Ik mag aannemen dat dit heerschap toch wel de belangstelling van de diverse diensten heeft gewekt.quote:
quote:
Je zou het wel denken tochquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat dit heerschap toch wel de belangstelling van de diverse diensten heeft gewekt.
Vanwege bijvoorbeeld opruiing en mogelijk staatsondermijnende activiteiten en zulks.
Ik denk idd dat een #PlukZeKaal tactiek effectiever werkt; daar gaat je scooterquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dit heeft wellicht een groter afschrikwekkend effect op relschoppers en plunderaars dan een korte celstraf (wat in sommige kringen alleen maar statusverhogendschijnt te zijn).
Er is gewoon een noodverordening afgekondigd hier...quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef ACT-F het volgende:
Het leger is gemobiliseerd. De rellen in Drachten worden met 1 schot de kop ingedrukt:
[ afbeelding ]
Jatten ze een andere.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk idd dat een #PlukZeKaal tactiek effectiever werkt; daar gaat je scooter
Ze hebben daar nog geen internetquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn die Friezen een week later wakker geworden oid?
Als je een of andere knakenauto of -scooter hebt, zal dat ze wellicht weinig uitmaken, maar (langdurig) beslag op je rekening en loon of uitkering lijkt mij toch grote auw.quote:
Als het kalf verdronken is...quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:17 schreef the-eye het volgende:
In Amsterdam PC Hoofdstraat nemen ze geen halve maatregelen. Daar worden voor winkels betonblokken opgestapeld
https://www.dumpert.nl/item/8056397_7d61c863
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
En dan ook gelijk een week lang. WTF?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is gewoon een noodverordening afgekondigd hier...![]()
Allemaal een dikke bek maar er gaat geen reet gebeuren.
Ja heel zielig weer.quote:
Tsja... over die gast kan ik maar 1 ding zeggen:quote:
Een IQ van 60quote:
Mijn ogen :’)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |