Ga m'n tijd niet voldoen aan paniekzaaierij. De mate van besmettelijkheid daalt zo ongeveer met de dag, waar gaat dit overquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een rapport daarover lezen voordat er al conclusies over trekt.
Nou ja, vooral dat dus. Je kunt de Nederlandse overheid veel verwijten, maar niet dat ze sinds de start van de coronacrisis te hard en kordaat hebben ingegrepen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Fok!-volk: de Nederlandse overheid doet faal op faal en grijpt continu te laat in!Q@!$!@!
Overheid, na meerdere waarschuwingen over zeer besmettelijke variant uit UK: laten we nu er nu eens op tijd bij zijn en vroegtijdig maatregelen nemen.
UK variant: huh ik ben helemaal niet zo besmettelijk als UK wil laten doen geloven
Fok!-volk: de Nederlandse overheid doet faal op faal en grijpt veel te vroeg in!@$!@!
Af en toe kijk ik een uurtje niet. Wil ik nog reageren op oude quotes. Zijn we inmiddels alweer twee reeksen verderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
Holy smokes wat gaat dit topic soms hard. Echt 15 posts per minuut ofzo
Ja, guilty.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Fok!-volk: de Nederlandse overheid doet faal op faal en grijpt continu te laat in!Q@!$!@!
Overheid, na meerdere waarschuwingen over zeer besmettelijke variant uit UK: laten we nu er nu eens op tijd bij zijn en vroegtijdig maatregelen nemen.
UK variant: huh ik ben helemaal niet zo besmettelijk als UK wil laten doen geloven
Fok!-volk: de Nederlandse overheid doet faal op faal en grijpt veel te vroeg in!@$!@!
Nouja, de Nederlandse overheid lijkt een beetje bi-polair soms. Het is tot nu toe altijd geweest: Ingrijpen? Neuhhh, laat maar. Rustig aan hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanaf het begin is gezegd dat het allemaal zeer onzeker was en dat alternatieve verklaringen mogelijk waren. Nu zien we al een tijdje op basis van keiharde data dat de R van de Britse variant veel hoger ligt dan die van de vorige variant. Dat ontkennen is erg moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga m'n tijd niet voldoen aan paniekzaaierij. De mate van besmettelijkheid daalt zo ongeveer met de dag, waar gaat dit over
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals zovaak zijn klinische studies in een lab geen enkele garantie voor de praktijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een rapport daarover lezen voordat er al conclusies over trekt.
Elan van het Fok! Forum uiteraard wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ze kunnen dus gewoon nooit een keer de situatie fatsoenlijk inschatten en daar naar handelen.
het huidige "kordate" optreden kan je ook moeilijk los zien van de verkiezingenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ze kunnen dus gewoon nooit een keer de situatie fatsoenlijk inschatten en daar naar handelen.
Is het niet mogelijk om een oneindig fok topic te creëren? Dit is zo'n bijzonder tijdperk dat je alles over een x aantal jaren opnieuw chronologisch, met de verandering van alle meningen en opvattingen, door zou willen lezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik een uurtje niet. Wil ik nog reageren op oude quotes. Zijn we inmiddels alweer twee reeksen verder
Dat is het wel met dit virus hè. Die berekeningen en modellen hebben het zelfde bij het juiste eind, dat is ook niet vreemd omdat leden van het RIVM zelf hebben benoemd dat gedrag een veel grotere factor is dan de ratio besmettelijkheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zoals zovaak zijn klinische studies in een lab geen enkele garantie voor de praktijk.
Hoeft niet hoor, heeft niemand om gevraagd namelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik kom weer iedereen even nuchter maken.
Jeetje, alles terug lezen over een paar jaar? Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:40 schreef Nia het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een oneindig fok topic te creëren? Dit is zo'n bijzonder tijdperk dat je alles over een x aantal jaren opnieuw chronologisch, met de verandering van alle meningen en opvattingen, door zou willen lezen.
En straks rukt de Braziliaanse variant waartegen vaccins niet werken op en is FOK! ziedend omdat dat niet meteen de kop is ingedrukt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, bedankt, hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik kom weer iedereen even nuchter maken. Nee, het gaat niet goed.
De cijfers stagneren verder en verder (lees: de afname daalt).
Doordat het aandeel van de Britse mutatie groeit, kan je een stijging verwachten. Hopelijk draagt de avondklok daar iets aan bij en remt het de toename.
Let op: we moeten eerst in niveau 'Waakzaam' komen voor je weer aan versoepelingen kan denken. Als je te vroeg versoepelt, grijpt het virus weer te snel om zich heen. Dit duidelijker communiceren vanuit de overheid kan helpen.
Kunnen we dit versnellen? Ja, stay home!
[ twitter ]
Kan, hoeft niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Doordat het aandeel van de Britse mutatie groeit, kan je een stijging verwachten.
Ik ben daar niet voor maat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Elan van het Fok! Forum uiteraard wel.
Niemand is dronken want de kroegen zijn nog dicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik kom weer iedereen even nuchter maken.
Hahaha met alle respect, maar zelfs al verveel ik me zo de tyfus dat ik écht van gekkigheid niet meer weet wat ik moet doen....dan nog zou ik niet al deze topic reeksen gaan terug lezen post-covidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:40 schreef Nia het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een oneindig fok topic te creëren? Dit is zo'n bijzonder tijdperk dat je alles over een x aantal jaren opnieuw chronologisch, met de verandering van alle meningen en opvattingen, door zou willen lezen.
Iets met achteraf praten......quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En straks rukt de Braziliaanse variant waartegen vaccins niet werken op en is FOK! ziedend omdat dat niet meteen de kop is ingedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |