Zou niet de eerste keer zijn dat hij zich 'laat inspireren'. Ik moet nog lachen als ik aan dat Obama filmpje denk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is Jesse nou echt bezig met het verbasteren van de speech van Biden?
Die moeten ze gewoon verwijderen. Niet alleen uit de kamer maar ook uit de samenleving.quote:
Dit is niet het moment van dialoog, dat pakken we wel weer op als de rellen voorbij zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:45 schreef timmmmm het volgende:
Goeie oplossing van Klaver, roep de familie op die jongens tegen te houden.
Alsof dat tuig daar had gestaan als de thuissituatie gewoon op orde zou zijn. Die moeders, vaders, broers en zussen hebben gefaald, dat tuig is al ontstaan en staat er al. Die hebben schijt aan die omgeving.
Gezellig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die moeten ze gewoon verwijderen. Niet alleen uit de kamer maar ook uit de samenleving.
Daarom zal er pas waarschijnlijk weer in het weekend gereld gaan worden de stoere boys moeten even rust hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het meeste straattuig heeft de laatste dagen harder gewerkt dan dat ze gedaan hebben sinds hun bijstandsaanvraag.
Clownaaquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Witte boomerman komt ook ff langs hoor
Vidn het wat makkelijk om Baudet of Wilders het ophitsen van de menigte in de schoenen te schuiven.quote:
Denk dat die tweet gaat over de inzet van het leger.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vidn het wat makkelijk om Baudet of Wilders het ophitsen van de menigte in de schoenen te schuiven.
Ik denk niet dat ook maar één van die paupers die we afgelopen dagen hebben gezien zich ook maar een seconde laten inspireren door peppie en kokkie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |