Niet mee eens. Dat zijn stuk voor stuk lieve kinderen die geen vlieg kwaad doen. Tagliafico knuffelt zijn honden altijd uitgebreid, leer ik via zijn Insta-stories.quote:
Bij Promes zit wel een steekje los.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dat zijn stuk voor stuk lieve kinderen die geen vlieg kwaad doen. Tagliafico knuffelt zijn honden altijd uitgebreid, leer ik via zijn Insta-stories.
Anthony is een schoffie . Beetje natrappen hier en daar met een ghetto-kapselquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dat zijn stuk voor stuk lieve kinderen die geen vlieg kwaad doen. Tagliafico knuffelt zijn honden altijd uitgebreid, leer ik via zijn Insta-stories.
Die volg ik niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Promes zit wel een steekje los.
En hij tekent ninja's in zijn vrije tijd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je vraagt je toch nog steeds af welk verhaal Arnesen gehouden heeft dat Slot over de streep getrokken heeft. Als hij eventjes gewacht had, had hij deze zomer ook zomaar topkandidaat bij Ajax kunnen zijn bijvoorbeeld.. En had hij nog gewoon bij AZ gewerkt nuquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Senesi verkopen voor 20 miljoen en daar moet je dan nog een hele bult spelers voor terughalen.
Ga er maar aanstaan Arne.
Promes, steekquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een hoog rendement, genot. Rotzooi trappen en presteren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anthony is een schoffie . Beetje natrappen hier en daar met een ghetto-kapsel
Ja sorry ik ben in zo'n jolige bui. Een ban is op zijn plaats.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Promes, steek
Ga jij nou ook beginnen?
Geldquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je vraagt je toch nog steeds af welk verhaal Arnesen gehouden heeft dat Slot over de streep getrokken heeft. Als hij eventjes gewacht had, had hij deze zomer ook zomaar topkandidaat bij Ajax kunnen zijn bijvoorbeeld.. En had hij nog gewoon bij AZ gewerkt nu
Denk ook niet dat er veel kwaads bij hem inzit maar hij is gewoon mokerdom.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op de PlayStation of Xbox?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Pratto wilde kampioen worden met Feyenoord.
Domheid vind ik geen excuus.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er veel kwaads bij hem inzit maar hij is gewoon mokerdom.
Ik vraag me af waarom Feyenoord Arnesen heeft aangetrokken . Laat bij bijna iedereen een spoor van vernieling en ellende naquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je vraagt je toch nog steeds af welk verhaal Arnesen gehouden heeft dat Slot over de streep getrokken heeft. Als hij eventjes gewacht had, had hij deze zomer ook zomaar topkandidaat bij Ajax kunnen zijn bijvoorbeeld.. En had hij nog gewoon bij AZ gewerkt nu
Nou nou nou, ik zou als toekomstig mod je alleen een pittige note geven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben in zo'n jolige bui. Een ban is op zijn plaats.
Ik vind het wel bijzonder dat hij niet op Ajax heeft gewacht inderdaad, Overmars leek wel gecharmeerd van hem.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kon Neres maar trappen incasserenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En een hoog rendement, genot. Rotzooi trappen en presteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |