SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het lijkt dat ze er vanavond goed bovenop zitten inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
De ogenschijnlijke onvermijdelijke rellen hier een paar kilometer verderop in Osdorp zijn de kop ingedrukt door de wel aanwezige ME...
Mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
De ogenschijnlijke onvermijdelijke rellen hier een paar kilometer verderop in Osdorp zijn de kop ingedrukt door de wel aanwezige ME...
Het begon met het in de fik steken van een bouwkeet, maar de politie heeft zich niet laten provoceren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt dat ze er vanavond goed bovenop zitten inderdaad
Buurmeisje moet nog even leren niet alles met iedereen te delen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begon met het in de fik steken van een bouwkeet, maar de politie heeft zich niet laten provoceren.
Ze waren wel aanwezig en hebben met 1 charge de boel schoongeveegd en afgegrendeld...![]()
Ons buurmeisje doet een beveiligingsopleiding en had daardoor een lijst met potentiële relplekken in haar bezit, die ze ongevraagd met ons deelde.
Ook Osdorp stond daarbij en ik heb tussendoor alles een beetje gevolgd, omdat het redelijk dichtbij is...
Wel fijn zo'n "buurmeisje" Al is het maar om de info die je krijgt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begon met het in de fik steken van een bouwkeet, maar de politie heeft zich niet laten provoceren.
Ze waren wel aanwezig en hebben met 1 charge de boel schoongeveegd en afgegrendeld...![]()
Ons buurmeisje doet een beveiligingsopleiding en had daardoor een lijst met potentiële relplekken in haar bezit, die ze ongevraagd met ons deelde.
Ook Osdorp stond daarbij en ik heb tussendoor alles een beetje gevolgd, omdat het redelijk dichtbij is...
Ik hoop en denk ook wel dat de pakkans en de risico's die dat met zich meebrengt ook wel een rol spelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
Bij mijn dochter is het ook nog rustig. Daar hebben ze veel geleerd van de rellen in augustus. Het schijnt dat buurtvaders goed bezig zijn in de allochtone wijken in Utrecht. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ik las een maand geleden in de krant een heel artikel daarover.
Ik liep rond 6 uur vanavond richting huis en ze liep achter me.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Buurmeisje moet nog even leren niet alles met iedereen te delen.
Zeker, maar ik geloof wel in de aanpak van kort er bovenop zitten en van wijkagenten die hun buurt en de potentiële relschoppers kennen. Dat gaat natuurlijk fout op het moment dat er veel aanwas van buiten is, maar dat zie je juist minder in wijken met veel allochtonen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop en denk ook wel dat de pakkans en de risico's die dat met zich meebrengt ook wel een rol spelen.
Als je elke keer weer op pad gaat om de boel te verkloten, loop je een keer tegen de spreekwoordelijke lamp.
Tenzij je 3 lijnen coke achter je kiezen hebt of een IQ van weinig, dan weet je niet beter...
Ook waar, iedere groepering heeft z'n eigen 'ons kent ons' en optrekken met groepen van andere herkomst gebeurt niet veel...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar ik geloof wel in de aanpak van kort er bovenop zitten en van wijkagenten die hun buurt en de potentiële relschoppers kennen. Dat gaat natuurlijk fout op het moment dat er veel aanwas van buiten is, maar dat zie je juist minder in wijken met veel allochtonen.
Ik koester mijn doorzonwoning in een Vinex-wijk in een forensenstad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik liep rond 6 uur vanavond richting huis en ze liep achter me.
Ineens begon ze te melden dat er 'bij ons' ook rellen zouden komen, want dat had ze gehoord.
Ik vroeg haar hoe ze aan die info kwam en toen vertelde ze dat ze dat vanuit school had gehoord, want daar zitten ze 'in dat soort groepen' vanwege hun schoolwerkzaamheden...
Ik hier ook niet, Osdorp is een kleine 3 kilometer verderop, hemelsbreed.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik koester mijn doorzonwoning in een Vinex-wijk in een forensenstad.
Hier merk je in de winter geen verschil tussen wel en geen avondklok.
Vrouw aan de lijn, of heb je een hond?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hier ook niet, Osdorp is een kleine 3 kilometer verderop, hemelsbreed.
Ik ga zo nog even een blokje om...
Geen van beide, maar het is hier altijd zo uitgestorven 's avonds dat ik het wel aandurf om even frisse lucht te happen. Niemand die daar iets van merkt, want er is niemand...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrouw aan de lijn, of heb je een hond?
En de politie is 3 km verderopquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen van beide, maar het is hier altijd zo uitgestorven 's avonds dat ik het wel aandurf om even frisse lucht te happen. Niemand die daar iets van merkt, want er is niemand...
Weer terug.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En de politie is 3 km verderop![]()
Ik heb op zolder een half cardiofitness centrum. Daar vermaak ik me wel even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |