Jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:59 schreef Malteser het volgende:
Is er interesse in een pakket zomer maat 92 jongen? Veel t-shirts, poloshirts en wat korte broeken.
Bij interesse maak ik foto’s!
Welke maat is het?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Interesse peiling:
Een aantal dagen geleden heb ik op Facebook een Quapi jurkje gekocht. [ afbeelding ]
Ik vind hem toch niet zo leuk bij haar staan. Kaartjes zitten er nog aan. Ik heb er 22 euro voor betaald en aangezien ze het echt maar een minuutje aan heeft gehad, zou ik ook zo die prijs er voor terug willen. Voor foto's kan je me dm'en
Helaas, duurt nog een eeuwigheid voor Sofie dat pastquote:
Ik heb een knalroze uv-shirtje/-pakje als je wil. Maat 86/92 zoiets.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Hebben er mss mensen UV shirts /badpakjes / zwempakjes waar ze vanaf willen?
Maat maakt niet uit, ik moet dringend UV shirts maken voor mijn naakthond die verbrandt in de zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Roze yes, ik pb je!!quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:56 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik heb een knalroze uv-shirtje/-pakje als je wil. Maat 86/92 zoiets.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:10 schreef Declan-Harp het volgende:
Heeft iemand een mooi pakketje jongensjeans maat 140 in de aanbieding? Slim-fit of skinny.
Zijn al wegquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:54 schreef noa11 het volgende:
Fr ik heb wel interesse in de loco. Wat vraag je ervoor en welke regio woon je?
Nop wel eentje van Jollein, de indian.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:46 schreef Gogo83 het volgende:
Heeft er iemand een Tiny love boxmobiel die stof ligt te happen? Ik neem hem graag van je over! Ook nog op zoek naar een speelkleed/babygym. Bij voorkeur in de omgeving van Den Bosch, zodat ik 'm kan komen ophalen.
Wil je per se een Ergobaby met newborn insert? Er zijn ook modellen zonder, bijvoorbeeld de Adapt, die je vanaf 3,2 kg kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Heeft er toevallig iemand een Girasol Mysol draagzak (Mei Tai) in de aanbieding voor een leuke prijs? Ik vind tegenwoordig alleen maar limited editions op Marktplaats, verwassen en wel voor 80 euro enzo. Dat vind ik wat te heftig. Het hoeft dus geen limited edition te zijn en een andere Mei Tai die erop lijkt mag ook. Graag geschikt voor kleine maatjes wel.
Ik zoek trouwens ook nog een Ergobaby draagzak met newborn insert. Ook die handel gaat niet zo soepel op MP.
Komen die qua model overeen met de Original of de 360? Ik heb de Original gepast met een consult en die is erg prettig voor me vanwege het brede buikstuk, als ik in de rolstoel zit dan leunt daar wat gewicht op en dat is fijn. Vandaar dat ik de zoektocht eigenlijk beperkte tot de Original of de 360 (omdat de consulente aangaf dat de 360 overeenkwam).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:14 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Wil je per se een Ergobaby met newborn insert? Er zijn ook modellen zonder, bijvoorbeeld de Adapt, die je vanaf 3,2 kg kunt gebruiken.
Oh hmm ik vind de Adapt wat compacter ogen dus misschien zit hij dan niet lekker. Daar had ik niet aan gedacht dus je hebt niks aan mijn tip.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:17 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Komen die qua model overeen met de Original of de 360? Ik heb de Original gepast met een consult en die is erg prettig voor me vanwege het brede buikstuk, als ik in de rolstoel zit dan leunt daar wat gewicht op en dat is fijn. Vandaar dat ik de zoektocht eigenlijk beperkte tot de Original of de 360 (omdat de consulente aangaf dat de 360 overeenkwam).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |