Wilde FvD dat ook al ja? Ik dacht alleen de PVVquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk dat die tweet gaat over de inzet van het leger.
Het is verkiezingstijd en voor rinks valt het meeste te halen op lechts.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vidn het wat makkelijk om Baudet of Wilders het ophitsen van de menigte in de schoenen te schuiven.
Ik denk niet dat ook maar één van die paupers die we afgelopen dagen hebben gezien zich ook maar een seconde laten inspireren door peppie en kokkie hoor
Ik vind 2 maanden eigenlijk niet eens zo zwaar bestraft voor het proberen te slopen van staatseigendom.quote:
Wel mooi een strafblad.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind 2 maanden eigenlijk niet eens zo zwaar bestraft voor het proberen te slopen van staatseigendom.
En geweldpleging richting agentenquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind 2 maanden eigenlijk niet eens zo zwaar bestraft voor het proberen te slopen van staatseigendom.
Nee, die 2 maanden was in Den Haag. Dit is weer in A'damquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus dit is twee maanden cel? Dat vind ik echt absurd laag dan.
Ah vooruit. Want ik vind agenten en paarden trappen toch echt minimaal een jaar cel waard.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die 2 maanden was in Den Haag. Dit is weer in A'dam
Verwarrend he.
Meelopers van het allerergste soort.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:56 schreef Bluesdude het volgende:
Reltoeristen of reltrappers ?
[ twitter ]
quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:56 schreef Bluesdude het volgende:
Reltoeristen of reltrappers ?
[ twitter ]
En dan 6 maanden krijgenquote:
Ik vind standaard dat als mensen na een beroep alsnog schuldig worden bevonden, dat de straf dan met 50% mag worden verhoogd.quote:
Gezien het feit dat slechts pakweg 2,5 % van de bevolking Marokkaans is, is dit best verontrustend.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
in veel steden is de groep die rotzooi trapt erg divers. Net zoveel Wesley als Mo.
De grote die in de media breed uitgemeten zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:02 schreef timmmmm het volgende:
Welke ondernemers hebben dan letterlijk de klappen opgevangen?
Dat heb ik dan gemist, ik dacht dat alleen de zaak maar kort en klein geslagen wasquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De grote die in de media breed uitgemeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |