Ook handig voor mensen die alleen maar poep praten denk ikquote:
Daarom testen ze Nederlanders ook oraal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook handig voor mensen die alleen maar poep praten denk ik
Gewoon alle in de EU gefabriceerde vaccins in de EU laten en niet uit te voeren naar die kut-Engelsen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:57 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)bat-over-rellen.html
Nou maar hopen dat we uberhaupt nog iets krijgen van AZ in Q1
Of az liegt en het staat er wel dat er een verplichting is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd welke Eppo verantwoordelijk was op juridisch vlak voor dat contract 🙈
Enge ontwikkelingquote:
Dat is echt een probleem. De media is niet (meer) kritisch op de macht, alleen nog op de tegenmacht. De media maakt een leuk praatje, en laat zich met een kluitje in het riet wegsturen. Leuk itempje, leuk quotje. Prima verslag gedaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:41 schreef Vasilevski het volgende:
Maar ja in Nederland is er teveel verwevenheid, teveel parlementaire journalisten die later als persvoorlichter in de politiek door willen, teveel afhankelijkheid van lekken.
Dan kunnen fokkers dus hun broek aanhoudenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook handig voor mensen die alleen maar poep praten denk ik
Deze auto Dit vaccin is van voor een oud vrouwtje geweest.quote:
Dan zou Ursula niet zo politiek hebben staan tieren en ze ook niet aan het hinten gaan op exportverboden, maar andere middelen inzetten denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Of az liegt en het staat er wel dat er een verplichting is.
Meer rellenquote:
Ik hoorde dat de lasapparaten allemaal uitverkocht zijn inmiddelsquote:
V3 raketten op Londen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan zou Ursula niet zo politiek hebben staan tieren en ze ook niet aan het hinten gaan op exportverboden, maar andere middelen inzetten denk ik
Ik vrees ervoor, echt
#LockUsUpquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Precies waar iedereen al bang voor was dus. De cijfers dalen al wekenlang maar dat gaat men straks valselijk gooien op de avondklok.
Avondklok van 18 tot 6 en max 5km van je woning.quote:
Ik kan ze niet meer serieus nemen. Het begint een beetje op het jaar 2000 probleem te lijken; een echt probleem, maar waar de "deskundigen" lekker veel aandacht mee kregen naarmate de doemscenario's groter werden.quote:
Ja kan niet wachten tot je 's avonds weer gewoon naar buiten mag met je vaccinatiepaspoort en enkelband.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is, wanneer zijn er voldoende mensen gevaccineerd dat je het allemaal weer wat zou kunnen laten vieren (avondklok etc etc)
Ergens in 2030.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is, wanneer zijn er voldoende mensen gevaccineerd dat je het allemaal weer wat zou kunnen laten vieren (avondklok etc etc)
Sowieso wanneer de grootste groep ouderen gevaccineerd zijn imo. Die zorgen voor de grootste druk in de ziekenhuizen en als we het kabinet moeten geloven is de zorg de enige reden waarom we zulke forse maatregelen hebben. Het zou geen probleem hoeven te zijn dat mensen nog steeds aangestoken worden; zolang die mensen niet snel in het ziekenhuis komen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Mijn hoop/gevoel is, dat als we ergens rond de 500 zitten ofzo, dat dan sowieso die avondklok wel weggaatquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sowieso wanneer de grootste groep ouderen gevaccineerd zijn imo. Die zorgen voor de grootste druk in de ziekenhuizen en als we het kabinet moeten geloven is de zorg de enige reden waarom we zulke forse maatregelen hebben. Het zou geen probleem hoeven te zijn dat mensen nog steeds aangestoken worden; zolang die mensen niet snel in het ziekenhuis komen.
Daarnaast vind ik dat ze ook voor die tijd al aan versoepelingen moeten denken als de cijfers blijven dalen.
Met een R van 0.93 zal 500 nog wel een paar maanden duren....quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn hoop/gevoel is, dat als we ergens rond de 500 zitten ofzo, dat dan sowieso die avondklok wel weggaat
. Misschien zelfs wel eerder
Niet streng genoegquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Avondklok van 18 tot 6 en max 5km van je woning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |