SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat je er niet gezellig bij kunt zijn?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word er best droevig van eigenlijk al dat gerel
daar ga ik weer met wijsheidquote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word er best droevig van eigenlijk al dat gerel
quote:. But after a while, we started making a night out of it.
We called it the "grand finale" because we always, always, legitimately planned on it being the last night we ate like this because our diet was going to start the next day.
Because it was going to be the last time we ate garbage, it was a little excessive. First we would get ten inch chocolate chip cookies made by a little calzone shop. Then we'd head over to starbucks across the street and each get a brownie and rice crispy treat with something like a venti mocha hot chocolate with heavy cream, espresso and whipped cream to wash it down.
Then we'd go to get the first course of the actual meal, which was endless soup/breadsticks/pasta at olive garden. I'd say on average we'd each eat two bowls of soup and two baskets of bread sticks and then three plates of the pasta. After three plates, they start giving you these shitty half servings and they take forever, so it really isn't worth sitting around for when you're hungry. Also, I'd drink three or four sodas with this meal.
After that, we'd grab a few beers at a bar to digest a bit, and then we'd head over to the cheese steak place and each get a steak sandwhich, fries and a soda. After that, a few more beers at a bar, and then to McDonalds to get large shake, 20 nugget and a large fry. He also got a big mac here, but I never cared for big macs.
After that, we'd head out to the bars and drink until close, and then we'd go to dennys to get desert. But, you can't just get desert at dennys if you're drunk! They've got so many fried foods, and a nice multiple friend-sized appetizer platter that combines the best of them.. that we would each order with two sodas. For dessert itself, I'd get the hot fudge brownie ice cream sundae.
That was the grand finale. We must have done that exact thing a dozen times. I would inevitably spend the next day puking, which of course would strengthen my resolve to never do it again... until my bud would call me up and suggest it.
de laatste rellen op dit niveau waren de krakersrellen toch?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat krijg je van al dat dom complotgelul... bontkraagjes en domrechts tuig gaat even winkelen vanavond
Nee helemaal niet. Ik wou dat het ophieldquote:Op maandag 25 januari 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je er niet gezellig bij kunt zijn?
Geen zicht opquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Haagse tokkies vanavond?.
dat was domlinks tuigquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
D
[..]
de laatste rellen op dit niveau waren de krakersrellen toch?
die gast is toch net zo erg als waar ie kritiek op heeft?, oppassen het is engels, hij zegt volgens my dat ie zelf ook een bigfatfuck isquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Op Reddit een stuk over wat obesen eten.
Hier een voorbeeld:
[..]
Naast dat ik me afvraag waar je het in vredesnaam laat kost je dat toch ook een godsvermogenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier een voorbeeld:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar inmiddels wel 80 filmpjes, akelige zooi wel.
Kanarie teringquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier een voorbeeld:
[..]
??quote:Op maandag 25 januari 2021 21:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die gast is toch net zo erg als waar ie kritiek op heeft?, oppassen het is engels, hij zegt volgens my dat ie zelf ook een bigfatfuck is
Het kEtto dieet.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier een voorbeeld:
[..]
ie jongen werkte daar fulltime de hele week voorquote:Op maandag 25 januari 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naast dat ik me afvraag waar je het in vredesnaam laat kost je dat toch ook een godsvermogen
Choppers boven mijn hoofd nu.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Brabant weten ze wel hoe het moet.
Schaam mij een beetje nu voor den haagquote:Op maandag 25 januari 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Brabant weten ze wel hoe het moet.
quote:
snap ik wel als haags je medestadsgenoot isquote:Op maandag 25 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schaam mij een beetje nu voor den haag
Gelukkig zijn ze in je nieuwe stadje een stuk pro-actieverquote:Op maandag 25 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schaam mij een beetje nu voor den haag
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:54 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb zin om een openbare datingsite te gaan rapen
es ff inventariseren hoeveel leipe wijfen op zoek zijn naar een knappe man met geld en humor.
en tussendoor een paar bijpraten dat ze op zwargzennegger lijken
Yup, zit er middenin.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:56 schreef dud0r het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)opgeblazen~ac72eff3/
Den bosch gaat ook los
Wut?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:54 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb zin om een openbare datingsite te gaan rapen
es ff inventariseren hoeveel leipe wijfen op zoek zijn naar een knappe man met geld en humor.
en tussendoor een paar bijpraten dat ze op zwargzennegger lijken
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze in je nieuwe stadje een stuk pro-actiever
[ twitter ]
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:56 schreef dud0r het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)opgeblazen~ac72eff3/
Den bosch gaat ook los
zet eens een stream op danquote:
inschrijven bij een internationale datingssite waar ook nederlandse vrouwen op zoek zijn naar de prins op dat paardquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Echt jongens, in wat voor tijden en land leven we?
De ramen trillen.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Den Bosch is flink aan de beurt he?
Een land van pappen en nathouden. Ze kunnen gewoon teveel hun gang gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
👀quote:Op maandag 25 januari 2021 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gevulde paprikas met kruidig gehakt nu
Denk dat die tijden wel voorbij zijn nu.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Een land van pappen en nathouden. Ze kunnen gewoon teveel hun gang gaan.
jij hebt CuliFles gekekenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik waardeer dit niet zo.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
inschrijven bij een internationale datingssite waar ook nederlandse vrouwen op zoek zijn naar de prins op dat paard
en ze confronteren
Dat was gisteren jaquote:Op maandag 25 januari 2021 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hallo mevrouw paddenstoelquote:
2021quote:Op maandag 25 januari 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Laatste tijd toch steeds meer VMBO hier.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik waardeer dit niet zo.
Ga dan in een R&P psychose topic zitten.
En Grapperhaus wil het leger niet inzetten, want de politie, ME en BOA's zijn genoeg in de frontlinie, zo zei hij.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
Te weinig politie en een regering die denkt dat foei zeggen genoeg is.
Nee de regering blijft polariseren.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
Te weinig politie en een regering die denkt dat foei zeggen genoeg is.
klinkt als incel gezeikquote:Op maandag 25 januari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik waardeer dit niet zo.
Ga dan in een R&P psychose topic zitten.
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Den Bosch is flink aan de beurt he?
Natuurlijk niet. Dit waait weer over en gaan we ook weer vergeten.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat die tijden wel voorbij zijn nu.
ik denk dat we in de finale zitten, het wordt snel beter, als de meestkwetsbare groep is ingeent en niet op de IC beland.quote:
Opzouten hier met dat volk.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste tijd toch steeds meer VMBO hier.
Hoi!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit hier al een tijdje hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker voordelig boodschappen gedaan zo te zienquote:
Het leger gaat vast nog wel een rol spelen, als deze ellende zo doorgaat de komende dagen.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
En Grapperhaus wil het leger niet inzetten, want de politie, ME en BOA's zijn genoeg in de frontlinie, zo zei hij.
hoe vaak er al wel niet teringzooi wordt getrapt voor voetbal en dan bij een avondklok en alle maatregelen zouden we niets moeten verwachten?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel. Verbaasd en teleurgesteld
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Winkel van mijn neefje is ook geplunderd.
De dure geurkaarsen winkel?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Winkel van mijn neefje is ook geplunderd.
Had wel prettig geweest als ze het een beetje hadden gecentraliseerd, niet te volgen zo ditquote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe vaak er al wel niet teringzooi wordt getrapt voor voetbal en dan bij een avondklok en alle maatregelen zouden we niets moeten verwachten?
leger in NL ??quote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het leger gaat vast nog wel een rol spelen, als deze ellende zo doorgaat de komende dagen.
ik zal er in het vervolg op lettenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel prettig geweest als ze het een beetje hadden gecentraliseerd, niet te volgen zo dit
Jij zit gewoon veilig binnen met de deuren en gordijnen dichtquote:Op maandag 25 januari 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal er in het vervolg op letten
juridisch moet dat later dan gefixed worden, op zich heb je nu eigenlijk wel een generaal nodig ipv van een technocraat zoals ruttequote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het leger gaat vast nog wel een rol spelen, als deze ellende zo doorgaat de komende dagen.
Geen idee ik had dit niet verwacht in ieder geval. En dit soort plunderingen ook niet echt meegemaakt in mijn leven nog geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe vaak er al wel niet teringzooi wordt getrapt voor voetbal en dan bij een avondklok en alle maatregelen zouden we niets moeten verwachten?
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit gewoon veilig binnen met de deuren en gordijnen dicht
Idem. En dat gelul overal van mensen die dit goedpratenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel. Verbaasd en teleurgesteld
Bal denk dat dit te vergelijken is met voetbalrelletjes.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee ik had dit niet verwacht in ieder geval. En dit soort plunderingen ook niet echt meegemaakt in mijn leven nog geloof ik.
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
US op beeld gevangen, de losgeslagen relschopper
[ twitter ]
Geeft zich overquote:Op maandag 25 januari 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
US op beeld gevangen, de losgeslagen relschopper
[ twitter ]
NEe dat het raar zou zijn als je dit soort dingen wel kan doen zonder een reactie te verwachten :pquote:Op maandag 25 januari 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal denk dat dit te vergelijken is met voetbalrelletjes.
Dit is wel een tikje erger hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NEe dat het raar zou zijn als je dit soort dingen wel kan doen zonder een reactie te verwachten :p
Ja denk dat ze overwegen dat te proberen maar leer mij defensie NL kennen.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat denk jij dan
Demonstraties, prima, het is en blijft een vrij land. Maar dit, nee. Ik had al weinig vertrouwen in de mensheid meer, maar dit spant toch wel de kroon.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NEe dat het raar zou zijn als je dit soort dingen wel kan doen zonder een reactie te verwachten :p
Ben je soldaatje geweest dan of wil je stoer praten nu?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja denk dat ze overwegen dat te proberen maar leer mij defensie NL kennen.
Dat doen ze toch bijna iedere week, dat verliezen??quote:Op maandag 25 januari 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier regelmatig delen van den haag gesloopt omdat hun team heeft verloren
Dat bedoel ik toch niet Henkiequote:Op maandag 25 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een tikje erger hoor.
Ik zit regelmatig bij defensie aan tafel. Niet gediend verder.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je soldaatje geweest dan of wil je stoer praten nu?
Ze hebben net de privé adressen van Rutte en Grapperhaus online gezet hoorde ik, even ter duiding.quote:
Doet me hieraan denken:quote:Op maandag 25 januari 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb mijn militaire uniform alvast tevoorschijn gehaald, eens kijken of die nog past.
Overtreding 100001quote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben net de privé adressen van Rutte en Grapperhaus online gezet hoorde ik, even ter duiding.
ja je kan niet begrijpend lezenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben net de privé adressen van Rutte en Grapperhaus online gezet hoorde ik, even ter duiding.
Ah, je weet hoe kut hun oploskoffie smaaktquote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig bij defensie aan tafel. Niet gediend verder.
Dat moet ie natuurlijk niet doen he. Laat het dan die twee weken duren die je hebt aangekondigd, anders worden die relschoppers nog beloond ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel dat Rutte morgen zegt "Okee inschattingsfoutje, geen draagvlak, we schaffen de avondklok weer af". Stel.
Houdt dit dan weer op? Ik denk het niet
Dat zou wel heel triest zijn, want dat gebeurt in NL niet zo heel snel.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
avondklok ook nietquote:Op maandag 25 januari 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou wel heel triest zijn, want dat gebeurt in NL niet zo heel snel.
Nee want dan is het 'he dit rellen helpt, laten we doorgaan zodat we ook van die mondkapjes af zijn'quote:Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel dat Rutte morgen zegt "Okee inschattingsfoutje, geen draagvlak, we schaffen de avondklok weer af". Stel.
hij heeft geen einddatum gesteld, hij zeiquote:Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja da's ook weer zoquote:Op maandag 25 januari 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan is het 'he dit rellen helpt, laten we doorgaan zodat we ook van die mondkapjes af zijn'
Ja!quote:Op maandag 25 januari 2021 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je weet hoe kut hun oploskoffie smaakt
Das best realitischquote:Op maandag 25 januari 2021 22:22 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
hij heeft geen einddatum gesteld, hij zei
9 februarie,Maar het kan ook langer zijn, zoals over 20jaar
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel eens wat je links en rechts hoort dan?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Het is ernstiger en gekker dan dat mensen denken, hoor echt rare dingen links en rechts.
En de1,5m, sluiting van winkels etc. En oh ja, schoolgeld wordt ook afgeschaft.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan is het 'he dit rellen helpt, laten we doorgaan zodat we ook van die mondkapjes af zijn'
zoals iemand een of ander gek, heeft deze shit in de lucht gespotenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel eens wat je links en rechts hoort dan?
Ik zie ook eerder de noodtoestand worden uitgeroepen voor het hele land dan dat de avondklok wordt teruggedraaid omdat een groep mensen met minder hersencellen dan plankton gaat rellen en plunderen.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
die 30 procent krijgen niet hun zin in een democratie want ze zjn niet de meerderheidquote:Op maandag 25 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit gaan mensen niet leuk vinden te horen.
Maar de politiek moet beter luisteren naar mensen en niet iedereen die niet kan leven met alle maatregelen opzij lachen als wappie.
En het is een optelsom, vuurwerkverbod, voetbal, opgekropte problemen enz.
Dit stopt zomaar niet en komt door slecht luisteren. Ook de 30 % tokkies moeten gehoord worden in een democratie.
En anders gewoon communisme en het leger erdoor trappen en met scherp schieten mij ook best.
17 maart.... dan mogen ze weer stemmenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar de politiek moet beter luisteren naar mensen en niet iedereen die niet kan leven met alle maatregelen opzij lachen als wappie.
Dit stopt zomaar niet en komt door slecht luisteren. Ook de 30 % tokkies moeten gehoord worden in een democratie.
En anders gewoon communisme en het leger erdoor trappen en met scherp schieten mij ook best.
De politiek luistert al. Maar je kunt niet altijd je zin krijgen als partij. Alle maatregelen zijn gepolderd in de tweede kamer.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moest lachen toen zo'n gristenwappie eiste dat ie net als mensen naar voetbal mochten, zij ook naar de kerk zouden kunnen.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een onzin, het is juist te zwak omgaan met mensen die buiten de boot vallen en niet mee kunnen en willen komen, in leven houden met geld wat anderen verdienen ook, gewoon ongeschikt verklaren en de Noordzee in trappen, meesten zullen bij natte voeten wel asperges gaan steken denk ik maar de bevolking van dit verwende land is echt te soft om met zulke maatregelen om te kunnen gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat was gisteren al het geval.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is juist te zwak omgaan met mensen die buiten de boot vallen en niet mee kunnen en willen komen, in leven houden met geld wat anderen verdienen ook, gewoon ongeschikt verklaren en de Noordzee in trappen, meesten zullen bij natte voeten wel asperges gaan steken denk ik maar de bevolking van dit verwende land is echt te soft om met zulke maatregelen om te kunnen gaan.
Ze luisteren heel slecht.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
De politiek luistert al. Maar je kunt niet altijd je zin krijgen als partij. Alle maatregelen zijn gepolderd in de tweede kamer.
En al krijg je je zin niet: je blijft met je tengels van andermans spullen af.
een of ander social media groepje via whatsapp ofzo, een roddelgroepje voor eenzame vrouwen, moet je bang voor zijn, dat geroddel lijdt tot regelrechte paniek.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:27 schreef DaMart het volgende:
Gezellig... in een buurtapp wordt gewaarschuwd dat er oproepen rondgaan om ook hier te gaan rellen en winkelcentra te gaan plunderen....
Dit zijn echt geen demonstranten meer. Gewoon van die gastjes die op alles afkomen waar wat te rellen valt.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Keihard aanpakken dan in plaats van de geitenwollensokken behandeling.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
in elke samenleving is er tuig mensen. Jullie zijn echt naief :p
Jij hebt een punt. Zeker vind ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is juist te zwak omgaan met mensen die buiten de boot vallen en niet mee kunnen en willen komen, in leven houden met geld wat anderen verdienen ook, gewoon ongeschikt verklaren en de Noordzee in trappen, meesten zullen bij natte voeten wel asperges gaan steken denk ik maar de bevolking van dit verwende land is echt te soft om met zulke maatregelen om te kunnen gaan.
Precies, allemaal verveelde kinderen die met sissende tong spreken.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn echt geen demonstranten meer. Gewoon van die gastjes die op alles afkomen waar wat te rellen valt.
Kabouters zijn adopteerbaar voor mensen die ik graag mag waaronder jij.quote:
Ik zag ook wat roomblank hooligantuig hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, allemaal verveelde kinderen die met sissende tong spreken.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:32 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik na al dit gekloot eens in therapie moet. Niet om corona, maar omdat ik de mensheid verafschuw. Mensen die slopen, mensen die het recht willen lullen, mensen die fake news niet eens van echt kunnen onderscheiden, mensen die ‘influencer’ willen zijn om hun idioterie op socials te delen. Deze wereld is ziek en dan bedoel ik niet van corona. Er heerst al vee eerder een pandemie, die laat hersencellen en fatsoen wegrotten blijkbaar.
Het hele grote merendeel van de samenleving houdt zich gewoon aan de maatregelen he?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een punt. Zeker vind ik ook.
Maar dan weet je dat dit softe volk het niet aankan en ga je toch vrijdravende maatregelen nemen die niet kunnen worden gedragen door de in de jaren opgebouwde tokkie bevolking.
Ja dan kun je erop wachten..
Ook die beheersen de edele Nederlandse taal niet erg goed.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag ook wat roomblank hooligantuig hoor
Ja... denk dat ik maar ergens tropisch een retraite centrum ga openen voor zelfontplooiing of iets anders zweverigs. ;-)quote:Op maandag 25 januari 2021 22:32 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik na al dit gekloot eens in therapie moet. Niet om corona, maar omdat ik de mensheid verafschuw. Mensen die slopen, mensen die het recht willen lullen, mensen die fake news niet eens van echt kunnen onderscheiden, mensen die ‘influencer’ willen zijn om hun idioterie op socials te delen. Deze wereld is ziek en dan bedoel ik niet van corona. Er heerst al vee eerder een pandemie, die laat hersencellen en fatsoen wegrotten blijkbaar.
Niet zo eloquent als jijquote:Op maandag 25 januari 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook die beheersen de edele Nederlandse taal niet erg goed.
Yes!quote:Op maandag 25 januari 2021 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kabouters zijn adopteerbaar voor mensen die ik graag mag waaronder jij.Voor iedereen wel die erbij was in het begin van ons dorp.
Ik ben er nog woest omquote:Op maandag 25 januari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet niet de palingoproer in 1886.
Maar liefst 26 doden omdat een spelletje pak de paling werd verboden.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Palingoproer
Ga eens naar binnen schavuitquote:Op maandag 25 januari 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook die beheersen de edele Nederlandse taal niet erg goed.
Ik PM je een lijstje dat je kan invullen en dan ga ik morgen de nieuwe adopties toevoegen en uitzetten.quote:
Top!quote:Op maandag 25 januari 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik PM je een lijstje dat je kan invullen en dan ga ik morgen de nieuwe adopties toevoegen en uitzetten.
Zoals die kakkers aan de rand van het hockeyveld? “Hup lui, druk een punt!”quote:Op maandag 25 januari 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ook flink van de kast af bulderen als het moet hoor
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals die kakkers aan de rand van het hockeyveld? “Hup lui, druk een punt!”
Oh, de eerste is al in beweging ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik PM je een lijstje dat je kan invullen en dan ga ik morgen de nieuwe adopties toevoegen en uitzetten.
Thijssequote:Op maandag 25 januari 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Internet?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals die kakkers aan de rand van het hockeyveld? “Hup lui, druk een punt!”
Ja die van Fles.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, de eerste is al in beweging ook.
Exact maar deze is dol op goudquote:Op maandag 25 januari 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neef Herbert? Uit de familie Knots?
Speledingetjes.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neef Herbert? Uit de familie Knots?
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die van Fles.Was echt helemaal blij toen ik dat mailtje kreeg. Maak me een beetje zorgen over de anderen maar misschien ben ik gewoon ongeduldig. Morgen gaan sowieso die van Buda en US en hopelijk ook die van mijn vader en tante op reis.
Hoor die echt NU.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.flightradar24.com/ZXP24/26a9ef1c
Deze zit rondjes te vliegen bij US.
Hij heeft een gouden mutsje?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Exact maar deze is dol op goud
Ik had die rossige met gouden muts al voor Yg in gedachten als je wil kan ik er nog 1 met goudkleuren maken maar dan moet je geduld hebben.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Exact maar deze is dol op goud
Ook net hoe druk de routes zijn waar ze staan natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die van Fles.Was echt helemaal blij toen ik dat mailtje kreeg. Maak me een beetje zorgen over de anderen maar misschien ben ik gewoon ongeduldig. Morgen gaan sowieso die van Buda en US en hopelijk ook die van mijn vader en tante op reis.
Thanks! Nog even wachten op of het echt goed gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het echt zo’n leuk idee van je.
Past wel bij Ygritte een klein gouden strak mutsje dus die mag naar haar.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had die rossige met gouden muts al voor Yg in gedachten als je wil kan ik er nog 1 met goudkleuren maken maar dan moet je geduld hebben.
Ben een beetje bang dat mensen ze houden. Dat zal best een keer gebeuren. Maar ik hoop toch wel dat de meeste mensen het spel meespelen. En dat ze leuke avonturen gaan belevenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Nog even wachten op of het echt goed gaat.Zit echt best wat uur in elke kabouter dus vind het ook best een beetje spannend ofzo.
Ik hoop dat je meedoet, je bent van harte welkom. Wat ik zeg de oude garde sowieso. Die gaan voor net als mijn familie en collega's, Als ik het dan nog niet beu ben komen eventueel de nieuwen aan de beurt.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik twijfel, als ik meedoe dan gaat die Douglas heten.
Nooit aan getwijfeldquote:Op maandag 25 januari 2021 22:45 schreef christmastsunami het volgende:
nee je had gelijk, het was
hup HGC, druk een punt.
Collega van mij woont in de Snellestraat. Daar waren ze ook even schoon aan het vegen stuurde hij.quote:
Druipkabouter.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Hopelijk loopt kleine goud beluste Herbert geen averij of een soa op tijdens zijn grote avonturen.
Huehue!quote:Op maandag 25 januari 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Via de achteringang naar binnen geslopen.
Ik zal er zo nog even een nachtje over slapen, heb je er nog eentje over in het turquoise toevalligquote:Op maandag 25 januari 2021 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je meedoet, je bent van harte welkom. Wat ik zeg de oude garde sowieso. Die gaan voor net als mijn familie en collega's, Als ik het dan nog niet beu ben komen eventueel de nieuwen aan de beurt.
Ja precies, ik ga ook van een groot percentage derving. Maar wellicht kunnen mensen toch ook positief gaan verbazen. Probeer ze wel op plaatsen achter te laten waar het hangjongeren gehalte niet zo hoog is. Hoop dat mensen wel zien dat er werk in zit. Denk gemiddeld toch wel 4 uur per kabouter.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben een beetje bang dat mensen ze houden. Dat zal best een keer gebeuren. Maar ik hoop toch wel dat de meeste mensen het spel meespelen. En dat ze leuke avonturen gaan beleven
Dat is hier 50 meter vandaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij woont in de Snellestraat. Daar waren ze ook even schoon aan het vegen stuurde hij.
quote:
Was werkenquote:
Vanaf hier zie ik volgens mij nog een soort van turquoise mutsje staan.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal er zo nog even een nachtje over slapen, heb je er nog eentje over in het turquoise toevallig
Da’s een hoop werkquote:Op maandag 25 januari 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga ook van een groot percentage derving. Maar wellicht kunnen mensen toch ook positief gaan verbazen. Probeer ze wel op plaatsen achter te laten waar het hangjongeren gehalte niet zo hoog is. Hoop dat mensen wel zien dat er werk in zit. Denk gemiddeld toch wel 4 uur per kabouter.
Slim gedachtquote:Op maandag 25 januari 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een hoop werk
Daarom houdt mijn kabouter van Nationale Parken. Doorgaans komen daar wel serieuze mensen.
Werk je in een zkh of verpleging?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De weg was aardig leeg kon lekker doorrijden
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even douchen en dan [ afbeelding ]
Je loopt ook niet lekker over straat dan. Gisteren in Eindhoven ook een verslaggever ingesloten door relschoppers. Die hebben het niet zo op de media.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Vriend van mij werkt bij het Brabants Dagblad. Benieuwd of hij vanavond dienst heeft
mensen met beperkingquote:Op maandag 25 januari 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk je in een zkh of verpleging?
Aah vandaar je interesse in US.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mensen met beperking
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is wel een beunhaas die wandel
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aah vandaar je interesse in US.
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar ging mijn glaasje melk.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik 'moet' wel een rooiequote:Op maandag 25 januari 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had die rossige met gouden muts al voor Yg in gedachten als je wil kan ik er nog 1 met goudkleuren maken maar dan moet je geduld hebben.
Hij is tegenwoordig een redelijk hoge pief, dus ik denk dat hij het straatwerk nu kan delegeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt ook niet lekker over straat dan. Gisteren in Eindhoven ook een verslaggever ingesloten door relschoppers. Die hebben het niet zo op de media.
Hebben we het nog over kabouters?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ongeveer 18 cm met een rood mutsje.
*helmquote:Op maandag 25 januari 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De meesten hebben hier grotere kaboutersquote:Op maandag 25 januari 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen overdrijven de grote van hun kabouter. Heeft ook te maken met de kijkhoek.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meesten hebben hier grotere kabouters
Ligt ook wel een beetje aan hoe lang zijn haartjes zijn. Vertekend ook wel eens wat....quote:Op maandag 25 januari 2021 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen overdrijven de grote van hun kabouter. Heeft ook te maken met de kijkhoek.
Je kent mij, ik zou niet durven om iets anders te suggererenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we het nog over kabouters?
Noemen ze het dan niet gewoon roze reuzen?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meesten hebben hier grotere kabouters
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen overdrijven de grote van hun kabouter. Heeft ook te maken met de kijkhoek.
Mijn kabouter is kaal, moet je goed bijhouden wel. Raarrr maar waar.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan hoe lang zijn haartjes zijn. Vertekend ook wel eens wat....
*ril*
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kabouter is kaal, moet je goed bijhouden wel. Raarrr maar waar.
In NWS meldt iemand dat het leger gesignaleerd zou zijn in Den Boschquote:Op maandag 25 januari 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemen ze het dan niet gewoon roze reuzen?
In ieder geval containers, maar leger zelf nog niet afaik.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In NWS meldt iemand dat het leger gesignaleerd zou zijn in Den Bosch
Hehe gaan ze nou eindelijk defensie inzetten voor de vaccinaties.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle wegen zijn afgesloten inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
niet gewoon afzettingen van het leger?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou hier mag het leger echt wel tegen optreden, daar zijn ze voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon afzettingen van het leger?
ik denk dat het allemaal flink verhard als je daadwerkelijk leger inzet om de politie te ondersteunen met handhaven
Maar als dat legertrucks met containers zijn, dan is het leger toch gesignaleerd?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval containers, maar leger zelf nog niet afaik.
Niet echt natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou hier mag het leger echt wel tegen optreden, daar zijn ze voor.
Goed punt.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar als dat legertrucks met containers zijn, dan is het leger toch gesignaleerd?
Die hebben ook niet echt een training gehad voor dit soort situaties natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar geen lading legerpoppetjes dan.
Nee. Al vraag ik me wel af waarom je dan perse legercontainers nodig hebtquote:Op maandag 25 januari 2021 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar geen lading legerpoppetjes dan.
Het snelst te regelen denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Al vraag ik me wel af waarom je dan perse legercontainers nodig hebtMaar dat zal wel een logistiek dingetje zijn of zo?
ja: waar haal je op korte afroep die units vandaan.. + je hebt 'specifieke' vrachtwagens nodig om die dingen af te kunnen zetten.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Al vraag ik me wel af waarom je dan perse legercontainers nodig hebtMaar dat zal wel een logistiek dingetje zijn of zo?
Sure. Voor interne veiligheid kan, maar die gaan niet naar een willekeurige burgermeester luisteren. Moet regering toch echt over beslissen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenlandse ordehandhaving, jawel.
Daar is kmar op zich voor natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ook niet echt een training gehad voor dit soort situaties natuurlijk.
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar is kmar op zich voor natuurlijk.
Ja, dat neerzetten is een dingetje natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja: waar haal je op korte afroep die units vandaan.. + je hebt 'specifieke' vrachtwagens nodig om die dingen af te kunnen zetten.
Nee maar die zullen wel vanuit regeringswege hier al zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sure. Voor interne veiligheid kan, maar die gaan niet naar een willekeurige burgermeester luisteren. Moet regering toch echt over beslissen.
Ik heb er een in de familie.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
KMar heeft eigen ME, Arrestatieteam en is in feite de militaire politiedienst.
Zogenaamde Romeo's bij de ME zijn in wezen ook niks anders dan arrestatieteams.
Een Romeoquote:Op maandag 25 januari 2021 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er een in de familie.![]()
Die zal wel een interessante week hebben.
Zo vaak met de KMar te maken gehad toen ik nog een boefje was.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
KMar heeft eigen ME, Arrestatieteam en is in feite de militaire politiedienst.
Zogenaamde Romeo's bij de ME zijn in wezen ook niks anders dan arrestatieteams.
Kmar.quote:
ik nog steedsquote:Op maandag 25 januari 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak met de KMar te maken gehad toen ik nog een boefje was.
Ik snaptequote:Op maandag 25 januari 2021 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij doen immers de grensbewakingdas in mijn vakgebied wel een dingetje
paspoort bliepen telt nietquote:Op maandag 25 januari 2021 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik in 2019 ook nog regelmatig :p
De binnenstad is prachtig en beschaafd, de buitenwijken zijn echt slecht.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou dergelijke rellen eigenlijk niet verwachten in een stad als Den Bosch.
Den Bosch, het down under van Nederlandquote:Op maandag 25 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De binnenstad is prachtig en beschaafd, de buitenwijken zijn echt slecht.
Ergens in de late middeleeuwen had Den Bosch te weinig inwoners om stadsrechten te verkrijgen, toen hebben ze een landelijke actie op touw gezet, voor een gulden konden misdadigers, verkrachters en moordenaars zich vrijkopen op voorwaarde dat ze in Den Bosch kwamen wonen, genetics is a bitch.
er is een engelse oude uitdrukking van de grote stadquote:Op maandag 25 januari 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De binnenstad is prachtig en beschaafd, de buitenwijken zijn echt slecht.
Ergens in de late middeleeuwen had Den Bosch te weinig inwoners om stadsrechten te verkrijgen, toen hebben ze een landelijke actie op touw gezet, voor een gulden konden misdadigers, verkrachters en moordenaars zich vrijkopen op voorwaarde dat ze in Den Bosch kwamen wonen, genetics are a bitch.
Best wel vergelijkbaar op kleinere schaal inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Den Bosch, het down under van Nederland
Zwaai zwaaiquote:Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omroep Brabant zo live vanuit Den Bosch.
Nu nog kaasfondue?quote:Op maandag 25 januari 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Het leger in Den Bosch en ik zit met vlinders in mijn buik kaasfondue te vreten, ik hou van mijn leven
Koen haal snel de ophaalbrug op voordat er hier ook rellen uitbreken.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Wat doe je allemaal daar @:uitstraling?
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omroep Brabant zo live vanuit Den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |