ZO HE WAT EEN GEWAAGDE KEUZES ZEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:07 schreef Starflyer het volgende:
Pirelli heeft de bandenkeuze voor het hele seizoen bekend gemaakt.
[ afbeelding ]
Zandvoort wordt dus een zaadracequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:07 schreef Starflyer het volgende:
Pirelli heeft de bandenkeuze voor het hele seizoen bekend gemaakt.
[ afbeelding ]
schijnt sneller te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Ook AT dus matte kleuren. RB zal dat wel ook gaan doen, ik zie een trend.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:18 schreef Starflyer het volgende:
19 maart nieuwe Drive To Survive
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Een week om te bingen en daarna begint het raceweekend in Bahreinquote:
Ik verwacht niks spannends.quote:
Ja maar ik wil nu al bingennnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een week om te bingen en daarna begint het raceweekend in Bahrein
“We have no idea what’s going to happen”quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:18 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Zelfs op Spa zachtere compounds..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort wordt dus een zaadrace
Nou, ik had wel minstens een C2, C3, C4 verwacht in Zandvoort! Ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
ZO HE WAT EEN GEWAAGDE KEUZES ZEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nja ze hadden dat al aangekondigd wegens de banking.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, ik had wel minstens een C2, C3, C4 verwacht in Zandvoort! Ofzo.
HamBotVerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
“We have no idea what’s going to happen”
Euh.... Lewis WDC misschien?![]()
Maar de quote is waarschijnlijk COVID-19 gerelateerd.
Maar harder dan Spa... Kom op zeg, het staat nu al vast dat er geen zak gaat gebeuren. Spa heeft er eigenlijk al een beetje last van dat er weinig gebeurt door banden die de hele race mee gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nja ze hadden dat al aangekondigd wegens de banking.
Ja eens. Maar Pirelli is gewoon te bang voor die twee bochten dat er een band klapt ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar harder dan Spa... Kom op zeg, het staat nu al vast dat er geen zak gaat gebeuren. Spa heeft er eigenlijk al een beetje last van dat er weinig gebeurt door banden die de hele race mee gaan.
Nog nooit iets anders verwacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort wordt dus een zaadrace
Boterhamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |