Bedankt allen!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh zorgelijk?!
Welke prik bedoel je en waarom? Covid-vaccinatie?
Koppelingen tussen applicaties. Middleware zeg maar.quote:
Handgeschreven ook nog? Dat moet hier ook nog ergens liggen. Wat een ellende, dat netjes schrijven, dan vergeten dat er plaatjes geplakt moesten worden, kon je weer overnieuw beginnen met schrijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Spanned FFT! Hopelijk snel duidelijkheid en vooral een goede uitslag.
Timewarp hier: ik vond een werkstuk over mijn familie wat ik op 3 VWO maakte. Mooi spul
Heb je geen plastic wegwerphandschoenen? Zo douche/was ik mijn haren op dit moment.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou heel graag douchen maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken met mijn hand. Natuurlijk moet ik mijn haar ook wassen, zo gaat dat.
vanwege pijn of niet nat worden. Laatste, een plastic zakje er om heen, vastmaken met een elastiekquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou heel graag douchen maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken met mijn hand. Natuurlijk moet ik mijn haar ook wassen, zo gaat dat.
Ja maar dat houdt het verband om mijn pols niet droog. En ik denk dat het te strak is ook. Ik ga straks even proberen. Zak er om kan ook. En kijken welke tape handig is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je geen plastic wegwerphandschoenen? Zo douche/was ik mijn haren op dit moment.
Ik doe dan altijd gewoon een simpel elastiekjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt het verband om mijn pols niet droog. En ik denk dat het te strak is ook. Ik ga straks even proberen. Zak er om kan ook. En kijken welke tape handig is.
Dat bedacht ik net ook. Veel handiger.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd gewoon een simpel elastiekje
In het begin heb ik het inderdaad met een (diepvries)zakje gedaan en dan met leukoplast vast plakken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt het verband om mijn pols niet droog. En ik denk dat het te strak is ook. Ik ga straks even proberen. Zak er om kan ook. En kijken welke tape handig is.
Waarom heb ik daar nooit aangedacht....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd gewoon een simpel elastiekje
Ik zit niet ingepakt vanwege de ernst van de wond maar om tegen stoten te beschermen. Dat doet echt idioot veel pijn. Ik moet ook nog steeds regelmatig met mijn hand omhoog zitten, anders gaat het weer een beetje kloppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het begin heb ik het inderdaad met een (diepvries)zakje gedaan en dan met leukoplast vast plakken.
Wist niet dat je zo erg ingepakt zat joh.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nooit aangedacht....
Poeh, heb je al gekeken? Of is dat eng?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit niet ingepakt vanwege de ernst van de wond maar om tegen stoten te beschermen. Dat doet echt idioot veel pijn. Ik moet ook nog steeds regelmatig met mijn hand omhoog zitten, anders gaat het weer een beetje kloppen.
Sterkte er mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit niet ingepakt vanwege de ernst van de wond maar om tegen stoten te beschermen. Dat doet echt idioot veel pijn. Ik moet ook nog steeds regelmatig met mijn hand omhoog zitten, anders gaat het weer een beetje kloppen.
Idd slim. Zou er zelf ook nooit op komenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nooit aangedacht....
De panty is waarschijnlijk als v-snaar gebruikt. Dat is namelijk een vrij bekende oplossing. Werkt zeker bij de oudere voertuigen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik heb altijd (post) elastieken in huis, in m'n tas en in de koffer als ik met vakantie ga. Overal geschikt voor. Veel geleerd van medereizigers op basic vakanties. Geen idee waar ze het voor nodig hadden, maar in Kenia reed een truck niet meer, moest nog een paar km naar de garage. Of iemand panties bij zich had. Ik alleen maar pantiekousjes (geen idee waarom). DIe heb ik nooit meer teruggezien, maar de truck kwam er mee naar de garage. Dus nam ik ze op latere basic vakanties ook altijd mee, kwamen ook altijd weer mee terug
Nee, ik wil het nog even niet wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Poeh, heb je al gekeken? Of is dat eng?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |