien.
Eén van de boeken van Dan Brown gaat hierover: een virus waardoor volstrekt willekeurig de helft van de bevolking onvruchtbaar wordt. Zou best een goed idee zijn eigenlijkquote:
Whutquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed dat mn stopverf op ijs ligt dus
Ja was ook mijn gedachte. Ze zijn creatief tegenwoordig met fake filmpjes en foto's.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het niet fake? K weet dat ze flats hebben afgesloten maar kampen hebben gebouwd? Met hun geschiedenis?
Inferno toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van de boeken van Dan Brown gaat hierover: een virus waardoor volstrekt willekeurig de helft van de bevolking onvruchtbaar wordt. Zou best een goed idee zijn eigenlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom willekeurig, ik kan wel een lijstje maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van de boeken van Dan Brown gaat hierover: een virus waardoor volstrekt willekeurig de helft van de bevolking onvruchtbaar wordt. Zou best een goed idee zijn eigenlijk
Jammer wel dat het random is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
haagsie gezelliger als daarquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]O jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel verstandig.
Ik ook. Hoop dat er een mooie bonus aan hangtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bied me dus aan als vrijwilliger he.
"Geen zorgen" en "geen hormoonbeīnvloeding" vind ik al bonus genoeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat er een mooie bonus aan hangt
Dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhAlweer 3:18 langer de zon achter de wolken (ipv achter de horizon
) dan gisteren.
Men beweerde altijd dat goudvissen een geheugensspanne van 3 seconden hebben. Maar er is inmiddels ontdekt dat ze zich dingen van drie maanden geleden nog herinneren.
Dit weetje matcht met mijn goudvis, RIP. Meneer Snorremans wist dondersgoed dat ik 'm voer gaf.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhAlweer 3:18 langer de zon achter de wolken (ipv achter de horizon
) dan gisteren.
Men beweerde altijd dat goudvissen een geheugensspanne van 3 seconden hebben. Maar er is inmiddels ontdekt dat ze zich dingen van drie maanden geleden nog herinneren.
hallo vetrolquote:
goed hoorquote:
Maar dan krijg je minder aanwas van onderaf en ontzettend veel vergrijzing.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is het dan toch heerlijk om in een dorp te wonen waar je altijd je auto wel kwijt kunt, en nog gratis ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:46 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal
https://www.ad.nl/den-haa(...)-nog-alles~a188041c/
Mijn buurman heeft ook een invalidenparkeerplaats voor zn 45km kar.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:46 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal
https://www.ad.nl/den-haa(...)-nog-alles~a188041c/
Dat is een logisch gevolg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je minder aanwas van onderaf en ontzettend veel vergrijzing.
Children Of Menquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan 'm midden in de stad ook prima kwijtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het dan toch heerlijk om in een dorp te wonen waar je altijd je auto wel kwijt kunt, en nog gratis ook
jezus, ik dacht heel even aan boyz 2 menquote:
Hier geven ze sommigen gewoon 2 plekkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft ook een invalidenparkeerplaats voor zn 45km kar.
dat ding is al een paar jaar niet van zn plek geweest
Ja dat is wel fijn ja. Ik woon ook wel goed gelukkig. Maar dat betaald parkeren rukt wel snel op.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het dan toch heerlijk om in een dorp te wonen waar je altijd je auto wel kwijt kunt, en nog gratis ook
wat een bagger film was dat zegquote:
Wat zeg jij nou weer voor rare dingenquote:
ik vond het een kutfilm.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor rare dingen
haagsieeeequote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier geven ze sommigen gewoon 2 plekken
En maar gek vinden dat er een tekort aan parkeerplaatsen is in Den Haag.
[..]
Ja dat is wel fijn ja. Ik woon ook wel goed gelukkig. Maar dat betaald parkeren rukt wel snel op.
even wat porno open klappen dan maarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zooooo uitgedanst in de huiskamer, nu ben ik een beetje geil
Dat is met een paar jaar ook wel opgelost.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan je mooi even koffie voor me pakkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zooooo uitgedanst in de huiskamer, nu ben ik een beetje geil
Denk dat we over een half uur koude koffie hebben dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je mooi even koffie voor me pakken
zit er zo wel een wolkje in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je mooi even koffie voor me pakken
duurt lang!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is met een paar jaar ook wel opgelost.
Goed begin van de dag.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Koffie van koffiegodinnetjemet zelfgemaakte saucijzebroodjes van de paprikavulling van gisteren
Ik reken het goed
![]()
[ afbeelding ]
Stoppen met vaccineren van de oudjes en maatregelen negeren dan maar?quote:
nee nee, covid en aan zo'n beademing sterven lijkt me echt geen pretje. gewoon de helft van de vaccins vervangen door een euthanasie middeltje en niemand vertellen welk flesje wat is..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stoppen met vaccineren van de oudjes en maatregelen negeren dan maar?
Zou dát zijn waar de wappies stiekem op uit zijn?
vaccin roulettequote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, covid en aan zo'n beademing sterven lijkt me echt geen pretje. gewoon de helft van de vaccins vervangen door een euthanasie middeltje en niemand vertellen welk flesje wat is..
Netjes, netjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, covid en aan zo'n beademing sterven lijkt me echt geen pretje. gewoon de helft van de vaccins vervangen door een euthanasie middeltje en niemand vertellen welk flesje wat is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |