abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197666699

[ Bericht 25% gewijzigd door fietsie op 27-01-2021 12:06:13 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197666708
OEPS, beetje groot!
Kan iemand verkleinen? Heb geen idee.
pi_197666716
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
OEPS, beetje groot!
Kan iemand verkleinen? Heb geen idee.
Done
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197666746
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet :P :)
We hebben binnenkort ook nog een muur die gemetseld moet worden :D

Maar nee. Jullie zijn van harte welkom voor een meet, inclusief tentjes want er is nu gras. Maar ik geloof dat er momenteel behalve verven geen hulp nodig is. Er is vooral veel ingehuurde hulp met grote machines nodig en dat ga ik zeer binnenkort regelen. Eerst komt vrijdag of maandag de hovenier wat doen en dan kunnen we de volgende weer inschakelen.
Spoilers!
pi_197666752
quote:
Sterkte :*
Spoilers!
pi_197666764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We hebben binnenkort ook nog een muur die gemetseld moet worden :D

Maar nee. Jullie zijn van harte welkom voor een meet, inclusief tentjes want er is nu gras. Maar ik geloof dat er momenteel behalve verven geen hulp nodig is. Er is vooral veel ingehuurde hulp met grote machines nodig en dat ga ik zeer binnenkort regelen. Eerst komt vrijdag of maandag de hovenier wat doen en dan kunnen we de volgende weer inschakelen.
Ik zou die betonnen schutting laten weghalen, tegen de tijd dat dat zo ver is, door iemand die je daarna nooit meer hoeft te zien / spreken / inhuren. Wat lijkt me dat een hell-klus :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197666785
Hij ging ooit al als grapje rond maarre....

quote:
China heeft ook anale coronatesten in gebruik genomen. Die kunnen naar verluidt nauwkeuriger zijn dan uitstrijkjes uit de neus en keel. De testmethode leidt wel tot ongemakkelijke reacties op sociale media.

China reageert ook bij kleinschalige corona-uitbraken door gebieden af te sluiten en op grote schaal inwoners te testen. Staatsmedia berichten dat inwoners van sommige wijken in Peking vorige week een anale test met een staafje hebben ondergaan. De testen worden ook al gebruikt in quarantainecentra.

Een Chinese arts legde bij staatszender CCTV uit dat sporen van het virus langer terug zijn te vinden in de anus dan in de luchtwegen, maar niet alle experts zijn enthousiast.
quote:
,,Ik heb twee anale testen gedaan en moest daarna ook een keeltest doen. Ik was zo bang dat de verpleegkundige zou vergeten een nieuw teststaafje te pakken", schreef een gebruiker op berichtensite Weibo.
pi_197666806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zou die betonnen schutting laten weghalen, tegen de tijd dat dat zo ver is, door iemand die je daarna nooit meer hoeft te zien / spreken / inhuren. Wat lijkt me dat een hell-klus :P
_O-

Ja, die is niet grappig inderdaad. We hadden nog 3 palen plus beton er tussen aan de kant van de buren staan, die is door de hovenier in de puincontainer gelegd toen ze hier toch met groot materieel waren. Dat was geweldig.
De schutting langs de oprit blijft nog een paar jaar staan, tot het hele bosje op de schop gaat en er ruimte komt voor kas en grotere oprit. Daar regelen we wel dan weer een kerel met een kraandinges voor. In theorie verven we die schutting en de zijkant van het huis dit jaar wit.
Spoilers!
pi_197666837
Ach FFT, da's best een schrik voor jullie allemaal. Hopelijk werkt het dotteren afdoende.

@fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet :P :)" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197666868
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach FFT, da's best een schrik voor jullie allemaal. Hopelijk werkt het dotteren afdoende.

@:Fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet :P :)" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
Lekker gaan zitten op onze ubercomfortabele tuinset ;)
Spoilers!
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:17:02 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197666878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet :P :)" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
Mensen enthousiastmeren om geen DP-tje te doen?
pi_197666879
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker gaan zitten op onze ubercomfortabele tuinset ;)
Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker" :D
pi_197667111
quote:
Sterkte :*

En ook voor Isa :*
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:36:47 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197667183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker" :D
Precies, jij hebt alles in je handtas _O-
pi_197667234
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Laat jij J en Gunther gewoon achter om bij de buurtjes te gaan eten? :o
Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik niet ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_197667254
Een dikke knuffel voor FFT, sterkte daar joh en dat het onder de omstandigheden maar hartstikke goed afloopt :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_197667263
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik niet ;)
O god de horror.

Ik heb al best wat lang dezelfde vrienden en we zitten allemaal min of meer in onze 2e serieuze relatie.

In ronde 1 was het ineens alles stelletjes ditdat. Nu is het gelukkig meer "uuuh hoe ziet die van jou er ook weer uit joh".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197667335
Nu al het sociale standaard bij iemand thuis is, zie ik partners toch wel vaker.

Ik heb een vriendin die haar vriend het liefst uit huis wegjaagt wanneer er vriendinnen komen. Ik laat m'n vriend het zelf uitzoeken, als hij erbij wil zitten, blijft die er lekker bij.
pi_197667608
:* voor FFT!

Hier 2 asocialen. Gaan nergens heen, ontvangen nooit bezoek. Alleen toen we net verhuisd waren, maar dat was vrij veel familie en er was corona.

Nou, goed dat ik lek 2 nog ff aanwees. Blijkt een rioolontluchtbuis, die lekt.

Achter de douche komt wrs door niet afgekitte rozetten van de kraan (dat had ik al op klusidee gelezen), en poreuze voegen. Dus kitter en voeger laten komen. Niet vergoed. De buis aan de andere kant laten maken wordt wrs wel vergoed.

Valt dus mee, nog geen nieuwe badkamer dus. En meteen het vage vochtluchtje dat ik steeds rook verklaard 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_197667681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:11 schreef Syrena het volgende:
:* voor FFT!

Hier 2 asocialen. Gaan nergens heen, ontvangen nooit bezoek. Alleen toen we net verhuisd waren, maar dat was vrij veel familie en er was corona.

Nou, goed dat ik lek 2 nog ff aanwees. Blijkt een rioolontluchtbuis, die lekt.

Achter de douche komt wrs door niet afgekitte rozetten van de kraan (dat had ik al op klusidee gelezen), en poreuze voegen. Dus kitter en voeger laten komen. Niet vergoed. De buis aan de andere kant laten maken wordt wrs wel vergoed.

Valt dus mee, nog geen nieuwe badkamer dus. En meteen het vage vochtluchtje dat ik steeds rook verklaard 8-)
Dat lijkt dan best mee te vallen. Dat kitten en voegen zal ook de wereld niet kosten.
Spoilers!
pi_197667777
quote:

[..]

Ik dacht meer "mini ergens op bezoek en nog bij mensen ook??" :D Maar het is ook een soort playdate :P
pi_197667853
quote:

[..]

Oh nee hoor :D Ik ga rustig alleen op pad :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197667897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:10 schreef fietsie het volgende:
Hij ging ooit al als grapje rond maarre....
[..]

[..]

Whaha _O-
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:28:51 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197667899
Hier hebben de kinderen uit de buurt wat leuks verzonnen: garagespelen.

In een paar garages is een grote tafel gezet, daar doen ze in kleine groepjes bordspelletjes enzo.

Zo slepen ze geen uitgehoeste wolke hoestdruppels van huis tot huis, in de woonkamers.
  woensdag 27 januari 2021 @ 14:25:16 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197668676
Wat mooi, een Franse onderzoeker neemt het op voor de poezels!

quote:
’Katten worden knettergek van baasjes tijdens lockdown’
Natuurlijk gebracht door ons kwaliteitsdagblad, de geleraaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')