was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2014/15 hé. 1 punt terwijl er toen 6 moesten worden gepakt.
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar (makkelijk) derde met leuk voetbal en dat ik gewoon in de Kuip kan zitten en ik ben al tevreden. Helemaal klaar met dickieball, helemaal klaar met corona, helemaal klaar met kutspelers opstellen die toch niet beter meer worden, gewoon helemaal klaar met dit.
Mag de selectie ook flink op de schop. Zonder investeerders een lastig verhaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar (makkelijk) derde met leuk voetbal en dat ik gewoon in de Kuip kan zitten en ik ben al tevreden. Helemaal klaar met dickieball, helemaal klaar met corona, helemaal klaar met kutspelers opstellen die toch niet beter meer worden, gewoon helemaal klaar met dit.
Maar dat Berghuis het niet met Dick eens is, is al langer duidelijk en nu dit seizoen de resultaten ook uitblijven presteert hij ook niet (meer).quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Nou de reactie van Berghuis is duidelijk.
Korte samenvatting: opkankeren met een dat behoudende kutvoetbal
Niet de eerste keer dit seizoen. Maar als je Dick een aanvallender voetbal laat proberen wordt het ook niets, die man weet helemaal niet hoe je een team goed druk laat zettenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef aTypisch het volgende:
lol
uit de woorden van berghuis hoor je gewoon dat dick het totaal niet goed heeft neergezet
Maar ook met Arne Slotquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?
Creatieve middenvelder erbij, spits erbij (of Jørgensen houden jaaaaaa) en een vervanger voor Berghuis en je bent al een behoorlijk eind.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mag de selectie ook flink op de schop. Zonder investeerders een lastig verhaal.
2014/15? Volgens mij niet. Wat nooit meer van mijn netvlies gaat is deze kans. Zoveel schoonheid en dan een tragedie bij het afwerken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?
Valt wel mee, er vertrekt een hoop brandhout. Grote vraag is hoeveel we nog binnen kunnen halen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?
Qua salarisruimte is er wel wat mogelijk als Narsingh en Jorg vertrekken. Narsingh is ook een schandaal van pipo Troost. Die man heeft ook een hoop ellende aangericht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Creatieve middenvelder erbij, spits erbij (of Jørgensen houden jaaaaaa) en een vervanger voor Berghuis en je bent al een behoorlijk eind.
Nu nog even het geld toveren
senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pass van Vormer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2014/15? Volgens mij niet. Wat nooit meer van mijn netvlies gaat is deze kans. Zoveel schoonheid en dan een tragedie bij het afwerken.
[ afbeelding ]
Dat was 11/12, maar toen wonnen we thuis wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?
Gaat wel flink wat weg (Narsingh, Botteghin, Johnston, Nieuwkoop) en er zal wat verkocht worden. Verdediging + keeper staat wel behoorlijk. Op het middenveld mist vooral creativiteit en in de spitspositie scorend vermogen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft Dirk nog een gouden tip.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoor
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt wel mee, er vertrekt een hoop brandhout. Grote vraag is hoeveel we nog binnen kunnen halen.
Als AZ een speler voor veel geld verkoopt halen ze ook geen vervangers voor grote bedragen. Het verschil is dat die de selectie steeds aanvullen met goede jeugd. Bij ons is die meestal van een te laag niveau.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.
En dan lezen we achteraf vast dat Feyenoord ook achter [x-speler die inmiddels naar Ajax is] aan zat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen shitzooi uit de middenmoot van de Eredivise, Arnesen gaat zijn materiaal elders gaat halen en meer met het oog op de toekomst. En zelfs als het dat niveau is moet je er top 3/4 mee kunnen eindigen. Die andere 14 hebben nog minder middelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.
Gezien de omzet moet je eigenlijk makkelijk in staat zijn om de 2e club te zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen shitzooi uit de middenmoot van de Eredivise, Arnesen gaat zijn materiaal elders gaat halen en meer met het oog op de toekomst. En zelfs als het dat niveau is moet je er top 3/4 mee kunnen eindigen. Die andere 14 hebben nog minder middelen.
Daar ben ik dus ook bang voor. Die Senesi zou een opmaat moeten zijn naar een nieuwe standaard, maar als je dan zo'n Pratto binnengehaald dan is er geen enkele reden om aan te nemen dat er nu fatsoenlijk gescout wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kudus was volgens mij al (publiekelijk) genoemd voordat Ajax hem haalde. Er komen nu echt andere mensen te zitten. Alleen Diemers en Linssen kwamen dit seizoen uit de koker van Dickie, de andere aankopen zijn tot dusver allemaal (goedkope) gokjes voor de toekomst uit de categorie ‘jong en met potentie’. En ze hebben nog een Argentijn uit de snackbar gehaald ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan lezen we achteraf vast dat Feyenoord ook achter [x-speler die inmiddels naar Ajax is] aan zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |