abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2021 @ 10:30:42 #101
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197758732
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:06 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Jep. Noorderling. Mijn vriend zegt ook bent ipv hebt. "Je bent dat nodig." Is hier normaal.
Oke dan is het daar misgegaan, case closed.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197758867
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Rekenen heb je overal en altijd nodig, als je niet snel kunt rekenen doe je je zelf te kort en moeilijk is het ook niet.
Je hoeft echt geen grote berekeningen uit je hoofd te kennen, maar als je een beetje kunt schatten is dat verdomd handig. Zoals eigenlijk al in je vraag hoef je dat echt niet tot de komma uit te rekenen, je vraag is letterlijk groep 5 van de lagere school.
Vreemd hoor. Ik heb het vrijwel nooit nodig namelijk. Wat doe jij dan allemaal waarin je rekenen nodig hebt? Ik kan alleen de supermarkt/winkel bedenken, maar daar pin ik en krijg ik dus niks terug. Ik let wel op of iets per ongeluk 2 keer gescand wordt, maar daar is geen berekening voor nodig. Dus vertel eens?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_197758883
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 23:08 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Er is zoiets als algemene kennis/algemene vaardigheden. Dat je geen hogere wiskunde kunt is dikke prima, maar een klein beetje basisrekenen, kom op zeg. Dat valt in dezelfde categorie als kunnen lezen, schrijven, je veters strikken en je reet afvegen.
Heb je ook mijn andere reactie gelezen? :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[/quote]
pi_197758928
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Vreemd hoor. Ik heb het vrijwel nooit nodig namelijk. Wat doe jij dan allemaal waarin je rekenen nodig hebt? Ik kan alleen de supermarkt/winkel bedenken, maar daar pin ik en krijg ik dus niks terug. Ik let wel op of iets per ongeluk 2 keer gescand wordt, maar daar is geen berekening voor nodig. Dus vertel eens?
Nou het is bijvoorbeeld wel handig als je parket wilt gaan leggen, en je hebt een kamer van 5 bij meter, in 1 pak zit voor anderhalve meter, hoeveel pakken heb je dan nodig?
Of je gaat een verjaardag geven, er komt 25 man, per man drinkt men 3 glazen wijn, of 4 flesjes bier, hoeveel kratten bier en flessen wijn haal je?

Je gaat op bezoek bij een kennis, de kennis woont op 3 KM afstand, een volwassene loopt 5 KM per uur, hoe laat ga je weg?

Je bent op een sollicitatie gesprek, je verdient nu 12 euro per uur, en je wilt 14 euro per uur verdienen, de werkgever bied je 2100 euro per maand, ga je daarmee akkoord?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197758929
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2021 18:06 schreef -Ferb- het volgende:
Ik ben trouwens een vrouw, misschien scheelt dat voor de mannen hier in hoe "erg" het is als je slecht bent in rekenen.
Wtf is dit dan. :')

Want vrouwen kunnen soberso slechter rekenen ofzo?
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 1 februari 2021 @ 10:52:14 #106
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_197759016
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Op zich is het volgens mij laminaat van zeer goede kwaliteit. Komt van familie uit het Gooi. Welke houtsoort weet ik niet. Kleur is een lichte bruine kleur.
Niet echt sjiek voor een kinderkamer, lichtbruin..
pi_197764850
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Typen kennelijk ook al slechter, met je Soberso
dag
pi_197764957
quote:
6s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Typen kennelijk ook al slechter, met je Soberso
Soberso heb ik jaren geleden eens geadopteerd uit een topic op FOK!, (ik denk uit originele taal- en spelfouten) want ik werd op slag verliefd op die foute spelling en behoort sindsdien bij mijn woordenschat ;)
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 1 februari 2021 @ 17:37:15 #109
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197765322
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Soberso heb ik jaren geleden eens geadopteerd uit een topic op FOK!, (ik denk uit originele taal- en spelfouten) want ik werd op slag verliefd op die foute spelling en behoort sindsdien bij mijn woordenschat ;)
Best chanant dat die newbe's dat niet kennen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_197770282
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou het is bijvoorbeeld wel handig als je parket wilt gaan leggen, en je hebt een kamer van 5 bij meter, in 1 pak zit voor anderhalve meter, hoeveel pakken heb je dan nodig?
Of je gaat een verjaardag geven, er komt 25 man, per man drinkt men 3 glazen wijn, of 4 flesjes bier, hoeveel kratten bier en flessen wijn haal je?

Je gaat op bezoek bij een kennis, de kennis woont op 3 KM afstand, een volwassene loopt 5 KM per uur, hoe laat ga je weg?

Je bent op een sollicitatie gesprek, je verdient nu 12 euro per uur, en je wilt 14 euro per uur verdienen, de werkgever bied je 2100 euro per maand, ga je daarmee akkoord?
Antwoord nu eens op de vraag die ik stelde. Wat er gezegd werd was: "Je hebt het dagelijks nodig." Wat jij nu opnoemt gebeurt niet dagelijks. Zelfs niet wekelijks. Sterker nog: meestal zelfs niet eens maandelijks!

Dus welke situaties bestaan er waardoor je dagelijks (hoofd)rekenen nodig hebt? Want dat woordje werd even vergeten zie ik. (En hiermee bedoel ik geen baan waarbij je dagelijks rekent, dus dat valt al af.)
[/quote]
pi_197770333
quote:

[..]

Over het algemeen zijn mannen beter in rekenen ja.
[/quote]
pi_197770353
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:52 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Niet echt sjiek voor een kinderkamer, lichtbruin..
Als je vrijwel niks te besteden hebt ben je blij met alles wat je gratis kan krijgen. :)
[/quote]
  maandag 1 februari 2021 @ 21:58:52 #113
459912 FlippingCoin
pi_197770374
quote:

[..]

Ach wat kan een vrouw nou wel juffie
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 1 februari 2021 @ 21:59:11 #114
459912 FlippingCoin
pi_197770383
Ik ben een wereldwonder papoea heb je daar nog wat aan
pi_197770391
quote:
16s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ach wat kan een vrouw nou wel juffie
Vrouwen zijn over het algemeen beter in taal.
[/quote]
  maandag 1 februari 2021 @ 21:59:52 #116
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_197770398
Goed topic geworden.

Ligt het laminaat inmiddels in een kinderkamer?
pi_197770448
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:54 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Antwoord nu eens op de vraag die ik stelde. Wat er gezegd werd was: "Je hebt het dagelijks nodig." Wat jij nu opnoemt gebeurt niet dagelijks. Zelfs niet wekelijks. Sterker nog: meestal zelfs niet eens maandelijks!

Dus welke situaties bestaan er waardoor je dagelijks (hoofd)rekenen nodig hebt? Want dat woordje werd even vergeten zie ik. (En hiermee bedoel ik geen baan waarbij je dagelijks rekent, dus dat valt al af.)
Dagelijks? Ik wil niet lullig doen maar bijna bij elk beroep maak je bijna elk uur wel berekeningen, daarnaast bij koken, het inschatten van boodschappen, als je kijkt hoeveel brandstof er nog in je tank zit, etc ,etc.
pi_197770524
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:59 schreef Sheffield het volgende:
Goed topic geworden.

Ligt het laminaat inmiddels in een kinderkamer?
Op de verpakking stond dubbel klik laminaat, ze zijn nu aan het uitrekenen hoeveel de oppervlakte gedeeld door 2 is.
pi_197770556
Trouwens, is de kinderkamer 5 bij 3, of 3 bij 5? In dat geval moet je ook rekening houden of het Laminaat, 138 bij 15 is, of 15 bij 138.
pi_197770594
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dagelijks? Ik wil niet lullig doen maar bijna bij elk beroep maak je bijna elk uur wel berekeningen, daarnaast bij koken, het inschatten van boodschappen, als je kijkt hoeveel brandstof er nog in je tank zit, etc ,etc.
Nope. Ik niet hoor. En niet omdat ik slecht kan rekenen. Ik heb zat beroepen gehad zonder (veel) te moeten rekenen. (Zelfs caissière dus.) Ik heb met koken echt geen rekenen nodig, ik weeg af of schenk in wat nodig is, wat het recept zegt. Het inschatten van boodschappen doe ik ook niet, ik haal gewoon wat nodig is. Bij brandstof in de tank hoef je ook niet te rekenen, als je ver moet gooi je 'm gewoon vol. En hij waarschuwt je voordat je zonder benzine staat.

Dus wat je zegt is pure flauwekul.
[/quote]
pi_197770622
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:08 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nope. Ik niet hoor. En niet omdat ik slecht kan rekenen. Ik heb zat beroepen gehad zonder (veel) te moeten rekenen. (Zelfs caissière dus.) Ik heb met koken echt geen rekenen nodig, ik weeg af of schenk in wat nodig is, wat het recept zegt. Het inschatten van boodschappen doe ik ook niet, ik haal gewoon wat nodig is. Bij brandstof in de tank hoef je ook niet te rekenen, als je ver moet gooi je 'm gewoon vol. En hij waarschuwt je voordat je zonder benzine staat.

Dus wat je zegt is pure flauwekul.
Je hebt helemaal gelijk, rekenen is inderdaad flauwekul.
pi_197770874
Blijft toch bijzonder hoe elk topic van TS verzandt in een wedstrijdje ver-pissen.
Ik wist niet dat vrouwen dat ook konden :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197771094
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blijft toch bijzonder hoe elk topic van TS verzandt in een wedstrijdje ver-pissen.
Kan wel zijn, maar probeer nu eens een helicopter, dat gaat jullie niet lukken :)
pi_197800128
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, rekenen is inderdaad flauwekul.
Dat zeg ik dus niet. Ik vind de voorbeelden flauwekul.
[/quote]
pi_197800158
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb ooit, lang geleden, op Youtube eens een filmpje gezien van een meisje wat achterover hing, haar lippen spreidde en een straal pies ver weg spoot. Dus ja, vrouwen kunnen ver pissen.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')