Donequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
OEPS, beetje groot!
Kan iemand verkleinen? Heb geen idee.
We hebben binnenkort ook nog een muur die gemetseld moet wordenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet![]()
Ik zou die betonnen schutting laten weghalen, tegen de tijd dat dat zo ver is, door iemand die je daarna nooit meer hoeft te zien / spreken / inhuren. Wat lijkt me dat een hell-klusquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben binnenkort ook nog een muur die gemetseld moet worden![]()
Maar nee. Jullie zijn van harte welkom voor een meet, inclusief tentjes want er is nu gras. Maar ik geloof dat er momenteel behalve verven geen hulp nodig is. Er is vooral veel ingehuurde hulp met grote machines nodig en dat ga ik zeer binnenkort regelen. Eerst komt vrijdag of maandag de hovenier wat doen en dan kunnen we de volgende weer inschakelen.
quote:China heeft ook anale coronatesten in gebruik genomen. Die kunnen naar verluidt nauwkeuriger zijn dan uitstrijkjes uit de neus en keel. De testmethode leidt wel tot ongemakkelijke reacties op sociale media.
China reageert ook bij kleinschalige corona-uitbraken door gebieden af te sluiten en op grote schaal inwoners te testen. Staatsmedia berichten dat inwoners van sommige wijken in Peking vorige week een anale test met een staafje hebben ondergaan. De testen worden ook al gebruikt in quarantainecentra.
Een Chinese arts legde bij staatszender CCTV uit dat sporen van het virus langer terug zijn te vinden in de anus dan in de luchtwegen, maar niet alle experts zijn enthousiast.
quote:,,Ik heb twee anale testen gedaan en moest daarna ook een keeltest doen. Ik was zo bang dat de verpleegkundige zou vergeten een nieuw teststaafje te pakken", schreef een gebruiker op berichtensite Weibo.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou die betonnen schutting laten weghalen, tegen de tijd dat dat zo ver is, door iemand die je daarna nooit meer hoeft te zien / spreken / inhuren. Wat lijkt me dat een hell-klus
Lekker gaan zitten op onze ubercomfortabele tuinsetquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach FFT, da's best een schrik voor jullie allemaal. Hopelijk werkt het dotteren afdoende.
@:Fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet![]()
" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
Mensen enthousiastmeren om geen DP-tje te doen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach FFT, da's best een schrik voor jullie allemaal. Hopelijk werkt het dotteren afdoende.
@:Fietsie bij dit alles "Ik zei toch, BBQ Cul meet, Sous vide Cul meet, oogst-uit-eigen-tuin Cul meet, grasmaai Cul-meet, terrastegeldoorgeef Cul meet, Betonnenschuttingdeel doorgeef Cul meet, Bomenbosopruim Cul-meet![]()
" heb je nog een taak, niet te fysiek, voor mij?
Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker"quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker gaan zitten op onze ubercomfortabele tuinset
Precies, jij hebt alles in je handtasquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan als medische post dienen indien noodzakelijk, verder als "moedinspreker"
Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat jij J en Gunther gewoon achter om bij de buurtjes te gaan eten?
O god de horror.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik niet
Dat lijkt dan best mee te vallen. Dat kitten en voegen zal ook de wereld niet kosten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:11 schreef Syrena het volgende:
voor FFT!
Hier 2 asocialen. Gaan nergens heen, ontvangen nooit bezoek. Alleen toen we net verhuisd waren, maar dat was vrij veel familie en er was corona.
Nou, goed dat ik lek 2 nog ff aanwees. Blijkt een rioolontluchtbuis, die lekt.
Achter de douche komt wrs door niet afgekitte rozetten van de kraan (dat had ik al op klusidee gelezen), en poreuze voegen. Dus kitter en voeger laten komen. Niet vergoed. De buis aan de andere kant laten maken wordt wrs wel vergoed.
Valt dus mee, nog geen nieuwe badkamer dus. En meteen het vage vochtluchtje dat ik steeds rook verklaard
Ik dacht meer "mini ergens op bezoek en nog bij mensen ook??"quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Alleen J. - Günther gaat mee om met het kleine grut ter plekke te spelen. Maar dan nog, ook pre- of postcovid is dat zo gek toch niet? Of ben jij in het soort verkering beland waarbij alle sociale toestanden automatisch als twee-eenheid bezocht worden? Niks mis mee hoor, maar zo rollen J. en ik niet
Oh nee hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Whahaquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:10 schreef fietsie het volgende:
Hij ging ooit al als grapje rond maarre....
[..]
[..]
Natuurlijk gebracht door ons kwaliteitsdagblad, de geleraaf.quote:’Katten worden knettergek van baasjes tijdens lockdown’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |