abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 januari 2021 @ 12:50:39 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_197667358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben gewoon weer toe aan normale dingen. Gewoon naar de uni, samen met mam naar de supermarkt, naar de kroeg, een feestje hier en een feestje daar. Een koffie pakken in een koffietent na een tentamen. Mis ik gewoon.

Of überhaupt voor sommige mensen, dat ze weer gewoon naar school of werk kunnen. Zou veel beter zijn voor hun mentale gesteldheid.
Ik baal er ook van dat simpel dingen plannen nu in deze golf alweer geen enkele zin heeft. Afgelopen zomer en herfst leek dat nog wel lekker te kunnen ^O^ . Normaal zou ik nu af en toe dagdromen over een vakantie of zo, lekker naar het buitenland en wat ik daar dan zou gaan doen. Dat zou natuurlijk alsnog wel kunnen, maar ik vind het wel irritant dat je geen enkel idee hebt wanneer dat dan zou kunnen.

En ik wil graag weer eens met leuk gezelschap in een café zitten, met donker bier en een bittergarnituur. Waar je dan gewoon allebei van kan pakken, niet dat je aparte bakjes krijgt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197667443
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik baal er ook van dat simpel dingen plannen nu in deze golf alweer geen enkele zin heeft. Afgelopen zomer en herfst leek dat nog wel lekker te kunnen ^O^ . Normaal zou ik nu af en toe dagdromen over een vakantie of zo, lekker naar het buitenland en wat ik daar dan zou gaan doen. Dat zou natuurlijk alsnog wel kunnen, maar ik vind het wel irritant dat je geen enkel idee hebt wanneer dat dan zou kunnen.

En ik wil graag weer eens met leuk gezelschap in een café zitten, met donker bier en een bittergarnituur. Waar je dan gewoon allebei van kan pakken, niet dat je aparte bakjes krijgt
Ja, al denk ik dat lekker naar het buitenland deze zomer meer afhankelijk is van de opstelling van de overheid, dan dat reizen met inachtneming van de Corona-maatregelen nou echt zo riskant is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter woensdag 27 januari 2021 @ 12:56:55 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_197667448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik baal er ook van dat simpel dingen plannen nu in deze golf alweer geen enkele zin heeft. Afgelopen zomer en herfst leek dat nog wel lekker te kunnen ^O^ . Normaal zou ik nu af en toe dagdromen over een vakantie of zo, lekker naar het buitenland en wat ik daar dan zou gaan doen. Dat zou natuurlijk alsnog wel kunnen, maar ik vind het wel irritant dat je geen enkel idee hebt wanneer dat dan zou kunnen.

En ik wil graag weer eens met leuk gezelschap in een café zitten, met donker bier en een bittergarnituur. Waar je dan gewoon allebei van kan pakken, niet dat je aparte bakjes krijgt
Wat dat betreft heb ik spijt dat ik in de zomer niet nóg meer leuke dingen heb gedaan, als je er nu zo op terug kijkt herinner ik me de zomer van 2020 als een vrij normale, pre-Corona zomer. Maar dan zonder het afspreken met grote groepen/groepjes. Denkende dat het nog 'even volhouden' was dus het hoeft nog niet per sé. And here we are with the baked pears!
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:59:00 #79
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197667481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:45 schreef Cee het volgende:

[..]

Inderdaad, die simpele dingen. Of gewoon niet meer met een bocht om mensen heen te moeten lopen. Dat dan zo'n vaccin binnen handbereik is en dat er dan zo met scherp geschoten wordt dat er straks in de eigen voet geschoten wordt en we daar het dupe van zijn. Ik stel overal worst case scenarios van op zodat het allemaal nog mee kan vallen maar de laatste tijd komen ze steeds uit dus ik acht mijn angst gegrond. :P
Niet meer in de supermarkt voor het koelschap hoeven wachten tot de persoon voor je klaar is met het rustig bestuderen van alle mogelijke slasoorten voordat je zelf je zakje rucola kunt pakken. Maar gewoon er tussendoor graaien. |:)

Wij hebben in ieder geval in juni een weekje Zuid-Limburg geboekt, lekker in een huisje met mooi uitzicht op het heuvellandschap. Lekker wandelen in de heuvels (dat kan sowieso) en hopelijk weer een dikke vlaaipunt eten op het terras :P . Ik probeer toch positief te blijven en leuke dingen in het vooruitzicht te hebben.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:01:00 #80
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197667498
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, al denk ik dat lekker naar het buitenland deze zomer meer afhankelijk is van de opstelling van de overheid, dan dat reizen met inachtneming van de Corona-maatregelen nou echt zo riskant is.
Wij zijn afgelopen zomer een weekje naar het Gardameer geweest, dat was prima coronaproof te doen. Eigen stacaravan, heel veel ruimte in het zwembad (er werd een max aantal gasten gehanteerd) en je leeft vooral buiten en dat was zó relaxed. Ik teer nog steeds op die vakantie. Zo'n heerlijk onbezorgd weekje was dat.

Edit: en voor aankomende zomer hebben we Kroatië geboekt, daar zouden we éigeniljk vorige zomer naartoe gaan maar dat werd toen code oranje dus toen hebben we snel omgeboekt naar Italië. Kroatie kunnen we weer tot 2 dagen voor vertrek kosteloos annuleren maar ik ga er gewoon vanuit dat wij deze juli wél in Istrië rondstruinen :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197667543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wij zijn afgelopen zomer een weekje naar het Gardameer geweest, dat was prima coronaproof te doen. Eigen stacaravan, heel veel ruimte in het zwembad (er werd een max aantal gasten gehanteerd) en je leeft vooral buiten en dat was zó relaxed. Ik teer nog steeds op die vakantie. Zo'n heerlijk onbezorgd weekje was dat.

Edit: en voor aankomende zomer hebben we Kroatië geboekt, daar zouden we éigeniljk vorige zomer naartoe gaan maar dat werd toen code oranje dus toen hebben we snel omgeboekt naar Italië. Kroatie kunnen we weer tot 2 dagen voor vertrek kosteloos annuleren maar ik ga er gewoon vanuit dat wij deze juli wél in Istrië rondstruinen :P
Ja precies, dat hebben wij ook. 2020 was geen hoogtepunt, maar als het 365 dagen op de Zwenkgras 26 was geweest, was het wel een heel niksig jaar geworden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:09:31 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197667590
Een verjaardagskaartje ontvangen van mensen die ik niet ken. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 januari 2021 @ 13:09:36 #83
39237 crew  H_T
2733
pi_197667593
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:56 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat dat betreft heb ik spijt dat ik in de zomer niet nóg meer leuke dingen heb gedaan, als je er nu zo op terug kijkt herinner ik me de zomer van 2020 als een vrij normale, pre-Corona zomer. Maar dan zonder het afspreken met grote groepen/groepjes. Denkende dat het nog 'even volhouden' was dus het hoeft nog niet per sé. And here we are with the baked pears!
Heel veel werd alsnog afgeraden of lastiger gemaakt natuurlijk. Ik ben in juni wel in het café geweest, maar met de regels die er toen waren vond ik het nou niet bepaald gezellig. Dus als je je aan de regels probeerde te houden (wat ik deed) was er nog steeds niet een volkomen normale zomer van te maken.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, al denk ik dat lekker naar het buitenland deze zomer meer afhankelijk is van de opstelling van de overheid, dan dat reizen met inachtneming van de Corona-maatregelen nou echt zo riskant is.
Ja, en van wat buitenlandse overheden doen natuurlijk. Maar nu op jacht gaan naar een goedkoop vliegticket ver weg heeft weinig zin, zelfs niet voor iets als oktober. Puur omdat je niet weet wat er kan. Een lange reis maken en dan in een land zitten waar alles dicht is klinkt niet heel aantrekkelijk, tickets kopen voor een reis waarbij de kans reëel is dat ie niet door gaat ook niet.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 januari 2021 @ 13:10:24 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_197667599
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een verjaardagskaartje ontvangen van mensen die ik niet ken. :{
Lekker belangrijk. Zit er geld in? *)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 januari 2021 @ 13:11:41 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_197667613
En nu: lunch! :Y)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:12:35 #86
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197667631
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:10 schreef H_T het volgende:

[..]

Lekker belangrijk. Zit er geld in? *)
Nee. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:14:27 #87
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197667655
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:09 schreef H_T het volgende:

[..]

Heel veel werd alsnog afgeraden of lastiger gemaakt natuurlijk. Ik ben in juni wel in het café geweest, maar met de regels die er toen waren vond ik het nou niet bepaald gezellig. Dus als je je aan de regels probeerde te houden (wat ik deed) was er nog steeds niet een volkomen normale zomer van te maken.
[..]

Ja, en van wat buitenlandse overheden doen natuurlijk. Maar nu op jacht gaan naar een goedkoop vliegticket ver weg heeft weinig zin, zelfs niet voor iets als oktober. Puur omdat je niet weet wat er kan. Een lange reis maken en dan in een land zitten waar alles dicht is klinkt niet heel aantrekkelijk, tickets kopen voor een reis waarbij de kans reëel is dat ie niet door gaat ook niet.
Wij zijn wel naar restaurants geweest in de zomer en op ééntje na was dat telkens heel coronaproof. We zijn één zaterdagavond naar Enschede geweest uit eten, maar daar was het veel te druk en die café's zagen er écht niet coronaproof uit :')

Een vliegvakantie lijkt me inderdaad niet te plannen nu, daar zou ik ook nog geen gok mee nemen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 januari 2021 @ 13:15:16 #88
39237 crew  H_T
2733
pi_197667674
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nee. -O-
Stomme spammers
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:15:28 #89
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197667676
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een verjaardagskaartje ontvangen van mensen die ik niet ken. :{
Dat is toch lief, dat onbekenden aan je denken *O*
Beter dat, dan dat bekenden je vergeten ;)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 januari 2021 @ 13:16:40 #90
39237 crew  H_T
2733
pi_197667687
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:14 schreef Arizona het volgende:

[..]

Een vliegvakantie lijkt me inderdaad niet te plannen nu, daar zou ik ook nog geen gok mee nemen.
Nou ja, als ik voor 100 euro een retourticket Japan kan kopen voor de herfst ga ik de gok gewoon wagen :P Voor de 500 euro die voor die bestemming normaal gesproken een redelijk goede deal is laat ik het lekker zitten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:16:47 #91
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197667691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Maar moet je als EU dan maar naar de grillen van AstraZeneca dansen. Dat lijkt me uiteindelijk nog minder wenselijk.
blijft jammer dat we als NL geen eigen contracten hebben afgesloten.
Zeker als we meer hadden betaald hadden we vast vooraan de rij gestaan
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:17:36 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197667707
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:15 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dat is toch lief, dat onbekenden aan je denken *O*
Beter dat, dan dat bekenden je vergeten ;)
Ja, maar hoe komen ze aan mijn adres. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:17:49 #93
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197667712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:14 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wij zijn wel naar restaurants geweest in de zomer en op ééntje na was dat telkens heel coronaproof. We zijn één zaterdagavond naar Enschede geweest uit eten, maar daar was het veel te druk en die café's zagen er écht niet coronaproof uit :')

Een vliegvakantie lijkt me inderdaad niet te plannen nu, daar zou ik ook nog geen gok mee nemen.
we gokken voor augustus er maar op dat een autovakantie naar Frankrijk wel een optie zal zijn
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:28:52 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197667900
Mijn vader heeft in ieder geval geen vertrouwen in de snelheid van het prikken. _O-

Naar aanleiding dat er allemaal pers was om foto's te maken van de eerste die de tweede prik kreeg zei mijn vader dat ik misschien wel de eerste 40+'er |:) zal zijn die geprikt gaat worden. Nou dat duurt nog vier jaar. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197668019
quote:
88s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:17 schreef Koen66 het volgende:

[..]

we gokken voor augustus er maar op dat een autovakantie naar Frankrijk wel een optie zal zijn
In september gaan de grenzen van Friesland mss weer open.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 januari 2021 @ 13:38:33 #96
39237 crew  H_T
2733
pi_197668027
quote:
88s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]

blijft jammer dat we als NL geen eigen contracten hebben afgesloten.
Zeker als we meer hadden betaald hadden we vast vooraan de rij gestaan
Hmja, dat was min of meer de bedoeling. Anders zou Duitsland meer bieden dan wij, Zweden weer meer dan Duitsland en Noorwegen nog meer. Dan is iedereen duurder uit en gaat het niet per se sneller
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:46:02 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197668124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:38 schreef H_T het volgende:

[..]

Hmja, dat was min of meer de bedoeling. Anders zou Duitsland meer bieden dan wij, Zweden weer meer dan Duitsland en Noorwegen nog meer. Dan is iedereen duurder uit en gaat het niet per se sneller
En gaan we aan de ene kant klagen waarom bijvoorbeeld Noorwegen eerder kan vaccineren dan ons en waarom wij dan ook niet meer betaald hadden. En aan de andere kant klagen wanneer een ander land minder dan ons zou betalen waarom wij dan meer betalen voor hetzelfde. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:51:15 #98
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197668183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

En gaan we aan de ene kant klagen waarom bijvoorbeeld Noorwegen eerder kan vaccineren dan ons en waarom wij dan ook niet meer betaald hadden. En aan de andere kant klagen wanneer een ander land minder dan ons zou betalen waarom wij dan meer betalen voor hetzelfde. |:)
kennelijk is het alleen Israel gelukt daarmee weg te komen
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:56:49 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197668244
quote:
88s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:51 schreef Koen66 het volgende:

[..]

kennelijk is het alleen Israel gelukt daarmee weg te komen
Maar ja, die worden ook gehaat door de hele wereld. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  ESF Reporter woensdag 27 januari 2021 @ 14:03:43 #100
87554 Cee
Welluk?
pi_197668348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

En gaan we aan de ene kant klagen waarom bijvoorbeeld Noorwegen eerder kan vaccineren dan ons en waarom wij dan ook niet meer betaald hadden. En aan de andere kant klagen wanneer een ander land minder dan ons zou betalen waarom wij dan meer betalen voor hetzelfde. |:)
Dus het had nog erger gekund. :D _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')