quote:LIVE | Opnieuw rellen in veel steden: politie doelwit van geweld, winkels geplunderd
In verschillende plaatsen in Nederland zijn maandagavond opnieuw rellen uitgebroken. Vooral in Rotterdam-Zuid ging het mis. Daar zoekt een groep van honderden relschoppers bewust de confrontatie op met de politie. De groep bekogelt de agenten met stenen en vuurwerken en vernielen bushokjes. Burgemeester Aboutaleb heeft een noodbevel afgekondigd. Ook in andere plaatsen ging het mis, waaronder in Amsterdam, Alphen, Den Haag, Amersfoort en in het Brabantse Helmond. Volg alle ontwikkelingen in dit liveblog.
ZIE LIVEBLOG BIJ BRON
https://www.ad.nl/binnenl(...)geplunderd~aa5ac12f/
Die fantasieverhalen van Linkse Twitteraars over de achtergrond van de relschoppers beginnen me ook de keel uit te komenquote:
Ze hadden toch een andere speciale eenheid opgeroepen toen zij het niet redde dacht ik?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch was het vrij plotseling ook weer voorbij. Hoe kan dat dan?
De beschuldigende vinger alle kanten op behalve naar de individueen die rellen komt mij de keel uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die fantasieverhalen van Linkse Twitteraars over de achtergrond van de relschoppers beginnen me ook de keel uit te komen
Dat is nu juist wat ze met deze maatregels willen bereiken; dat mensen niet bij elkaar op bezoek gaan en de contactmomenten tussen verschillende huishoudens verminderen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:07 schreef margaretha_01 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Als ik na het eten op bezoek ga ergens en ik moet om 20:30 weer vertrekken om boetevrij thuis te komen is dat best kort.
Vervelend hoor ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Als ik na het eten op bezoek ga ergens en ik moet om 20:30 weer vertrekken om boetevrij thuis te komen is dat best kort.
Je ziet het op de beelden toch zelf waarom mag je dat niet benoemen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:09 schreef Momo het volgende:
Het is de schuld van links/rechts/buitenlanders/Nederlanders/Rabobank.
Heerlijk zwart wit denken.
Dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De beschuldigende vinger alle kanten op behalve naar de individueen die rellen komt mij de keel uit.
Luister jij, we zitten hier op FOK! en daarom wijzen we gewoon lekker naar allochtonen terwijl we vooral zuur blijven doen over de zogenaamde linkse fatsoenrakkers die ons - zielige, hardwerkende en goudeerlijke autochtonen - volcontinu in een kwaad daglicht trachten te stellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De beschuldigende vinger alle kanten op behalve naar de individueen die rellen komt mij de keel uit.
De rechste trollen hebben hun 4d scaakwerk goed gedaan dat jij ze als links gaat zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die fantasieverhalen van Linkse Twitteraars over de achtergrond van de relschoppers beginnen me ook de keel uit te komen
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Het is gewoon smerig en laag tuig.
Allemaal.
Het is verkiezingstijd toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef DonDruiper het volgende:
Iedereen genoeg chips en bier voor vanavond ingeschakeld?
Is er een correlatie tussen de bevolkingspiramide van de verschillende partijen en het aandeel niet-westerse migratieachtergrond denk je?quote:
Omdat de beelden selectief gepikt worden en de rellende losers allemaal mannelijk tuig van de onderste richel is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je ziet het op de beelden toch zelf waarom mag je dat niet benoemen ?
Ik heb ook nergens last van.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:12 schreef Document1 het volgende:
Blijf het toch apart vinden, ik werk soms wel 12 uur achter elkaar met een mondkapje op als er een collega uitvalt vanwege corona en hier kunnen ze er niet eens een paar uurtjes tegen zonder kwaaltjes te verzinnen.
Tja. We hebben niet allemaal een baantje waarbij je lekker 12 uur op een stoel kan zitten. Wat jij niet vervelend vindt, kan een ander toch wel hinderlijk vinden? Ik heb er gewoon echt last van.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:12 schreef Document1 het volgende:
Blijf het toch apart vinden, ik werk soms wel 12 uur achter elkaar met een mondkapje op als er een collega uitvalt vanwege corona en hier kunnen ze er niet eens een paar uurtjes tegen zonder kwaaltjes te verzinnen.
En als ze al iemand aanpakken dan is het een blond meisje van 40 kilogramquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat de beelden selectief gepikt worden en de rellende losers allemaal mannelijk tuig van de onderste richel is.
Den Bosch supporters die helpen.quote:
Het is zelfs vernederend lees ik in het vorige topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:12 schreef Document1 het volgende:
Iets met klepel en avondklok horen luiden...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:07 schreef margaretha_01 het volgende:
Dat is nu juist wat ze met deze maatregels willen bereiken; dat mensen niet bij elkaar op bezoek gaan en de contactmomenten tussen verschillende huishoudens verminderen...
Is het al zomer?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een jaar thuis zit heb je geen tijdsbesef meer.
Eventjes popcorn inslaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Opsporing Verzocht vertoont dinsdagavond beelden van gezochte relschoppers
https://www.nu.nl/media/6(...)te-relschoppers.html
Lekker, zo'n moderator die dit soort polariserende onzin zonder bron hier neer mag zetten.quote:
Mmmm ergens wel goed, maar wel een hellend vlak dit.quote:
Als ik naar buiten kijk vermoed ik van niet.quote:
Goed zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:18 schreef Zipportal het volgende:
O, dan hallucineer ik. Dat heb je hè in het weekend.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk vermoed ik van niet.
Extra lange uitzending.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Je weet dat @Slobeend dit op persoonlijke titel doet en het derhalve niet nodig is om steevast te zagen over moderators die iets wel of niet zeggen, toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Lekker, zo'n moderator die dit soort polariserende onzin zonder bron hier neer mag zetten.
Heb je zoete of zoute popcorn?
Het ging me vooral om het feit dat de oproep om te rellen niet uit de Bijlmer zelf komt, en de hashtag lijkt me allesbehalve polariserend. Maar misschien zou ik het de volgende keer niet plaatsen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Lekker, zo'n moderator die dit soort polariserende onzin zonder bron hier neer mag zetten.
Heb je zoete of zoute popcorn?
Er zal waarschijnlijk niks veranderen aan de usual suspectsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Altijd plaatsvervangende schaamte bij dit soort rijmpjes.quote:
Nog een uur eerder avondklokquote:
Erg ja. Wat moeten chirurgen zich vernederd voelen, wanneer ze, dagelijks, urenlang staan te opereren. Dan wordt het wel normaal gevonden dat die mensen allemaal een mondkapje dragen, want dat is om die persoon te beschermen. Dat kapje draagt die chirurg ook niet om zichzelf te beschermenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Het is zelfs vernederend lees ik in het vorige topic.
Echt, wat een verwende sneeuwvlokjes hier.
In de Efteling.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:27 schreef Grishenko_ het volgende:
Waar gaat dat tuig vanavond toeslaan?
Hup politie en ME, van mij mogen ze zo hard slaan dat t krapul een maand of zo niet meer fatsoenlijk naar de wc kan gaan zonder het uit te schreeuwen van de pijn.quote:
Je kunt kennissen eerder verlinken hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe laat komt opsporing verzocht en welke zender?
Gelachen, bedankt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt kennissen eerder verlinken hoor.
https://www.tvgids.nl/tv/opsporing-verzocht/102176431quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe laat komt opsporing verzocht en welke zender?
Dan geef je maar even lekker duiding en context als je zoiets hier plaatst, door er bij te vermelden dat er verder geen bron is. Ik snap dat dit voor activistische trollen zoals @Dven makkelijk en smakelijk meepikken is, en ik ga (ging?) er voor het gemak maar even van uit dat jij als moderator dat ook weet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het feit dat de oproep om te rellen niet uit de Bijlmer zelf komt, en de hashtag lijkt me allesbehalve polariserend. Maar misschien zou ik het de volgende keer niet plaatsen.
Dat is toch te laat man. Dan zit ik al naar de beelden van de actuele rellen te kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/tv/opsporing-verzocht/102176431
21:25u op NPO1
AcTiViStIsChE tRoLLeN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dan geef je maar even lekker duiding en context als je zoiets hier plaatst, door er bij te vermelden dat er verder geen bron is. Ik snap dat dit voor activistische trollen zoals @:Dven makkelijk en smakelijk meepikken is, en ik ga (ging?) er voor het gemak maar even van uit dat jij als moderator dat ook weet.
Maar goed on topic maar weer;
Linksrechtsantifapegidarhooliganstokkiesimportrellkneusjes
Precies. Livestreams > Opsporing Verzochtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is toch te laat man. Dan zit ik al naar de beelden van de actuele rellen te kijken.
Ik kijk wel gewoon op de site hoeveel Noord-Afrikanen er worden gezocht, de livestreams zijn toch een stuk leuker.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/tv/opsporing-verzocht/102176431
21:25u op NPO1
Denk in Utrecht want zie dat de troepen uit Utrecht nu zijn vertrokken..... lekker handig ook delen op Twitterquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:27 schreef Grishenko_ het volgende:
Waar gaat dat tuig vanavond toeslaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |