Waarom? Dit was niet vanaf een meter afstand he? Zo kregen we er eerder dit jaar gewoon een tegen.quote:
Weetikveel, ik kijk die wedstrijd toch niet johquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom? Dit was niet vanaf een meter afstand he? Zo kregen we er eerder dit jaar gewoon een tegen.
Tong had er ook al een topic over maar ik wil de pret niet drukken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
VBL / Het Georgios Giakoumakis topic #1: Griekse GOD
Graag een reactie
Boeiend die is dat toch alweer vergetenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tong had er ook al een topic over maar ik wil de pret niet drukken.
Tong zit schuimbekkend voor zijn laptop/computer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als een VBL mod nou ooit dat handige linkjestopic bij zou werkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt geen hond datquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een VBL mod nou ooit dat handige linkjestopic bij zou werken
Maarja
Omdat het niet bijgewerkt wordt!!quote:
Wel mooi hoe je altijd heel optimistisch #1 in de TT zet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
Stijn weigert mee te gaan in de hypetrain (opzich wel terecht)
Als hij het volgend seizoen ergens voortzet, geloof ik er pas in. Op de hypetrain zal ik verder nooit stappen, dat doe ik het liefst alleen als ik het klapvolk al voor ben.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
Stijn weigert mee te gaan in de hypetrain (opzich wel terecht)
Ja ik ook, maar nu even niet.quote:
N=1.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat de Vitesse hypetrain kapot is gegaan.
Gelukkig heb je mergeknopjesquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar nu even niet.
En nu ik terugkijk loopt dat topic van hem ook nog prima.
Ik ben woedend.
Ik had je er ook wat eerder op moeten attenderen maar het schoot mij opeens te binnen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar nu even niet.
En nu ik terugkijk loopt dat topic van hem ook nog prima.
Ik ben woedend.
Had zo bij de hypetrain van IJsland in de basis gekund.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Vleminckx had goede verre inworpen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef Marcoss het volgende:
Mario staat met een chagrijnig hoofd RKC-Fortuna te analyseren
Oh dat had ik beter kunnen doen jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mergeknopjes
Als je de leukste thuis uit wil hangen merge je die van Tong in die van jou, kan je lachen
@tong80quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat had ik beter kunnen doen ja
Maar ik heb wel mijn TT genomen, schijt aan die gast toch
Hoezo lafjes, nu gaat jouw goede reactie niet verlorenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM heeft snel lafjes zijn topic gemerged met die van @:Tong80 .
Nou, wat ben je toch een legendarisch sympathieke forum admin.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo lafjes, nu gaat jouw goede reactie niet verloren
Ik denk aan iedereen
Walgelijk dat je één van de oprichters van VBL zo te kakken zet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat had ik beter kunnen doen ja
Maar ik heb wel mijn TT genomen, schijt aan die gast toch
Was Johnsen topscorer dan?quote:
Hij keurde toch een keer jouw dieet goed?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend die is dat toch alweer vergeten
Hard voor moeten vechtenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Walgelijk dat je één van de oprichters van VBL zo te kakken zet.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij keurde toch een keer jouw dieet goed?
lol
Reactie gegeven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2591321/het-georgios-giakoumakis-topic-1-griekse-god.html
Graag een reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |