abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197662455
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 00:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En dat doen ze om hun publiek vast te houden of te trekken. Het is geen journalistiek, het is entertainment wat op Op1, Jinek et al te zien is en ze beconcurren elkaar voor clicks of kijkers.
Die benoem ik al een aantal posts heel specifiek ja, dat is een groot deel. Het is wellicht geen journalistiek, maar wordt wel gepresenteerd als nieuwsvoorziening.
pi_197662470
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 00:51 schreef chratnox het volgende:

[..]

Die benoem ik al een aantal posts heel specifiek ja, dat is een groot deel. Het is wellicht geen journalistiek, maar wordt wel gepresenteerd als nieuwsvoorziening.
Eh, technisch gesproken is het een praatprogramma met mensen uit de actualiteit, dat is de officieele benaming van bijvoorbeeld Jinek. Op1 noemt zichzelf een veelzijdige talkshow. Niemand zegt van zichzelf dat ze journalistiek bedrijven.
Ik snap je punt, hoor, maar het is gewoon light entertainment, natuurlijk en ze doen zichzelf niet als iets anders voor, volgens mij.

AD en Telegraaf is een ander verhaal maar goed, ik noem dat gewoon tabloids.

Ik stoor mij er overigens ook enorm aan dat er onvoldoende journalistiek te werk gegaan wordt, om van het meningen circus van Twitter maar te zwijgen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2021 00:57:00 ]
  woensdag 27 januari 2021 @ 01:11:45 #228
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197662564
quote:
Ik kan begrijpen dat de Europese commissie achterdochtig is, bvb:
quote:
We've had also teething issues like this in the UK supply chain. But the UK contract was signed three months before the European vaccine deal. So with the UK we have had an extra three months to fix all the glitches we experienced. As for Europe, we are three months behind in fixing those glitches.
Het lijkt alsof ie beweert dat ze elke bestelling apart maken, en dat de bestelling voor de UK op tijd klaar is ondanks de "glitches" in het produktieproces die ze moesten fixen, de bestelling voor de EU daarentegen heeft vertraging, want de EU bestelde drie maanden later dus hebben ze drie maanden minder tijd gehad om glitches te fixen.
Die glitches zijn blijkbaar een vast onderdeel van het produktieproces, geen problemen die je één keer oplost, waarna je de opgedane kennis gebruikt om ze bij de volgende produktierun te vermijden?
are we infinite or am I alone
pi_197662626
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 01:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen dat de Europese commissie achterdochtig is, bvb:
[..]

Het lijkt alsof ie beweert dat ze elke bestelling apart maken, en dat de bestelling voor de UK op tijd klaar is ondanks de "glitches" in het produktieproces die ze moesten fixen, de bestelling voor de EU daarentegen heeft vertraging, want de EU bestelde drie maanden later dus hebben ze drie maanden minder tijd gehad om glitches te fixen.
Die glitches zijn blijkbaar een vast onderdeel van het produktieproces, geen problemen die je één keer oplost, waarna je de opgedane kennis gebruikt om ze bij de volgende produktierun te vermijden?
Dat verhaal komt mij ook wat lastig te begrijpen voor, ja.

Het kan, hoor, niet alle bedrijven communiceren intern zo fantastisch en soms is er ook sprake van interne concurrentie waardoor informatie niet gedeeld word maar in dit specifieke geval met de urgentie van covid komt mij dat toch wel moeilijk te geloven voor.
pi_197662911
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 00:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er is geen reden om aan te nemen dat de verkiezingen niet doorgaan.

De aanpassingen zijn al gedaan, het zal alleen zaak zijn om lokaties voor het stemmen goed in te richten.
Wat een onzin. Er zijn geen inrichtingen die besmettingen voorkomen als potentieel 13,5 miljoen mensen naar een beperkt aantal locaties gaan/moeten.
- verwijderd door admin -
pi_197662970
quote:

[..]

De aanpassingen zijn al gedaan, het zal alleen zaak zijn om lokaties voor het stemmen goed in te richten.
Wordt op z'n vroegst pas in juni ofzo, indien we geluk hebben. :')
  woensdag 27 januari 2021 @ 04:07:43 #232
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197663030
quote:
Sanofi schiet vaccinconcurrent Pfizer te hulp

Het Franse ­farmabedrijf Sanofi gaat corona­vaccinproducenten Pfizer en BioNTech helpen bij de productie van hun coronavaccin.

Sanofi zal tegen eind dit jaar meer dan honderd miljoen dosissen van die andere producenten in flacons gieten die bestemd zijn voor Europa. Dat heeft Paul Hudson, de algemeen directeur van het Franse labo, gezegd in Le Figaro.

Sanofi werkt zelf ook aan twee vaccins tegen het coronavirus, maar zijn hoofdproject heeft ­vertraging opgelopen en zou niet voor het einde van dit jaar op de markt raken. In afwachting zal het bedrijf dus zijn productielijnen ter beschikking stellen voor de ­opschaling van de fabricatie van reeds bestaande vaccins.

Sanofi zal vanaf juli in zijn ­fabriek in Frankfurt flacons ­vullen met het coronavaccin van Pfizer en BioNTech. Die site bevindt zich in de buurt van de zetel van BioNTech.

‘Onze ploegen werken ­samen om alles onder goede ­omstandigheden te kunnen doen, want het gaat om een veel ­complexere situatie dan het lijkt’, aldus Hudson. ‘De flacons moeten gevuld worden in een steriele ­omgeving en aan een zeer lage temperatuur. We gaan dit doen op zeer grote schaal, waardoor de leveringen versneld kunnen worden. We zouden tegen het einde van het jaar meer dan 100 miljoen dosissen moeten kunnen leveren bestemd voor de Europese Unie.’
pi_197663086
https://www.hln.be/binnen(...)-vermijden~a3e13528/

Hoe lang zijn de scholen in België eigenlijk open geweest?
Go hard or go home
pi_197663182
twitter

Wat gister al rondzong in de Brussel wordt nu ook bij Nieuwsuur geroepen. Die prutsers hebben een kutcontract afgesloten waardoor we juridisch machteloos staan.

Als dit waar is zou je toch bijna voor een nexit gaan pleiten. De grootste en belangrijkste operatie van je leven zo verprutsen. Ik kan er met mn verstand niet bij.

Oh en bedankt De Jonge. Fijn dat we niet gewoon zelf ingekocht hebben. Die EU propaganda mag wat kosten he?
zie email 27 oktober
  woensdag 27 januari 2021 @ 05:48:56 #235
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197663214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 05:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]

Als dit waar is zou je toch bijna voor een nexit gaan pleiten.

Wat was dit toch prachtig mooi geld..

En dan te bedenken dat gewoon een hele generatie nog nooit dit geld in handen hebben gehad :D
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197663224
quote:
9s.gif Op woensdag 27 januari 2021 05:48 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wat was dit toch prachtig mooi geld..

[ afbeelding ]

En dan te bedenken dat gewoon een hele generatie nog nooit dit geld in handen hebben gehad :D
Ik behoor tot die generatie :D
zie email 27 oktober
  woensdag 27 januari 2021 @ 06:04:28 #237
445514 DonDruiper
pi_197663251
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 05:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Broekie :D

Vroegahh.. werd je nog gewoon voor een geeltje dronken. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197663354
quote:

[..]

Misschien Hugo vragen in dezer kwestie.
  woensdag 27 januari 2021 @ 06:51:15 #239
445514 DonDruiper
pi_197663380
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 06:40 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Misschien Hugo vragen in dezer kwestie.
Hugo.. er is toch werkelijk niemand in NL die Hugo nog gelooft.. toch?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197663415
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 06:51 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Hugo.. er is toch werkelijk niemand in NL die Hugo nog gelooft.. toch?
Ik denk dat @Jed1Gam bedoelt dat er nog een demissionair minister is die het wellicht zorgvuldig kan doen :P
pi_197663756
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 06:04 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Broekie :D

Vroegahh.. werd je nog gewoon voor een geeltje dronken. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een joet zit je goed :Y
  woensdag 27 januari 2021 @ 08:19:14 #242
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197663787
België:

quote:
Lierse huisarts geschorst omdat hij mondkapje weigert

Een huisarts uit de Lierse regio is geschorst omdat hij meerdere coronamaatregelen niet wilde naleven. Zo weigerde hij een mondmasker te dragen, gaf hij al te lichtzinnig attesten aan patiënten om ook hen daarvan vrij te stellen en stelde hij de bestaande coronatests openlijk ter discussie.

De betrokken arts heeft al flink wat jaren ervaring op de teller staan, maar zijn houding ten aanzien van het coronavirus brengt hem nu in de problemen. In de zomer kwam het al tot een conflict met zijn collega’s van Huisartsenkring Pallieterland en omgeving. Tijdens zijn wachtdienst op 15 augustus had hij geweigerd om bij de consultatie een mondmasker te dragen. Hij zei van mening te zijn dat er wetenschappelijke bewijzen zijn waarom een mondmasker dragen niet verantwoord is en zelfs gevaarlijk kan zijn. De huisartsenkring, die ruim honderd artsen groepeert uit Lier en omgeving, besloot daarop om de man te schorsen.

De Antwerpse Provinciale Geneeskundige Commissie boog zich erover. De arts zou ook al te lichtzinnig attesten voorschrijven die mensen toestemming geven om geen mondmasker te dragen. Hij trok ook de gangbare PCR-tests in twijfel, omdat ze volgens hem onbetrouwbaar zouden zijn. Hij verklaarde er geen af te nemen en verwees zijn patiënten ook niet door naar een triagecentrum ‘omdat deze tests de rechten van de burgers aan banden leggen’.

Tijdens zijn verhoor voor de controle-instantie noemde hij corona ook ‘een complot van de overheid’. De leden van de commissie concludeerden dat hij de maatregelen alleen wil opvolgen onder zijn eigen voorwaarden en eisen. Ze schorsten hem voor onbepaalde duur. De arts trok in december naar de Raad van State om de schorsing aan te vechten, maar die volgde hem niet.
pi_197663831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 08:19 schreef crystal_meth het volgende:
België:
[..]

Verstandig besluit. Deze arts lijkt mij lichtelijk in de war.
  woensdag 27 januari 2021 @ 08:28:47 #244
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197663868
Alle cijfers in België stijgen:
weekgemiddelden:
Gevallen: 2148 /dag (+8%)
doden: 53.4 /dag (+5.1%)
opnames: 130 /dag (+5%)

https://epistat.wiv-isp.be/covid/covid-19.html
  woensdag 27 januari 2021 @ 08:33:28 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197663904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 08:28 schreef crystal_meth het volgende:
Alle cijfers in België stijgen:
weekgemiddelden:
Gevallen: 2148 /dag (+8%)
doden: 53.4 /dag (+5.1%)
opnames: 130 /dag (+5%)

https://epistat.wiv-isp.be/covid/covid-19.html
Zijn ze daar rare dingen aan het doen dan? Of zal dat die UK versie kunnen zijn?
  woensdag 27 januari 2021 @ 08:35:54 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197663919
quote:
[ twitter ]

Wat gister al rondzong in de Brussel wordt nu ook bij Nieuwsuur geroepen. Die prutsers hebben een kutcontract afgesloten waardoor we juridisch machteloos staan.

Als dit waar is zou je toch bijna voor een nexit gaan pleiten. De grootste en belangrijkste operatie van je leven zo verprutsen. Ik kan er met mn verstand niet bij.

Oh en bedankt De Jonge. Fijn dat we niet gewoon zelf ingekocht hebben. Die EU propaganda mag wat kosten he?
Amateuristisch inderdaad al begrijp ik wel dat een fabrikant zich ook niet committeert aan hoeveelheden en levertijden die het niet kan garanderen.
  woensdag 27 januari 2021 @ 08:43:47 #247
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_197663978
quote:
[ twitter ]

Nexit? Want dan heeft Hugo het 100% voor het zeggen? Dan waren we pas in februari gestart met het nadenken over het maken van een plan om vaccins te kopen want we gaan pas in april beginnen voor de zorgvuldigheid. En de contracten zouden nog slechter zijn, en de invloed om het recht te zetten kleiner.
Géén kloon van tvlxd!
pi_197664021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 08:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Amateuristisch inderdaad al begrijp ik wel dat een fabrikant zich ook niet committeert aan hoeveelheden en levertijden die het niet kan garanderen.
Wat er even vergeten wordt in het verhaal, dat EU in tegenstelling tot UK een enorme voorfinanciering heeft gedaan voor de vaccins, daardoor kon AZ gaan produceren (ze hoefden niet zelf het risico te nemen)

Dat UK nu met de in EU geproduceerde vaccins aan het vaccineren is, is natuurlijk wel beetje raar, als er ook een fabriek in UK staat.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197664034
Misschien moeten we als EU voorstellen om ons voortaan bij de UK te voegen ipv andersom
pi_197664048
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 05:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat offtopic maar oprechte interesse: vind je de gulden briefjes ook mooier, ook al heb je er niet mee geleefd?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2021 08:54:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')