niet echt streng imoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Aboutaleb spreekt de mensen toe
Ergste is dat mensen door zoiets ook echt gaan komenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het taalgebruik staat ongeveer gelijk aan het IQ.
Het lijkt op een soort hybride van voetbal hooligans en bontkraagjes. Ze smelten samen tot een soort uberwollahtokkie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:38 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ergste is dat mensen door zoiets ook echt gaan komenEchte WAR
Bron?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het lijkt op een soort hybride van voetbal hooligans
Nu is het onze fucking beut om onze stad kapot te maken, hooligans pakken het toich wat slimmer aan in dat opzicht, die maken de andere stad gewoon kapot.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat plaatje wat ik hierboven postte.quote:
Die mondkapjes worden toch nog acceptabeler geacht dan mensen in hun huizen opsluiten. Die mondkapjes deed ook bijna iedereen aan mee voordat het verpliht werd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het begon met die mondkapjesplicht fout te gaan volgens mij, vanaf dat moment is hij zichzelf gaan overschatten.
En de hooligans kunnen zich erachter schuilen. Ideaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die mondkapjes worden toch nog acceptabeler geacht dan mensen in hun huizen opsluiten. Die mondkapjes deed ook bijna iedereen aan mee voordat het verpliht werd.
dynamo's? gaan ze stroom opwekken vanavond?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ze juist niet doen want corona = nep. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En de hooligans kunnen zich erachter schuilen. Ideaal.
Verbod op gezichtsbedekkende kleding meteen om zeep geholpen idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En de hooligans kunnen zich erachter schuilen. Ideaal.
Vond ik zelf trouwens erg vernederend. Zo’n vies vod voor je mond moeten dragen terwijl je gewoon weet dat het totaal niet werkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt die mondkapjesplicht die eigenlijk gekomen is omdat de burger liep te janken over het feit waarom alle landen om ons heen wel die verplichting hadden en wij niet? Die mondkapjesplicht?
Ahja. Ik kan op dat vaag uitziende foto zeker zien dat het om voetbalhooligans gaatquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat plaatje wat ik hierboven postte.
Op de vele filmpjes lijkt het tegendeel waar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ze juist niet doen want corona = nep.
groot ajax logo lijkt me toch wel een hint.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ahja. Ik kan op dat vaag uitziende foto zeker zien dat het om voetbalhooligans gaat
Deze voetbalhooligans gaan juist de stad slopen ipv verdedigen zoals in andere steden?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer een boete minder.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verbod op gezichtsbedekkende kleding meteen om zeep geholpen idd.
ja je hebt wel gelijk. In de VS zie je dat toch wel wat ik bedoelde. Al die capitool bestormers hadden geen masker en maakte elkaar ook belachelijk voor het dragen van een. terwijl 3 jaar geleden bij zoiets iedereen een masker zou dragenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op de vele filmpjes lijkt het tegendeel waar.
Ik word ook echt helemaal gek van die mondkapjes. Werk ik ook nog op een plek waar ik 5 uur lang zo'n kap voor moet.. Met lichamelijk werk. Kan je verklappen dat dat geen pretje is. Ben ook om de haverklap verkouden/last van keel/neus. 5 jaar lang niet ziek of whatever geweest, sinds die plicht er is, steeds last van.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vond ik zelf trouwens erg vernederend. Zo’n vies vod voor je mond moeten dragen terwijl je gewoon weet dat het totaal niet werkt.
ohnee hoor, een wappie doet dat mssn omdat deze niet 'gelooft' in corona, maar straattuig ziet dat als mogelijkheid om met een veel te grote capuchon winkels leeg te plunderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ze juist niet doen want corona = nep. Ofzo.
Ik denk niet dat dit van voetbalsupporters af komt. Weet het vrijwel zeker eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze voetbalhooligans gaan juist de stad slopen ipv verdedigen zoals in andere steden?
Ze hebben wel een Ajax logo erbij geplakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit van voetbalsupporters af komt. Weet het vrijwel zeker eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |