diegenen die rellen en plunderen zijn de mafkezen....niet ruttequote:Op maandag 25 januari 2021 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Rutte heeft nu wel echt een probleem, voor minimaal effect hele land in rep en roer.
Mafketel.
We wensen hem een behouden vaart.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:50 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk raakt hij onderkoeld...
(Geen idee of dit al gepost is, het gaat mij iets te snel.)
Ja maar we moeten het virus verslaan. Dat er straks niks meer van je land over is, is bijzaak.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Rutte heeft nu wel echt een probleem, voor minimaal effect hele land in rep en roer.
Mafketel.
Omdat men niet/amper/niet primair wordt getraind voor confrontaties van zo dichtbij.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Hoezo zou het leger hier niet voor toegerust zijn
*insert Star Wars muziekjequote:
zit je dan met je outdated ps4quote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef RipCity het volgende:
Mediamarkt bestormd volgens reporter Wilfred genee!
kom telegram broerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg nu ook wel zin.
Zijn er fokkers die morgen mee willen gaan rellen?
Dat zou tof zijn, echt wat een kansloos volk. Waarom?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Van die inkt die er niet afgaat na wassen voor een paar weken, allemaal knalroze shamen
Alleen kijken héquote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg nu ook wel zin.
https://www.facebook.com/(...)os/1061167254382375/quote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef jameshond7 het volgende:
Zijn er nog livestreams van relschoppers? Ik zie alleen beelden van politie nu
Ik maar denken dat je een beschaafde Mathieu-fanboy bentquote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg nu ook wel zin.
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Omdat men niet/amper/niet primair wordt getraind voor confrontaties van zo dichtbij.
hou toch je mondquote:Op maandag 25 januari 2021 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mafketel.
In KLB?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg nu ook wel zin.
In Klaagbaak?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg nu ook wel zin.
VBL on tour on tourquote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg nu ook wel zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |