SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TrioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
kutbeesten zijn hetquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
“Mrsl ks weer lachen in langlevendeliefdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
feesboek ria's zijn pas lachenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
“Mrsl ks weer lachen in langlevendeliefdeUw ADH vitamine Worst
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vertel?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
feesboek ria's zijn pas lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal het er ff op zettenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
“Mrsl ks weer lachen in langlevendeliefde![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net afgelopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Strengere maatregelen voor kinderen?
Zometeen op het nieuwsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit niet zo heel veel feesboekquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die flauwe feesboek grappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelukkig plaatst mistig ze hier speciaal voor jouquote:Uw ADH vitamine Worst
Denk niet dat hij dat voor mij doetquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig plaatst mistig ze hier speciaal voor jou
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gohquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat voor mij doet
Uw ADH vitamine Worst
waarom heeft ze haar bh los op die foto?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig plaatst mistig ze hier speciaal voor jou
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Skerp,valt me nu pas op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom heeft ze haar bh los op die foto?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haar bh zit helemaal niet los.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: