Morgen las ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef NBWtje het volgende:
Ik lees altijd alle cossen maar ik heb er nu twee overgeslagen, dus misschien is het alleen paar keer gevraagd; is Jill al terug?
Ik was ook te laat weggedokenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:33 schreef Sangha het volgende:
Ja jammer dat er gespoilerd is, ik had het liever zelf ontdekt als ik de aflevering zo zie, dan blijft het op volgorde voor me. En ook gelijk op de minuut af wanneer het online staat dat spoileren. Geef een ander ook even de kans.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Nominatie Michel:Raar, hij had toch tegen Daan gezegd wie hij genomineerd had. Daar ging ze nogal prat op tegen de anderen. (of hij liegt ook)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had haar ook eerder verwacht.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is een niet spoiler afdeling in dit forum van BB , hier mogen spoilersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:33 schreef Sangha het volgende:
Ja jammer dat er gespoilerd is, ik had het liever zelf ontdekt als ik de aflevering zo zie, dan blijft het op volgorde voor me. En ook gelijk op de minuut af wanneer het online staat dat spoileren. Geef een ander ook even de kans.![]()
Jill is vanmorgen pas getestquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had haar ook eerder verwacht.
Geen spoilers?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is een niet spoiler afdeling in dit forum van BB , hier mogen spoilers
Kunt toch een sneltest doenquote:
neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:37 schreef zodeju het volgende:
Nog ff vraagje weten de bewoners al wie er genomineerd staan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Geen spoilers?ja dat zeg ik, hier mag het, wil je geen spoilers dan is er een afd hier op het forum waar je niet mag spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dus ik moet dan ineens naar een non-spoiler-afdeling, wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is een niet spoiler afdeling in dit forum van BB , hier mogen spoilers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |