abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197648874
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197649019
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh zorgelijk?!
Welke prik bedoel je en waarom? Covid-vaccinatie?
Bedankt allen!
Nee prik om te kijken waar het mis is en waarom ze dit vorige week niet zagen bij onderzoek toen alles goed bleek.

Troponine geen idee? Maar onthou t als ik straks meer hoor.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197649038
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat is een integratieplatform? :D
Koppelingen tussen applicaties. Middleware zeg maar.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197649043
En FFT, sterkte :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 26 januari 2021 @ 12:58:20 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_197649125
FFT, sterkte.

En verder geen zin. Peper is op/uitgewerkt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197649271
Spanned FFT! Hopelijk snel duidelijkheid en vooral een goede uitslag.

Timewarp hier: ik vond een werkstuk over mijn familie wat ik op 3 VWO maakte. Mooi spul O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197649376
FFT :*
pi_197649407
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Spanned FFT! Hopelijk snel duidelijkheid en vooral een goede uitslag.

Timewarp hier: ik vond een werkstuk over mijn familie wat ik op 3 VWO maakte. Mooi spul O+
Handgeschreven ook nog? Dat moet hier ook nog ergens liggen. Wat een ellende, dat netjes schrijven, dan vergeten dat er plaatjes geplakt moesten worden, kon je weer overnieuw beginnen met schrijven :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_197649414
Ik zou heel graag douchen maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken met mijn hand. Natuurlijk moet ik mijn haar ook wassen, zo gaat dat.
Spoilers!
pi_197649451
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou heel graag douchen maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken met mijn hand. Natuurlijk moet ik mijn haar ook wassen, zo gaat dat.
Heb je geen plastic wegwerphandschoenen? Zo douche/was ik mijn haren op dit moment.
pi_197649457
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
vanwege pijn of niet nat worden. Laatste, een plastic zakje er om heen, vastmaken met een elastiek
pi_197649480
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je geen plastic wegwerphandschoenen? Zo douche/was ik mijn haren op dit moment.
Ja maar dat houdt het verband om mijn pols niet droog. En ik denk dat het te strak is ook. Ik ga straks even proberen. Zak er om kan ook. En kijken welke tape handig is.
Spoilers!
pi_197649529
Ik haal het verband om mijn pols wel los, dan wind ik er na het douchen wel weer een nieuwe om.
Spoilers!
pi_197649583
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja maar dat houdt het verband om mijn pols niet droog. En ik denk dat het te strak is ook. Ik ga straks even proberen. Zak er om kan ook. En kijken welke tape handig is.
Ik doe dan altijd gewoon een simpel elastiekje
pi_197649619
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat bedacht ik net ook. Veel handiger.
Spoilers!
pi_197649634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In het begin heb ik het inderdaad met een (diepvries)zakje gedaan en dan met leukoplast vast plakken.

Wist niet dat je zo erg ingepakt zat joh.
pi_197649651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Waarom heb ik daar nooit aangedacht....
pi_197649718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In het begin heb ik het inderdaad met een (diepvries)zakje gedaan en dan met leukoplast vast plakken.

Wist niet dat je zo erg ingepakt zat joh.
Ik zit niet ingepakt vanwege de ernst van de wond maar om tegen stoten te beschermen. Dat doet echt idioot veel pijn. Ik moet ook nog steeds regelmatig met mijn hand omhoog zitten, anders gaat het weer een beetje kloppen.
Spoilers!
pi_197649750
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D Ik heb altijd (post) elastieken in huis, in m'n tas en in de koffer als ik met vakantie ga. Overal geschikt voor. Veel geleerd van medereizigers op basic vakanties. Geen idee waar ze het voor nodig hadden, maar in Kenia reed een truck niet meer, moest nog een paar km naar de garage. Of iemand panties bij zich had. Ik alleen maar pantiekousjes (geen idee waarom). DIe heb ik nooit meer teruggezien, maar de truck kwam er mee naar de garage. Dus nam ik ze op latere basic vakanties ook altijd mee, kwamen ook altijd weer mee terug :D
pi_197649769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zit niet ingepakt vanwege de ernst van de wond maar om tegen stoten te beschermen. Dat doet echt idioot veel pijn. Ik moet ook nog steeds regelmatig met mijn hand omhoog zitten, anders gaat het weer een beetje kloppen.
Poeh, heb je al gekeken? Of is dat eng?
pi_197649807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sterkte er mee.

Handige @Kaatje1 :D
pi_197649811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Idd slim. Zou er zelf ook nooit op komen :D
Hopelijk lukt het zo met haren wassen LS.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 26 januari 2021 @ 13:43:20 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_197649817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:D Ik heb altijd (post) elastieken in huis, in m'n tas en in de koffer als ik met vakantie ga. Overal geschikt voor. Veel geleerd van medereizigers op basic vakanties. Geen idee waar ze het voor nodig hadden, maar in Kenia reed een truck niet meer, moest nog een paar km naar de garage. Of iemand panties bij zich had. Ik alleen maar pantiekousjes (geen idee waarom). DIe heb ik nooit meer teruggezien, maar de truck kwam er mee naar de garage. Dus nam ik ze op latere basic vakanties ook altijd mee, kwamen ook altijd weer mee terug :D
De panty is waarschijnlijk als v-snaar gebruikt. Dat is namelijk een vrij bekende oplossing. Werkt zeker bij de oudere voertuigen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197649852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Poeh, heb je al gekeken? Of is dat eng?
Nee, ik wil het nog even niet weten :@ Zuster J regelt de pleisters, ingesmeerd met vaseline zodat het niet vastgroeit. En ik leg zelf het vingerverband aan.
Spoilers!
pi_197649864
Aai Lucky :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')