Bij mij is het andersom; naarmate ik ouder word, word ik steeds beter in uitslapenquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:26 schreef babylon het volgende:
Ik ben oud, ik kan niet meer uitslapen FML
Niks mis met op tijd wakker zijn maar nog heel lang in bed chillenquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:26 schreef babylon het volgende:
Daar word ik alleen maar lamlendiger van. Dus dan ga ik op de bank verder hangen. Heb ik nog het idee dat ik iets heb gedaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niks mis met op tijd wakker zijn maar nog heel lang in bed chillen.
Ik pak een bak koffie en mijn Switch en ben heerlijk content danquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar word ik alleen maar lamlendiger van. Dus dan ga ik op de bank verder hangen. Heb ik nog het idee dat ik iets heb gedaan.
Afgelopen weekend beide dagen om 7:30 opgestaan. Voelde echt niet natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:26 schreef babylon het volgende:
Wacht wat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend beide dagen om 7:30 opgestaan. Voelde echt niet natuurlijk
negatieve bijwerkingen van niet meer drinkenquote:
Hele dag de tijd om niks te doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
negatieve bijwerkingen van niet meer drinken
dan word je op zaterdag fit als een hoentje wakker
Ik herken mij hier niet in.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rustig een ontbijtje verorberen, een uurtje niks op het grote boze internet.quote:
ik wil niet fietsen met dit weerquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rustig een ontbijtje verorberen, een uurtje niks op het grote boze internet.
3 uurtjes fietsen, rustig douchen en lunchen, beetje netflixen, beetje koffie leuten en dan alsnog tijd over hebben om je huishoudelijke taken uit te voeren
zaterdag was het best mooi. Alleen wat koud aan de tenenquote:
Het lukt mij steeds minder goed om op te staan. Blijf liever zo lang mogelijk liggen... ..quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Uitslapen.
Al lukt het steeds minder goed.Het alternatief is nu wakker worden en weer in slaap vallen, ook geen succes.
Als de wekker mij uit mijn slaap rukt dan voel ik me ook altijd kut, maar zo in het weekend merk ik wel duidelijk verschil.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee same, ik drink niet en wordt iedere dag wakker alsof ik net een half uur geslapen heb
Mijn wekkerradio stoort tegenwoordig zo hard dat ik binnen een paar seconden rechtop zitquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen twintig minuten door de wekkerradio heen geslapen
Hatelijk. Zit de antenne dan niet goed of zit je nét naast de zender? Ik heb het ook als ik op de rand van het bed zit, dan stoor ik blijkbaar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wekkerradio stoort tegenwoordig zo hard dat ik binnen een paar seconden rechtop zit
Radio4, works all the timequote:Op woensdag 27 januari 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen twintig minuten door de wekkerradio heen geslapen
nee, op de een of andere manier staat mijn huis op de verkeerde plekquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hatelijk. Zit de antenne dan niet goed of zit je nét naast de zender? Ik heb het ook als ik op de rand van het bed zit, dan stoor ik blijkbaar.
Dat zou bij mij dus echt niet werken.. ik moet echt wakker gestampt worden.. wekkers moeten annoying zijn, en bij voorkeur lastig te snoozenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Zou m'n wakeuplight wel weer willen proberen maar die is kwijt.
die gebruik ik wel en dan sowieso altijd wakker voor het geluid afgaat. Dat scheelt iets.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Zou m'n wakeuplight wel weer willen proberen maar die is kwijt.
Aardstralenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, op de een of andere manier staat mijn huis op de verkeerde plek
Als ik met de auto aan kom rijden dan begint de radio ook te storen zodra ik voor de deur sta
Bij mij stoort Bluetoothquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, op de een of andere manier staat mijn huis op de verkeerde plek
Als ik met de auto aan kom rijden dan begint de radio ook te storen zodra ik voor de deur sta
Ik had hem ooit gekocht, maar merkte er niet zo veel van en ik vond de wekkerfunctie niet zo fijn, dus in het voorjaar weer m'n oude wekkerradio gepakt. Heeft m'n moeder die wakeuplight uitgeleend, dus die is weg.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou bij mij dus echt niet werken.. ik moet echt wakker gestampt worden.. wekkers moeten annoying zijn, en bij voorkeur lastig te snoozen
bij mij werkt die prima.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou bij mij dus echt niet werken.. ik moet echt wakker gestampt worden.. wekkers moeten annoying zijn, en bij voorkeur lastig te snoozen
Werkt ook op zich?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij werkt die prima.
Vroeger was ik niet wakker te krijgen.
Als puber had ik als wekker een of andere speedcore/terror cd en die maakte mij niet wakker, maar die daardoor werd mijn moeder wakker en die stond dan onder aan de trap te schreeuwen dat ik moest opstaan
quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij werkt die prima.
Als puber had ik als wekker een of andere speedcore/terror cd en die maakte mij niet wakker, maar die daardoor werd mijn moeder wakker en die stond dan onder aan de trap te schreeuwen dat ik moest opstaan
Ik maak man wakker, hij slaapt door al mijn wekkers heen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet de wekkerradio eigenlijk langer laten jengelen, want ik word veel makkelijker wakker dan kerel.
12 februari mag ik weerquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ex had er ook eentje.. wel flex, kon ik mooi doorslapen als dat zo eens uitkwam.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem ooit gekocht, maar merkte er niet zo veel van en ik vond de wekkerfunctie niet zo fijn, dus in het voorjaar weer m'n oude wekkerradio gepakt. Heeft m'n moeder die wakeuplight uitgeleend, dus die is weg.
Mjah, lekker stukkie Panic of Darkie.. niet slekt..quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij werkt die prima.
Ja, dat laatste hier dus ook, maar even tot 10 tellen is gelukkig genoeg, dan wordt 'ie ook wakker van de wekker.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik maak man wakker, hij slaapt door al mijn wekkers heen.Zijn eigen wekker wordt hij gelukkig wel wakker van, en als mijnes langer gaan ook wel maar dat trek ik zelf dus weer heel slecht.
Gelukkig geen last van gelukkig. Mijn vrouw zou dan ook nooit op de bank gaan slapen omdat ik moeilijk deedquote:Op donderdag 28 januari 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrolijk is een te groot woord, want op een bepaalde tijd uit bed mķeten is altijd jammer, maar ik heb absoluut geen ochtendhumeur.
En wakker worden doe ik vooral als ik een uur of twee geslapen heb en kerel rond die tijd in bed stapt.Ik heb 'm wel gevraagd of 'ie daarmee kon kappen, wat in z'n werkloze periode meermaals resulteerde in 'm op de bank vinden 's ochtends.
Gewoon normale communicatie joh. Het boeit me echt geen reet of hij tot diep in de nacht wil gamen, maar ik wil wel graag een béétje een normale nacht en niet een van een uur of twee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van gelukkig. Mijn vrouw zou dan ook nooit op de bank gaan slapen omdat ik moeilijk deed
Moggequote:
iets meer zelfsquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog anderhalve dag tot weekend hier.
Lekker niks dit weekend.quote:
Op voorhand gaan klagen dan! Zal ze leren!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:11 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/i(...)-spijt-ons~ab3f16fa/
Fijn bericht om te lezen op het moment dat je zit te wachten op een IKEA bestelling.
Zijn ze ridicuul?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik wacht op de bezorging van nieuwe pantoffels
hoe lock down proof
Ik zit hier in een donkerblauw-wit-gestreepte Harry Potter-broek van m'n huispak want al m'n broeken zitten in de wasquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:41 schreef gcjoel het volgende:
hoe lock down proof
Ik heb dezelfde aan maar dan van Grumpy cat, Primark?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier in een donkerblauw-wit-gestreepte Harry Potter-broek van m'n huispak want al m'n broeken zitten in de was
Ik heb nieuwe gekregen van Sinterklaas nadat ik met mijn oude in de stront was gaan staan bij het buiten zetten van een containerquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:41 schreef gcjoel het volgende:
hoe lock down proof
Awwww.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die die kocht ik een maand terug en zijn nu al verrot dus nu degelijke
OMGquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe gekregen van Sinterklaas nadat ik met mijn oude in de stront was gaan staan bij het buiten zetten van een container
deze post is waardeloos zonder visueel bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier in een donkerblauw-wit-gestreepte Harry Potter-broek van m'n huispak want al m'n broeken zitten in de was
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe gekregen van Sinterklaas nadat ik met mijn oude in de stront was gaan staan bij het buiten zetten van een container
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde aan maar dan van Grumpy cat, Primark?
niks mis mee.quote:
M'n pens staat er niet op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
Nu kun je wel niet meer beweren dat je dik bent
Prima thuisbroekquote:
jaja, het zalquote:
Al mijn huisbroeken hebben 3 strepen aan de zijkantquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima thuisbroek
En wat Gianni zegt.
Joop is ook zo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al mijn huisbroeken hebben 3 strepen aan de zijkant
Joop klinkt wel als een goede kerelquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop is ook zo.
De mijne variëren in mate van walgelijkheid, m'n roze wordt geloof ik niet zo gewaardeerd thuis.
Ik vind van wel in ieder geval.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Joop klinkt wel als een goede kerel
All day I dream about sex?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al mijn huisbroeken hebben 3 strepen aan de zijkant
Hey, een Dalton!quote:
Ik heb stoelen bij MADE besteld. Kende die hele site niet, maar vrienden tipten heb.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:11 schreef Q. het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/i(...)-spijt-ons~ab3f16fa/
Fijn bericht om te lezen op het moment dat je zit te wachten op een IKEA bestelling.
Wel de productomschrijving lezen doos.quote:Waardeloze winkel, 4 weken moeten wachten op een lampjes. Uiteindelijk geleverd, zit er geen snoer aan! Moet je allemaal los bestellen. Bij terug sturen geen geld terug maar een tegoedbon. Mij zijn ze voorgoed kwijt als klant #IKEA
Je moet wat als je youtube kanaal steeds wordt geblokkeerd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had 1 of ander sektarisch kaartje in mijn brievenbus, met de URL https://www.thetruth7.com/
Lijkt wel de kerk van lange Frans!
Pray for the harvest!quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had 1 of ander sektarisch kaartje in mijn brievenbus, met de URL https://www.thetruth7.com/
Dafuck did I just read.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:40 schreef Ang3l het volgende:
De waarheid denk ik danquote:
Heel interessaaaaantquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:40 schreef Ang3l het volgende:
10 weken standaard.. ze bestellen het aan de andere kant vd wereld zodra je betaald hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb stoelen bij MADE besteld. Kende die hele site niet, maar vrienden tipten heb.
Godskolere bijna 3 maanden wachttijd
Pfuuuu, da's prima anticonceptiequote:
Ja precies. Moet nog gemaakt worden (of t is een china drop shipmentquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
10 weken standaard.. ze bestellen het aan de andere kant vd wereld zodra je betaald hebt.
Beter even goed het web afstruinen denk ik dan.. want wat zij kunnen, kan jij zelf ook natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Moet nog gemaakt worden (of t is een china drop shipment).
Dat is een leuke reactie op een foto.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfuuuu, da's prima anticonceptie
En nog onzin ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een leuke reactie op een foto.
Ja, niet iedereen kan tegen een ongezouten mening, en ik ben niet zo van dat Brabantse 'oooh wat een kek outfitje zeg!quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een leuke reactie op een foto.
Echnie.. als je dat aantrekt en je gaat naast me op de bank zitten, ben je echt veilig de eerste 48 uur, want dat plaatje blijft nog wel effe hangenquote:
Het is ook een lelijke broek, daar ging het om, maar hij kan uit he.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan tegen een ongezouten mening, en ik ben niet zo van dat Brabantse 'oooh wat een kek outfitje zeg!' terwijl ik het een fugly iets vind. Ich bin ein Rotterdammer.. ik doe niet aan faken.
Sorry
[..]
Echnie.. als je dat aantrekt en je gaat naast me op de bank zitten, ben je echt veilig de eerste 48 uur, want dat plaatje blijft nog wel effe hangen![]()
Als je zoiets aantrekt, ben ik heel erg niet nieuwsgierig naar wat eronder zit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook een lelijke broek, daar ging het om, maar hij kan uit he.
Een Hema-onderbroekquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je zoiets aantrekt, ben ik heel erg niet nieuwsgierig naar wat eronder zit.
Wat een gevoelig libido heb jij dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echnie.. als je dat aantrekt en je gaat naast me op de bank zitten, ben je echt veilig de eerste 48 uur, want dat plaatje blijft nog wel effe hangen![]()
Lastig antwoord want deze is door voor de helft licht!quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik een lichte broek aan heb.
Ja ditquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat een gevoelig libido heb jij dan.
Ja nee je moet elke dag de hele dag (en ook 's nachts) een kittig pakje dragen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit
Mijn vriend denkt bij zo'n broek alleen maar: easy acces
Man vindt van die harembroeken echt geen gezicht (terecht op zich), maar dat is niet iets wat zijn libido 2 dagen lang blokkeert. Zodra de broek uit is, is het probleem opgelost.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit
's Nachts draag ik gewoon niks.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee je moet elke dag de hele dag (en ook 's nachts) een kittig pakje dragen.
Die krengen zitten wel heerlijk bij 35 gradenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Man vindt van die harembroeken echt geen gezicht (terecht op zich), maar dat is niet iets wat zijn libido 2 dagen lang blokkeert. Zodra de broek uit is, is het probleem opgelost.
Ja precies, die lelijk broek maakt jou niet lelijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Man vindt van die harembroeken echt geen gezicht (terecht op zich), maar dat is niet iets wat zijn libido 2 dagen lang blokkeert. Zodra de broek uit is, is het probleem opgelost.
Met 35 graden zou ik het op zich wel fijn vinden als hij geen zin hadquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die krengen zitten wel heerlijk bij 35 graden
True.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die krengen zitten wel heerlijk bij 35 graden
Dat dus!quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, die lelijk broek maakt jou niet lelijk
Dat is bij al die FB en insta shops ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beter even goed het web afstruinen denk ik dan.. want wat zij kunnen, kan jij zelf ook natuurlijk.
Ik zat pas op een kledingsite, zag een toffe trui/vest/jas van een tientje of 6 die me nogal bekend voorkwam... Wish levert hetzelfde ding voor 26¤ inclusief shipping. Die sukkels gebruikten zelfs dezelfde afbeeldingen, dus terugzoeken was een seconde of 3 werk
TMIquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met 35 graden zou ik het op zich wel fijn vinden als hij geen zin had
Loller, ik zie nu voor me hoe jequote:Op donderdag 28 januari 2021 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met 35 graden zou ik het op zich wel fijn vinden als hij geen zin had
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Loller, ik zie nu voor me hoe jeje dag en nacht belaagd
.
Logisch hoor, normaliter slapen wij lepeltje lepeltje maar zie nu alweer op tegen de tijd dat het daar te warm voor is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is meer dan ik echt chagrijnig word als ik het te warm heb.
in bed: GA WEG! Ga op je eigen helft liggen!
Geil mokkel ben je ook he, die pyjamabroek maakt me helemaal wildquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik een lichte broek aan heb.
Hoe dan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Logisch hoor, normaliter slapen wij lepeltje lepeltje maar zie nu alweer op tegen de tijd dat het daar te warm voor is.
Ehm, ja, dat is er gewoon ingeslopen haha! Nu kan ik echt moeilijker in slaap komen zonder KM tegen mijn rug.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe dan?Lepeltjelepeltje lijkt me zo knus, maar wij kunnen dat echt niet.
Daar was ik idd al bang voorquote:
Sorry, niet elke kerel raakt opgewonden van alleen het idee van een punani.. soms moet je er gewoon 'moeite' voor doen, net als wij andersom in 75% van de gevallen moeten doen... en hoeveel moeite is het om niet iets aan te trekken wat je eruit doet zien als een zak aardappels?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat een gevoelig libido heb jij dan.
Nee, iets wat je complimenteert, niet iets wat schreeuwt: "ik heb al een kerel, dus ik hoef er niet meer leuk uit te zien".quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee je moet elke dag de hele dag (en ook 's nachts) een kittig pakje dragen.
Beetje primitief, maar idd, een hoop kerels boeit het geen kont.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit
Ja same dus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Logisch hoor, normaliter slapen wij lepeltje lepeltje maar zie nu alweer op tegen de tijd dat het daar te warm voor is.
Ze maken ook gewoon goede kwaliteits dingen in the far east hoor.. als je maar bereid bent om te betalenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is bij al die FB en insta shops ook.
Zou verboden moeten worden.
Maar MADE is wel iets beter kwaliteit dan Wish hoor
Tenminste, het bankstel van een vriend zag er echt prima uit.
Ik vind de 48 uur toch echt wel vrij gevoelig. Ik snap ook wel dat man niet heel geil wordt van mij in onesie, maar als die onesie uit is dan hoef ik daarna echt niet 2 dagen te wachten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sorry, niet elke kerel raakt opgewonden van alleen het idee van een punani.. soms moet je er gewoon 'moeite' voor doen, net als wij andersom in 75% van de gevallen moeten doen... en hoeveel moeite is het om niet iets aan te trekken wat je eruit doet zien als een zak aardappels?
Als ik de was doe, verdwijnt dat ding spoorloos uit je garderobe. En die hema tent ws ook.
Jaloers.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ehm, ja, dat is er gewoon ingeslopen haha! Nu kan ik echt moeilijker in slaap komen zonder KM tegen mijn rug.
Als m'n degelijke sweatpants niet al spoorloos waren verdwenen, hoefde ik dit ding niet te dragenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de 48 uur toch echt wel vrij gevoelig. Ik snap ook wel dat man niet heel geil wordt van mij in onesie, maar als die onesie uit is dan hoef ik daarna echt niet 2 dagen te wachten.
Hij echter zeker wel als hij mijn kleding kwijt zou maken, en nog wel wat langer ook.
Het was niet goedkoop neequote:Op donderdag 28 januari 2021 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze maken ook gewoon goede kwaliteits dingen in the far east hoor.. als je maar bereid bent om te betalenNiet alles wat uit die regionen komt is meuk.
Zodra de levertijd langer dan een paar dagen is moet je onderzoek gaan doen jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was niet goedkoop nee
Maar die andere shops met dropshipments zijn wel vaak ali en wish meuk.
Redelijk duidelijk te herkennen ook. Altijd super hoge discounts ineens
Niet te letterlijk nemen, was as a figure of speech.. als je iets aantrekt waarin je niet aantrekkelijk bent, is het niet raar dat iemand daar ook niet van in 'die mode' terecht komt.. Je kreeg van mij een heel fijne lekker zachte broek of pyjama naar keuze, maar dat vormeloze bajesding kreeg echt promotie richting motorpoetsdoek.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de 48 uur toch echt wel vrij gevoelig. Ik snap ook wel dat man niet heel geil wordt van mij in onesie, maar als die onesie uit is dan hoef ik daarna echt niet 2 dagen te wachten.
Hij echter zeker wel als hij mijn kleding kwijt zou maken, en nog wel wat langer ook.
Als je dit ding niet had, had je een nieuwe sweatpants gekocht, probleem opgelost.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n degelijke sweatpants niet al spoorloos waren verdwenen, hoefde ik dit ding niet te dragen
Ik zou er ook niet kapot van zijn als al m'n ondergoed ineens weg is en ik in m'n blote doos in een spijkerbroek moet.
If it walks like a duck, quacks like a duck, enz enzquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was niet goedkoop nee
Maar die andere shops met dropshipments zijn wel vaak ali en wish meuk.
Redelijk duidelijk te herkennen ook. Altijd super hoge discounts ineens
Bedrijven in NL hebben zelden nog echt voorraad, zeker geen meubels enzo.. al tientallen jaren niet.. kost veel te veel geld hier, de markt wil liever goedkope troep waar je dan wat langer op wacht.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zodra de levertijd langer dan een paar dagen is moet je onderzoek gaan doen ja
Nee mag niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vind het uberhaupt trouwens onzin dat je nooit een keer in slobberkleding zou mogen lopen. Comfort is ook belangrijk, samen in onze joggingbroek hangen is mega chill en de volgende dag doen we ons dan weer mooier aankleden.
Voor de zekerheid lig ik vanavond op de bank in 3 delig pak met stropdasquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vind het uberhaupt trouwens onzin dat je nooit een keer in slobberkleding zou mogen lopen. Comfort is ook belangrijk, samen in onze joggingbroek hangen is mega chill en de volgende dag doen we ons dan weer mooier aankleden.
Kans is idd niet heel groot.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk toch niet dat wij elkaar naar rechts zouden swipen
Wassen en drogen van 9 kilo meuck kost hier 4,5 uur, dus met wat planning en hulp van Google fiks ik zéker 3 wassen per dag als dat nodig is,.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Denk ook niet dat m'n broeken morgen al droog zijn
Er zit een wezenlijk verschil tussen lekker ruimvallende kleding voor thuis op de bank, en afgrijselijke hobbezakken. Niks mis met een joggingbroek en één van mijn T-shirts. Be welcome, zoek maar uit wat je fijn vindt, liggen er een stuk of 100, minstens.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja meubels, behalve IKEA, is altijd super lange levertijd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
If it walks like a duck, quacks like a duck, enz enz![]()
Beetje wakker zijn en niet te naief, dan komt het wel goed.
[..]
Bedrijven in NL hebben zelden nog echt voorraad, zeker geen meubels enzo.. al tientallen jaren niet.. kost veel te veel geld hier, de markt wil liever goedkope troep waar je dan wat langer op wacht.
Nice!quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid lig ik vanavond op de bank in 3 delig pak met stropdas
Mooi niet dat ik mijn kleding in de droger doe, dan blijf ik nieuwe kopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wassen en drogen van 9 kilo meuck kost hier 4,5 uur, dus met wat planning en hulp van Google fiks ik zéker 3 wassen per dag als dat nodig is,.
Sowieso heb ik denk ik voor minstens 3 maanden kleding.. boxers en sokken anderhalf tot 2 maanden denk ik..
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen lekker ruimvallende kleding voor thuis op de bank, en afgrijselijke hobbezakken. Niks mis met een joggingbroek en één van mijn T-shirts. Be welcome.
Ik zei daar ook nooit iets van, ik reageerde op die vormeloze nasty bajesbroek uit de graaibak bij de Primark.
Is dat wat je hebt, of wat je besteld hebt?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja meubels, behalve IKEA, is altijd super lange levertijd.
Ach ja, ik heb stoelenniet alsof ik op de grond zit.
[ afbeelding ]
Leuke tafel ditquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja meubels, behalve IKEA, is altijd super lange levertijd.
Ach ja, ik heb stoelenniet alsof ik op de grond zit.
[ afbeelding ]
Onze droger droogt maar soms.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen droger![]()
Maar goed dat ik de bijbehorende trui maar niet draag, zullen we maar zeggen. Die ging zelfs mij een stap te ver.
kleding doe ik niet in de droger, dat hang ik op zolder te drogen en vergeet ik voor een weekquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Mooi niet dat ik mijn kleding in de droger doe, dan blijf ik nieuwe kopen.
Zo'n mooie subtiele mening.Ik vind het niet zo'n gigantisch lelijke broek, maar smaken verschillen naturlich.
+1quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleding doe ik niet in de droger, dat hang ik op zolder te drogen en vergeet ik voor een week
'Waar zijn m'n handdoeken en Hema-tenten... O die hangen daar nog.'quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleding doe ik niet in de droger, dat hang ik op zolder te drogen en vergeet ik voor een week
Ik zou iemand anders moeten vragen hoe ik die stropdas moet fiksenquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid lig ik vanavond op de bank in 3 delig pak met stropdas
Al mijn kleding gaat in de droger. En ja, het slijt, maar ik hķef het ook niet per se voor eeuwig te dragen.. ik heb T-shirts en truien die al 10 jaar in de droger gaan en daar is nog steeds niks mis mee. Ik draag as we speak een kabeltrui die misschien wel al 15 jaar oud is. Misschien eens een goede droger kopen die niet op je spullen kauwt, of geen dunne synthetische Primark rommel kopen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mooi niet dat ik mijn kleding in de droger doe, dan blijf ik nieuwe kopen.
Zo'n mooie subtiele mening.Ik vind het niet zo'n gigantisch lelijke broek, maar smaken verschillen naturlich.
Ik heb voor het eerst in mijn leven een droger, die nu net bijna een jaar oud is. Ik koop al heel veel jaren niet meer bij Primark, maar thanks voor de totaal ongegronde aannames.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Al mijn kleding gaat in de droger. En ja, het slijt, maar ik hķef het ook niet per se voor eeuwig te dragen.. ik heb T-shirts en truien die al 10 jaar in de droger gaan en daar is nog steeds niks mis mee. Ik draag as we speak een kabeltrui die misschien wel al 15 jaar oud is. Misschien eens een goede droger kopen die niet op je spullen kauwt, of geen dunne synthetische Primark rommel kopen?![]()
Mijn zolder is klushol, dan kan ik het na 2 dagen weer wassen en het hangt vet in de weg.. was-droog staat daar overigens wel.
En nee, ik ben nog nooit beschuldigd van subtiel zijn.. ik ben graag duidelijk, dat scheelt frustratie en misverstanden bij beide partijen. Niet altijd even leuk, maar that's me
Handdoeken gaan wel in de droger.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Waar zijn m'n handdoeken en Hema-tenten... O die hangen daar nog.'
Mooie double standard tochquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:38 schreef CherryLips het volgende:
En dan zelf vrijwillig een kabeltrui dragen. Echt hoor.
Wel eens klinkt nog best netjes. Hier haal ik simpelweg de was pas van het rek af als er plek nodig is voor nieuwe was.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handdoeken gaan wel in de droger.
Maar het komt nog wel eens voor dat ik was wil ophangen en er dan achter kom dat die van vorige week nog hangt.
Ik heb geen zolder, dus als ik niet de hele dag met m'n snufferd in de was wil zitten, moet ik het op een gegeven moment wel weghalen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel eens klinkt nog best netjes. Hier haal ik simpelweg de was pas van het rek af als er plek nodig is voor nieuwe was.
Ik heb geen ruimte om mijn kleding op te hangen, omdat ik die niet nodig heb.. maar ik snap jouw denkwijze ook..quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een droger, die nu net bijna een jaar oud is. Ik koop al heel veel jaren niet meer bij Primark, maar thanks voor de totaal ongegronde aannames.
Mijn zolder is al af, dus daar kan het heel prima 1 a 2 dagen hangen te drogen en dat is milieuvriendelijker voor zowel de kleding zelf als voor het energieverbruik.Ik ben erg content met die oplossing en wil graag dat mijn kleding zo lang mogelijk mee gaat.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:38 schreef CherryLips het volgende:
En dan zelf vrijwillig een kabeltrui dragen. Echt hoor.
Meestal denk ik er na een dag of 2 wel eens aan. Of als ik weer ga fietsen, want ik heb niet heel veel variatie in sommige fietskledingquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel eens klinkt nog best netjes. Hier haal ik simpelweg de was pas van het rek af als er plek nodig is voor nieuwe was.
Ah ja, dat had ik vroeger ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder, dus als ik niet de hele dag met m'n snufferd in de was wil zitten, moet ik het op een gegeven moment wel weghalen.
Ja dit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk bij voorbaat een onbegonnen discussie..quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met een kabeltrui? pls educate me, want ik mis blijkbaar ergens iets.
Niet gewoon een t-shirt dragen nu.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte om mijn kleding op te hangen, omdat ik die niet nodig heb.. maar ik snap jouw denkwijze ook..
[..]![]()
Wat is er mis met een kabeltrui? pls educate me, want ik mis blijkbaar ergens iets.
Bullshit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk bij voorbaat een onbegonnen discussie..
CV staat op 17 hier overdag, dus: trui/vest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet gewoon een t-shirt dragen nu.
Heb ik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet gewoon een t-shirt dragen nu.
Ik krijg het wel fris met die temperaturen, dus hier staat de boel op 19.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
CV staat op 17 hier overdag, dus: trui/vest.
Mijn ouwe teakwondo-broek en een kamerjas.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En niks heerlijkers dan na het douchen in mijn favo slobberoutfits hangen.
Doordeweeks hebben spannende setjes toch geen nut.
Maar waarom zou ik een broek van een ander aantrekken in plaats van mijn eigen spul? Dat zit gewoon aan alle kanten belachelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn ouwe teakwondo-broek en een kamerjas.
Spannende setjes hoeft niet, maar iets wat een beetje complimenteus is kan geen kwaad.. Waarom heeft dat doordeweeks geen nut trouwens
Degelijke oudelullentruien. Zeker nog met zo'n col erop.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte om mijn kleding op te hangen, omdat ik die niet nodig heb.. maar ik snap jouw denkwijze ook..
[..]![]()
Marco Borsato-associaties.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Degelijke oudelullentruien. Zeker nog met zo'n col erop.
ik ga niet het hele huis verwarmen als ik dat stomsimpel kan oplossen met een truiquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg het wel fris met die temperaturen, dus hier staat de boel op 19.
Waar zeg ik dat je iets van een ander moet dragen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik een broek van een ander aantrekken in plaats van mijn eigen spul? Dat zit gewoon aan alle kanten belachelijk.![]()
En andere prioriteiten vaak.
Ik bén een ouwe lul, en nee, geen col maar een button up, en het is heerlijke fijne ekte ekte lekkere warme wolquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Degelijke oudelullentruien. Zeker nog met zo'n col erop.
Jij kwam met "in mijn tshirt" als acceptabele hangoutfit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ga niet het hele huis verwarmen als ik dat stomsimpel kan oplossen met een truiDat is mijn manier om aan het klimaat te denken, en mede daarom heb ik behalve de koelkast, ook alleen maar A+++ apparaten in huis, en de was/droog zelfs A+++-30%. Licht is 100% LED, ik verbruik zo weinig water en stroom dat het waterschap kwam controleren of ik niks buiten de meters om deed.. Ik schijn meer dan de helft minder te verbruiken dan de vorige bewoners, en dat vonden ze raar.
Als ik visite krijg geef ik de thermostaat wel een slinger, maar als ik in mijn uppie hier rondhuppel hoeft het echt niet subtropisch te zijn hier.
[..]
Waar zeg ik dat je iets van een ander moet dragen?
[..]
Ik bén een ouwe lul, en nee, geen col maar een button up, en het is heerlijke fijne ekte ekte lekkere warme wol
Echt een aanwinst. We hadden nog geen narcist, toch?quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij kwam met "in mijn tshirt" als acceptabele hangoutfit.![]()
En stel je niet aan, 19 graden is lang niet sub-tropisch.Wel tshirttemperatuur voor de kerel des huizes. Al doet 'ie dat met lagere temperaturen ook, de gek.
Verpissen over hoe goed ik voor het milieu ben, ga ik niet doen.
Thermostaat staat op 19,5 maar aangezien die ik pas aan zet als ik thuis kom haalt die dat pas als ik naar bed gaquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En stel je niet aan, 19 graden is lang niet sub-tropisch.Wel tshirttemperatuur voor de kerel des huizes. Al doet 'ie dat met lagere temperaturen ook, de gek.
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Thermostaat staat op 19,5 maar aangezien die ik pas aan zet als ik thuis kom haalt die dat pas als ik naar bed ga
Koukleum thuis?quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier gewoon 21,5C en zweten in een t shirt.
Ja beetje maar vind het zelf ook lekker, zoals vandaag bij thuiswerk zit je veel stil.quote:
Nog een reden waarom ik blij ben dat ik nog naar het werk kan. Spaart ontzettend op stookkostenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Stilzitten helpt niet echt nee. Al pak ik als compromis dan vaak een dekentje.
Nadeel is dat die klomp ijs dan in bed tegen mij aankruipt. Da's fris.
Was afhalen als de volgende opgehangen moet worden? Checkquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handdoeken gaan wel in de droger.
Maar het komt nog wel eens voor dat ik was wil ophangen en er dan achter kom dat die van vorige week nog hangt.
Ik mag de komende weken weer een paar keer naar kantoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog een reden waarom ik blij ben dat ik nog naar het werk kan. Spaart ontzettend op stookkosten
De ervaring leert, dat om de een of andere reden ik altijd mijn shirts inlever aan vrouwen.. geen idee waarom dat isquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, met de droger werkt dat niet want dan heb ik niet genoeg sokken om de volgende week door te komenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was afhalen als de volgende opgehangen moet worden? Check
Droger leeghalen als de volgende was erin moet? Check
Vaatwasser leeghalen als er teveel vuile zooi op het aanrecht staat wat de vaatwasser in moet? Check
=>quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt een aanwinst. We hadden nog geen narcist, toch?
Gewoon leven uit de droger. Daaruit halen wat je nodig hebtquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, met de droger werkt dat niet want dan heb ik niet genoeg sokken om de volgende week door te komen
neh, op blote voeten van de slaapkamer naar de kelderquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon leven uit de droger. Daaruit halen wat je nodig hebt![]()
En ik moest lachen om de Marco borsato vergelijking bij de kabeltrui
Oh nee dat is kut.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, op blote voeten van de slaapkamer naar de kelder
Niet 12 paar sokken hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, met de droger werkt dat niet want dan heb ik niet genoeg sokken om de volgende week door te komen
Vrijwillig ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mag de komende weken weer een paar keer naar kantoor
Dat moet nog wel lukken denk ikquote:
Ja. Ik moet samen met een collega een keer of 4 andere groepen collega's opleiding geven in het gebruik van een nieuw systeem. Wij mogen dat vanuit kantoor doen zodat we wat makkelijker kunnen sparren onderling en een wat stabielere internetverbinding hebben. Zo lullig als je wifi er midden in een presentatie weer eens uit klapt.quote:
quote:
Top toch? Je wilde toch graag weer even eruit?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja. Ik moet samen met een collega een keer of 4 andere groepen collega's opleiding geven in het gebruik van een nieuw systeem. Wij mogen dat vanuit kantoor doen zodat we wat makkelijker kunnen sparren onderling en een wat stabielere internetverbinding hebben. Zo lullig als je wifi er midden in een presentatie weer eens uit klapt.
De collega's die opleiding krijgen loggen wel gewoon vanuit huis in.
Yep, even de deur uit, even in de andere omgeving. Dinsdag even proefdraaien en dan donderdag de eerste opleiding. Het is maar een halve dag, maar denk ik wel lekker om er even uit te zijn. Weer even naar het oude ritme van op tijd opstaan, ontbijten en naar kantoor fietsen ipv me op pantoffels met een kan koffie en ontbijtje naar de werkkamer te slepen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Top toch? Je wilde toch graag weer even eruit?
Ik zal er speciaal voor jou voortaan tig smileys bij zettenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
=><=
Ik ben zķ blij dat jij dat uitkraamt, en niet iemand die er verstand van heeft
zo goed is mijn huis niet geīsoleerdquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb ontdekt dat ons huis eigenlijk niet afkoelt tot onder 18 graden. Dan vind ik 19 overdag en 20 's avonds heel verantwoord gebruik van mijn verwarming.
Je zou het woordje 'narcist' gewoon niet naar iemands hoofd kunnen slingeren, idee?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal er speciaal voor jou voortaan tig smileys bij zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je verveelt me.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zou het woordje 'narcist' gewoon niet naar iemands hoofd kunnen slingeren, idee?
Wel het voordeel van een appartement met stokende buren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb ontdekt dat ons huis eigenlijk niet afkoelt tot onder 18 graden. Dan vind ik 19 overdag en 20 's avonds heel verantwoord gebruik van mijn verwarming.
mijn online vergadering verveelt mequote:
Waarvan akte.quote:
Handig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijne ook niet dacht ik, maar blijkbaar toch wel. Tussenhuis scheelt wel wat, maar voor een eengezinswoning uit '85 viel het me echt heel erg mee!quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo goed is mijn huis niet geīsoleerd
Mijn appartement werd veel kouder.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel het voordeel van een appartement met stokende buren.
Ik merk wel dat ik groter ben gaan wonen en nu 2 onder 1 kap IPV een tussenwoning.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijne ook niet dacht ik, maar blijkbaar toch wel. Tussenhuis scheelt wel wat, maar voor een eengezinswoning uit '85 viel het me echt heel erg mee!
Je moet er iets voor over hebben he.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik groter ben gaan wonen en nu 2 onder 1 kap IPV een tussenwoning.
Maar goed, geld moet rollen en zo en mijn voeten houden niet van kou.
je moet keuzes maken in het leven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben he.
Zekersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze blijft dagelijks geschikt, ook in het weekend
ben het ff kwijt, maar post jij nu al lang in dit topic?quote:
Voordat ik in ESF ging posten, kwam ik hier wel eens. Maar de laatste tijd nog maar zelden eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben het ff kwijt, maar post jij nu al lang in dit topic?
ik kom hier eigenlijk al jaren maar inderdaad de laatste tijd nog nauwelijksquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordat ik in ESF ging posten, kwam ik hier wel eens. Maar de laatste tijd nog maar zelden eigenlijk.
Ik wil wel een nieuw bed, maar die kan ik nog niet missenquote:
Jij bent de bindende factor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grappig wel, @:ijsdraakje ken ik van KSC, jou ken ik van ESF, mooi samenraapsel
Pehehe.quote:
Ik lag echt nog te lekker toen de wekker ging.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuw bed, maar die kan ik nog niet missen
ik doe ook wel eens wat cross-mentions her en der maar blijvende asielzoekers heeft het nog niet opgeleverdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent de bindende factor.
ik stond best prima op.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehe.
[..]
Ik lag echt nog te lekker toen de wekker ging.Heeft ook niet geholpen dat ik een soort nachtmerrie had, lang geleden dat ik wakker werd door een droom.
Een soort It-angstenvoeder, maar niet specifiek It.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik stond best prima op.
waar ging de droom over?
kabeltruien?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd om twee uur wakker van een nachtmerrie. Weet gelukkig niet meer waar het over ging.
Met Marco Borsato erin.quote:
Dat had ik vanmorgen ook en ik hoorde de wind tegen de ramen beuken, dus dat motiveerde ook niet om er uit te komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lag echt nog te lekker toen de wekker ging.![]()
Geeft wel minder rotzooi als man?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:23 schreef Koen66 het volgende:
nachtmerrie is toch minder dan een natte droom
Zachtjes hoor je "Margherita" op de achtergrondquote:
Margerrieta?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zachtjes hoor je "Margherita" op de achtergrond
Vind dat wel een mooi liedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zachtjes hoor je "Margherita" op de achtergrond
Is het ook wel hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind dat wel een mooi lied
Ik heb nu op spotify mijn nieuwe release radar aangezet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan 'm niet eens voor de geest halen, eerlijk gezegd. Zit dankzij de kabelcol wel al sinds gisteren met "De Bestemming" in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nu op spotify mijn nieuwe release radar aangezet.
Misschien is het nog te vroeg voor hardcore op kantoor
kermisrondjes draaien op de bureaustoelquote:
Op vrijdag toch niet? Vrijdag beukdag.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nu op spotify mijn nieuwe release radar aangezet.
Misschien is het nog te vroeg voor hardcore op kantoor
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
blijkt wel dat de stijl die ik luister erg afhankelijk is van mijn stemming want deze lijst is echt all over the place
Ik mag nooit aan de liedjes zitten als er anderen in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Op vrijdag toch niet? Vrijdag beukdag.
flauw hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag nooit aan de liedjes zitten als er anderen in de buurt zijn.
enige collega die samen met mij op kantoor zit, zit op 10 meter afstand en heeft haar airpods in, dus die heeft nergens last vanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag nooit aan de liedjes zitten als er anderen in de buurt zijn.
Besteld heb. De stoelen, niet de tafel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat wat je hebt, of wat je besteld hebt?
mixmarathon?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:19 schreef Debsterr het volgende:
Mixmarathon tijdens de thuiswerkdagdat helpt altijd wel.
Misschien zometeen ook meer aan zwengelen. Deze spotify lijst kan mij niet bekoren.quote:
ik heb tot nu alleen maar mensen op m'n headset (meeting 2 intussen)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien zometeen ook meer aan zwengelen. Deze spotify lijst kan mij niet bekoren.
Verkeerde topic Haagsquote:
Verkeerde account Haagsquote:
die kwam hier ooit ook wel, maar sowieso is z'n activiteit gering tegenworodigquote:
Minder! Minder! Minder!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die kwam hier ooit ook wel, maar sowieso is z'n activiteit gering tegenworodig
Die met iets minder gekkenquote:
wat heb je geprakt?quote:
Ehh rijst en boontjes en satésaus en vegaballetjes nog over van gisteravondquote:
Ik heb veel te doen en zou ook nog personeelsgesprek hebben vanmiddag, maar dat gaat niet door. Nu dus ineens tijd over in de planningquote:
niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ehh rijst en boontjes en satésaus en vegaballetjes nog over van gisteravond
Het is hier ook dramatisch, slecht geslapen, helpt niet. En vrijdag is sowieso al drama.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef Koen66 het volgende:
heb nauwelijks energie vanmiddag nog iets zinnigs op te pakken
daarom maar een middagje Werkfokkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is hier ook dramatisch, slecht geslapen, helpt niet. En vrijdag is sowieso al drama.
Toe aan weekend en bier en slaap en een wereld zonder tyfuscovid.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom maar een middagje Werkfokken
Alels OK met jou trouwens?
QFT!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Toe aan weekend en bier en slaap en een wereld zonder tyfuscovid.
hmm, 2 van de 4 gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Toe aan weekend en bier en slaap en een wereld zonder tyfuscovid.
ik ben al tevreden dit weekend met slaap. Bier is niet echt koolhydraatarm en aan dat 4-us zittenw e nog wel ff vastquote:
Over paar uurtjes weekendquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is hier ook dramatisch, slecht geslapen, helpt niet. En vrijdag is sowieso al drama.
ik doe nu gewoon semi werk/semi voorbereiding/semi weekendquote:
jij werkt toch door?quote:
wel nog iets leuks?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, moet nog wel wat dingen doen
*stuurt chocola op*quote:
Nu alleen nog ergens een adres zien te ontfutselenquote:
Ja, dat stuurt wel iets makkelijker op inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu alleen nog ergens een adres zien te ontfutselen
Alleen wonen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:40 schreef Koen66 het volgende:
ben het ook allemaal megazat, gestresste mensen overal, ook hier thuis is het regelmatig om op te schieten
kattenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen wonen.Mijn katten vinden het allemaal wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |