Dat zeker. De rompslomp die nu komt wordt een uitdaging.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh nee, wat eng!Fijn dat er geen gewonden zijn..
Thanks.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:22 schreef PKM het volgende:
@:QuattroF dat gevoel van falen ken ik wel. Als ik het resultaatgericht zie, dan faal ik ook. Als ik kijk naar hoeveel ik mijn best doe, dan niet.
Geniet lekker van je patatjes, heb je heus verdient.![]()
Bij ons gaat het wel oké. Ze is een beetje huilerig rondom poep maar meestal wel gezellig. En dat schaterlachje, heerlijk.
Wel eerst het been in de dichte pijp doen he?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die boxpakjes waarbij maar aan 1 been knoopjes zitten of een rits zit en dat je dat andere been er maar zo in moet proppen. Heb soms echt het idee dat ik haar been in rare posities moet wurmen om ‘m erin te krijgen terwijl de pijpen echt lang genoeg zijn, vaak te lang. Vreemde constructie.
Vandaag weer beter?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:29 schreef QuattroF het volgende:
Wat erg Seven.! Gelukkig geen gewonden.
Pfff wat een dag. Is het al bedtijd? Gisteren heeft Frum haar vaccinatie gekregen. Dat in combinatie met nog steeds zere billen zorgt voor een hele pittige dag. Zelf voel ik me niet lekker en dat helpt ook niet mee. :’( Op zulke dagen kan ik me dan zo’n slechte moeder voelen terwijl ik weet dat dat onzin is, normaal is ze hartstikke vrolijk en gaat het goed. Ik ben blij als deze dag voorbij is. Vanavond voor Frum een potje (normaal eet ze vers mee) en voor ons de friettent. Dikke prima.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Wel eerst het been in de dichte pijp doen he?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Zit ik net op instagram, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Echt nog nooit eerder gezien!Heeft iemand dit weleens gebruikt?
Is het iets voor honden?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Zit ik net op instagram, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Echt nog nooit eerder gezien!Heeft iemand dit weleens gebruikt?
Jep, die krijg ik ook!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef Seven. het volgende:
[..]Geen flauw idee
Ik krijg zoooooo waanzinnig veel onzinreclame. Momenteel veel slaapcoaches die mijn facebook feed weten te vinden. En Pony-O en teething egg
.
Te erg! Een penishoedje...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
Haha Sun dat dacht ik in eerste instantie dus ook. Had beter even gelijk een betere foto kunnen zoeken:
[ afbeelding ]
Voor tijdens het verschonen dus![]()
.
Nadat ze vrijdag op zaterdagnacht pas om 03.30 (!) uur sliep ging het gisteren alweer een stuk beter gelukkig! Vandaag ook. Nog wel wat prikkelbaarder maar als het daarbij blijft is het prima.quote:
Ik heb een dochter dus niet zo gek dat ik dit niet ken. Maar wtf. :’)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
Haha Sun dat dacht ik in eerste instantie dus ook. Had beter even gelijk een betere foto kunnen zoeken:
[ afbeelding ]
Voor tijdens het verschonen dus![]()
.
Heb je er weer zin in? Of zie je er tegenop?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:20 schreef Donna het volgende:
Morgen weer werken![]()
Het is wel weer snel gegaan hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is heel zoet en tevreden, en jeetje wat is ze klein vergeleken met de peuter.
Vandaag is mijn eerste dag alleen met twee kinderen, of nouja, avond vooral want man heeft late dienst. Erg benieuwd hoe we ons daar doorheen gaan worstelen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
Nee echt veel zin in. Begon een beetje depri te worden thuis, dus ben blij dat er weer wat 'verandering' is. Natuurlijk el spannend hoe het zal gaan op de opvang enzo, maarja dat hoort er wel bij!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:36 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Heb je er weer zin in? Of zie je er tegenop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |