Het is als fok, maar dan 7 jaar terugquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit in zon telegramgroep, man man je krijgt er spontaan aids van.
Ga er dan niet inzitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
Normaal was het tegen deze tijd toch al goed raak? Denk dat velen het risico ook niet meer willen nemen. Het zal je met de dag namelijk lastiger worden gemaakt en met de dag wordt de pakkans groter.quote:
Woonde ik daar maar was rustiger volgens mijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Bof jij even. Schalkwijk ligt bij Houten. /flauw
quote:Rotterdamse politiechef over dreigende rellen: ‘Vanavond drie keer zoveel ME’ers op de been als maandag’
https://www.ad.nl/rotterd(...)ls-maandag~a20456f1/
Dit lijkt nu dus gezellig, maar door al die rellen vergeet je eigenlijk dat dit soort samenkomsten gewoon nog steeds niet mag. De politie doet daar nu niets tegen omdat die groep goede bedoelingen lijkt te hebben en ze anders die lui tegen zich krijgen en het hek van de dam is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/m(...)ht?context=section-1
Mij vooral aan la haine heel erg. Alleen staat niet op netfkix dus denk dat de meeste relschoppers em niet eens kennen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef theNull het volgende:
Doet me denken denken aan de film "I am legend" als het donker is komen de zombies naar buiten.
Dat is waar, het is ook niet gezegd dat het vanavond op zo'n grote schaal uit de hand gaat lopen als eerdere avonden. Al zou er in één stad al maar worden gereld/geplunderd is dat al triest genoeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal was het tegen deze tijd toch al goed raak? Denk dat velen het risico ook niet meer willen nemen. Het zal je met de dag namelijk lastiger worden gemaakt en met de dag wordt de pakkans groter.
Lekker alles naar de tering hebben kunnen slaan, misschien nog het e.e.a. gejat en het is wel weer even genoeg tot de volgende keer dat er een excuus is.
Vertelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaad, keihard aanpakken die overtreders.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dit lijkt nu dus gezellig, maar door al die rellen vergeet je eigenlijk dat dit soort samenkomsten gewoon nog steeds niet mag. De politie doet daar nu niets tegen omdat die groep goede bedoelingen lijkt te hebben en ze anders die lui tegen zich krijgen en het hek van de dam is.
Ondertussen zijn het wel 100 man bij elkaar, op geen 1.5 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |