Ja, ik weet het niet meer precies. Jij vertelde iets over je eten en toen zei Tong dat ie dat ook wel eens deed o.i.d.quote:
Snellerquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef Zorro het volgende:
Hoe gaat Giakoumakis op de Coen Dillen-index?
PSV-uit genot.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Bulykin past ook nog wel enigszins in het rijtje
Zou het kunnen dat GGMM een flesje wijn open trok?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet meer precies. Jij vertelde iets over je eten en toen zei Tong dat ie dat ook wel eens deed o.i.d.
De anekdote komt misschien nu íets minder goed uit de verf, maar het was hilariteit alom
Uh..quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet meer precies. Jij vertelde iets over je eten en toen zei Tong dat ie dat ook wel eens deed o.i.d.
De anekdote komt misschien nu íets minder goed uit de verf, maar het was hilariteit alom
@tong80quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat GGMM een flesje wijn open trok?
Dickie is leuk in interviews dus hij kan er niks aan doen ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dickie mag inmiddels ook weleens geslacht worden door de media, of heeft Heerenveen ook weer betere spelers dan Feyenoord?
Nee, dat was het niet. Hè jammer dit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
GGMM is toch geheelonthouder?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dick is een hele lieve man. Aai over de bol, kopje koffie met een koekje, zegt waar het op staat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dickie mag inmiddels ook weleens geslacht worden door de media, of heeft Heerenveen ook weer betere spelers dan Feyenoord?
Nee, leuk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
(overigens weet ik wel waar buitendam het over heeft, maar hij komt nu over als een seniele ouwe circusclown)
Bitcoin kopenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb zelf geen inhoudelijke mening over Feyenoord en ga blind af op de mening van @:atypisch .
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
Berghuis heeft het al een tijdje niet meer
quote:Op zondag 24 januari 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berghuis is eigenlijk dit seizoen vrij slecht.
(zijn statistieken zijn nog wel aardig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |