Ik wist het wel, maar ik vond het wel een gezellig plaatjequote:Op donderdag 28 januari 2021 19:04 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig word ik me er nu pas bewust van dat ik nog een kerst icon had.
Nu is kerst écht voorbijquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:04 schreef Em31 het volgende:
Nog even en je kunt m weer laten staan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:04 schreef Em31 het volgende:
Ik mis 'm nu eigenlijk ook alquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar ik vond het wel een gezellig plaatje
Deze is wel wat saai hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:04 schreef Em31 het volgende:
quote:
Gekke Tim, het zijn paaseitjes, niet paasuitjesquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben er eigenlijk mensen speciale paas-UI's?
Ik weet dat het wat minder courant is, maar de paasuitraditie is mij heilig!quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Gekke Tim, het zijn paaseitjes, niet paasuitjes
Oké dit gaat weer even omschakelen wordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:04 schreef Em31 het volgende:
Zo beter?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze is wel wat saai hoor.
Bij nader inzien is huilig een beter woordquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet dat het wat minder courant is, maar de paasuitraditie is mij heilig!
Nou jij hebt je modsalaris wel weer verdiend hoor voor deze maand.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij nader inzien is huilig een beter woord
Hoe werkt dat? Wat als je allebei een ander antwoord geeft?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Nog steeds niemand die met mij wil quizzen?![]()
Want anders ga ik nu even een heel goed incognito naam bedenken waar jullie me niet aan kunnen herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |