Potentiele terroristen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef Sfancta het volgende:
Wel ziek die jerrycans met cobra;s die ze weer gaan gebruiken. Wie verzint zoiets?
Ohja. Want een gebruikt voetballogo zegt iets over het feit dat het om de hooligans gaat? En niet om Motje of Ahmedje die ook weleens in het stadion zitten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
groot ajax logo lijkt me toch wel een hint.
Nice, voortaan maar op elk bericht een voetballogo erbij plakken. Weet je in ieder geval zeker dat daar de aandacht naartoe gaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Ajax logo erbij geplakt.
Volgens mij wel, maar, dan moet je ook weer communiceren waar dan de echte plek is anders staat iedereen op verschillende plekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:46 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze ook samen spreken om zo afeidingsplekken te creëren voor de politie, zodat ze op niet bekende plekken rustig hun gang kunnen gaan?
Dit was die winkel waarbij in het filmpje zo'n vrouw zei: die spullen komen zomaar naar buiten gevallen (of zoiets).quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is een winkel voor voedingssupplementen etc., echt zo naar voor die mensen.Maar ik vraag me vooral af, hoe krijg je zo snel een winkel als dat leeg? En die relschoppers zijn dan toch ook meteen terug naar huis gerent (naar papa en mama) om al die spullen te droppen?
Die wet geeft ruimte voor uitzonderingen op basis van medische redenen. Kun je je daar niet op beroepen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ik word ook echt helemaal gek van die mondkapjes. Werk ik ook nog op een plek waar ik 5 uur lang zo'n kap voor moet.. Met lichamelijk werk. Kan je verklappen dat dat geen pretje is. Ben ook om de haverklap verkouden/last van keel/neus. 5 jaar lang niet ziek of whatever geweest, sinds die plicht er is, steeds last van.
Kijk em salty zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nice, voortaan maar op elk bericht een voetballogo erbij plakken. Weet je in ieder geval zeker dat daar de aandacht naartoe gaat.
Ik wil best wel wat dingen anders doen om de verspreiding van corona te vertragen. Maar als er maatregelen worden opgedragen waarvan virologen zeggen dat ze niet werken en die uit puur politiek opportunisme worden afgekondigd, dan irriteert me dat ook. Niet dat ik dan winkels ga plunderen, maar ben er wel op tegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ik word ook echt helemaal gek van die mondkapjes. Werk ik ook nog op een plek waar ik 5 uur lang zo'n kap voor moet.. Met lichamelijk werk. Kan je verklappen dat dat geen pretje is. Ben ook om de haverklap verkouden/last van keel/neus. 5 jaar lang niet ziek of whatever geweest, sinds die plicht er is, steeds last van.
Het ergste van die dingen is nog wel dat ik de hele dag nergens last van heb, maar als ik de deur uit moet en zo'n kapje heb gedragen, ik de rest van de dag een loopneus heb.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vond ik zelf trouwens erg vernederend. Zo’n vies vod voor je mond moeten dragen terwijl je gewoon weet dat het totaal niet werkt.
Ik heb het gevoel dat je je een beetje aangesproken voelt als het over voetbal gaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nice, voortaan maar op elk bericht een voetballogo erbij plakken. Weet je in ieder geval zeker dat daar de aandacht naartoe gaat.
in der tatquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die willen gewoon een voetbalwedstrijd bijwonen zonder kaartje want onverwacht is beter.
Alsof Ajax hooligans het nieuwe logo zouden gebruikenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee, maar het is blijkbaar wel een tactiek die werkt. Zo blijkt in dit topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je je een beetje aangesproken voelt als het over voetbal gaat.
Dat herinner ik me nog ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:51 schreef Haags het volgende:
Het is een beetje hetzelfde als de rellen in de Schilderswijk een paar jaar geleden. Toen droeg er 1 iemand een voetbalshirt van Ado en de pers maakte er meteen van dat er een grote groep ado hooligans aan het vechten was daar.
Dat was echt tenenkrommend
Ik hoop echt dat er een stuk of 40 op komen dagen en dat PSV dan zo sportief is om ze op de tribune naar het duel tegen emmen te kijken op het grote scherm.quote:
Rellen, of zoiets dacht ik.quote:
Ik was het hier wel mee eens:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het begon met die mondkapjesplicht fout te gaan volgens mij, vanaf dat moment is hij zichzelf gaan overschatten.
Het is gewoon zo lekker makkelijk en goedkoop scoren om te doen alsof het de hooligans zijn. In de rest van Nederland staan de hooligans juist op tegen deze tuig die amerika na willen doen, met hun plunderingen. Je zag het van de zomer ook al toen er winkels werden geplunderd, allemaal allochtonen. Maar dat mag je hier niet zeggen, en wordt je post verwijderd. Maar goedkoop scoren over hooligans mag dan wel weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De reden dat ik dat zeg over dat ajax logo was omdat het niet stond bij de meldingen om te rellen gisteren. Toen zag je juist meer hints naar straattaal (met name scootertuig). Vandaag zie ik meer aanwijzingen naar voetbal fanaten.
Als voetbal fan hoef je daarvan niet meteen in de verdediging te schieten. Zit genoeg tuig onder beide groepen.
Voor morgen even eentje maken in tokkie-Nederlands met het Sparta-logo erop, rellen bij die junks in West zou wel eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus omdat het winter is, is het prima?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik begrijp echt het probleem niet met die avondklok... hij gaat pas vanaf 21h in, het is winter en koud buiten, de horeca is dicht... waarom zou je na die tijd nog naar buiten willen gaan...
dat gaat dan via Facebook marketplace of Telegram.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:55 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of ze die gestolen zooi nog gaan proberen te verkopen op marktplaats en co.
Mwah, dan kruip ik lekker op mijn balkonnetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus omdat het winter is, is het prima?
Vreemde redenatie
Wat als het hoogzomer is, het tot 2300 nog licht is en het buiten 35 graden is.. Dan is het niet prima?
Volgens mij zijn de meeste jongens in de puberleeftijd gewoon supporter van de lokale voetbalclub. Betekent inderdaad niet dat ze harde kern zijn, maar bij de meesten die rellen wel stoer vinden is er vaak wel een waardering voor. Dus dan plak je een ajax logo erbij, of zing je wat liedjes tijdens het rellen en roept de media dat het hooligans zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit van voetbalsupporters af komt. Weet het vrijwel zeker eigenlijk.
Die vrouw komt op mij altijd een beetje manisch over en niet helemaal goed snik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:54 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik was het hier wel mee eens:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dit is vrijdag geschreven, nog voor de rellen. Zou er nog aan toevoegen dat niet alleen de coalitiepartijen waaronder het draaiende D66, maar ook oppositiepartijen als GroenLinks en SP het debatwedstrijdje hebben meegespeeld, zich bij het team van Rutte hebben aangesloten, alleen maar om hun namen ook op het lijstje van scorende spelers terug te zien. Totale tunnelvisie op het Haagse gebeuren.
Ze hebben allemaal, met Rutte voorop, even buiten het feit gerekend dat er ook nog mensen buiten het Haagse bestaan, waaronder een hele onderklasse die er al lang niet meer in gelooft, die niet principieel is, die niet braaf gaat demonstreren, maar die gewoon afwacht tot er de gelegenheid is om de Jumbo leeg te trekken.
Osdorp , ben er opgegroeid , toen was het nog wel te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:54 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Oproepen tot rellen vanaf 1500,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lig je er waarschijnlijk uit binnen 5 secondenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
zelf zit ik niet op Telegram. Anders had ik wel cartoons van Mohammed geplaatst in die chatgroep. En varkensvlees, foto's van gezellige barbecues met spareribs.
Niet gekoppeld aan een telefoonnummer of iets anders..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:59 schreef LXIV het volgende:
Is de afzender van zo’n telegram-bericht niet te achterhalen?
Toch was het vrij plotseling ook weer voorbij. Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Politie/ME had gister totaal geen overmacht in Rotterdam sowieso. Als dat een beetje de gang van zaken is, kan dit 'prima' elke avond herhaald worden.
Elke telefoon heeft GPS en computers hebben IP nummers dus uiteindelijk wel ,maar ik denk dat de mensen achter die app zitten daar geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet gekoppeld aan een telefoonnummer of iets anders..
Als ik na het eten op bezoek ga ergens en ik moet om 20:30 weer vertrekken om boetevrij thuis te komen is dat best kort.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik begrijp echt het probleem niet met die avondklok... hij gaat pas vanaf 21h in, het is winter en koud buiten, de horeca is dicht... waarom zou je na die tijd nog naar buiten willen gaan...
die zouden nooit die lelijke smurf gebruiken lolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Groepen worden uiteindelijk wel uit elkaar gedreven natuurlijk, dus alles splitst zich een beetje op.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch was het vrij plotseling ook weer voorbij. Hoe kan dat dan?
Maar als Nederlander eet je toch precies om 6 uur?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Als ik na het eten op bezoek ga ergens en ik moet om 20:30 weer vertrekken om boetevrij thuis te komen is dat best kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |