Vind het vooral wel grappig dat je zo bozig zit te doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Post gewoon lekker niet als je niks te melden hebt en je toch iedereen irriteert. Vrijwel iedereen vind je een debiel maar je hebt het zelf niet eens door.
Misschien moet Gio nog wel als adviseur aan de slagquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Nou we mogen de strijd aan met Twente en Groningen ondertussen.
De Noorse Iniestaquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Singj is toch well de mooiste uit dit lijstje.
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het gaat me misschien nog wel meer om z’n houding. Bozenik werd na praktisch 1 wedstrijd bij het oudvuil gezet. Dankzij onze drammende trainer heb je daar nu Pratto voor gekregen. Ik vrees dat zelfs Vente het beter zou doen dan Pratto.
Zoals gezegd had ik Arzakan had van mij wel meer minuten mogen krijgen. Diemers hoort ook bij Dordt.
Als je als club niet in staat bent elke twee jaar drie middenvelders op te leiden die beter zijn dan kan je echt beter de jeugdopleiding opdoekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Wat een spits. Laten we die maar houden![]()
@:caland
@:gurneyisbestoke
@:scrummie
-niet doen-quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind het vooral wel grappig dat je zo bozig zit te doen
En op geen inhoudelijk argument te betrappen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ontiegelijke kutuser, niet eens omdat je dom bent of een typetje zoals de meeste kutusers hier maar omdat je gewoon onsympthiek bent. Ga weg.
Pssst. Dit is Jorgensenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je als club niet in staat bent elke twee jaar drie middenvelders op te leiden die beter zijn dan kan je echt beter de jeugdopleiding opdoeken
We hebben nu 1 halve spits in de selectie. En Bozenikquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Sorry voor het bijdragen aan de hype voor Pratto.
Wat is die gast slecht
Ik snap wel wat je bedoelt, maar geldt dat bijna niet voor elke speler. Ik kan mij niet voorstellen dat ze in de eredivisie wel in de rij staan voor een Diemers. Een Immers kwam ook niet verder dan ADO (en NAC). Het zal mij frustratie zijn dat de club altijd bij zulk enorme beperkte voetballers uitkomt die echt amper het niveau van de jeugdspelers ontstijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.
Zeg maar niveau Woudenberg of Sleegers is het vaak als ze weg gaan. De iets betere talenten krijgen toch wel kansen met een Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu.
En dan heb ik het over spelers die ook daadwerkelijk bij het eerste komen, niet die gasten als Idrissi en Janssen. Die worden voor de eerste selectie al weggestuurd
Je kan Taap of Amrabat nog als voorbeelden noemen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.
Zeg maar niveau Woudenberg of Sleegers is het vaak als ze weg gaan. De iets betere talenten krijgen toch wel kansen met een Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu.
En dan heb ik het over spelers die ook daadwerkelijk bij het eerste komen, niet die gasten als Idrissi en Janssen. Die worden voor de eerste selectie al weggestuurd
We hadden het nu over talenten uit de jeugd geloof ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan Taap of Amrabat nog als voorbeelden noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |