SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat je er niet gezellig bij kunt zijn?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word er best droevig van eigenlijk al dat gerel
daar ga ik weer met wijsheidquote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word er best droevig van eigenlijk al dat gerel
quote:. But after a while, we started making a night out of it.
We called it the "grand finale" because we always, always, legitimately planned on it being the last night we ate like this because our diet was going to start the next day.
Because it was going to be the last time we ate garbage, it was a little excessive. First we would get ten inch chocolate chip cookies made by a little calzone shop. Then we'd head over to starbucks across the street and each get a brownie and rice crispy treat with something like a venti mocha hot chocolate with heavy cream, espresso and whipped cream to wash it down.
Then we'd go to get the first course of the actual meal, which was endless soup/breadsticks/pasta at olive garden. I'd say on average we'd each eat two bowls of soup and two baskets of bread sticks and then three plates of the pasta. After three plates, they start giving you these shitty half servings and they take forever, so it really isn't worth sitting around for when you're hungry. Also, I'd drink three or four sodas with this meal.
After that, we'd grab a few beers at a bar to digest a bit, and then we'd head over to the cheese steak place and each get a steak sandwhich, fries and a soda. After that, a few more beers at a bar, and then to McDonalds to get large shake, 20 nugget and a large fry. He also got a big mac here, but I never cared for big macs.
After that, we'd head out to the bars and drink until close, and then we'd go to dennys to get desert. But, you can't just get desert at dennys if you're drunk! They've got so many fried foods, and a nice multiple friend-sized appetizer platter that combines the best of them.. that we would each order with two sodas. For dessert itself, I'd get the hot fudge brownie ice cream sundae.
That was the grand finale. We must have done that exact thing a dozen times. I would inevitably spend the next day puking, which of course would strengthen my resolve to never do it again... until my bud would call me up and suggest it.
de laatste rellen op dit niveau waren de krakersrellen toch?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat krijg je van al dat dom complotgelul... bontkraagjes en domrechts tuig gaat even winkelen vanavond
Nee helemaal niet. Ik wou dat het ophieldquote:Op maandag 25 januari 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je er niet gezellig bij kunt zijn?
Geen zicht opquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Haagse tokkies vanavond?.
dat was domlinks tuigquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
D
[..]
de laatste rellen op dit niveau waren de krakersrellen toch?
die gast is toch net zo erg als waar ie kritiek op heeft?, oppassen het is engels, hij zegt volgens my dat ie zelf ook een bigfatfuck isquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Op Reddit een stuk over wat obesen eten.
Hier een voorbeeld:
[..]
Naast dat ik me afvraag waar je het in vredesnaam laat kost je dat toch ook een godsvermogenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier een voorbeeld:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar inmiddels wel 80 filmpjes, akelige zooi wel.
Kanarie teringquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier een voorbeeld:
[..]
??quote:Op maandag 25 januari 2021 21:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die gast is toch net zo erg als waar ie kritiek op heeft?, oppassen het is engels, hij zegt volgens my dat ie zelf ook een bigfatfuck is
Het kEtto dieet.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier een voorbeeld:
[..]
ie jongen werkte daar fulltime de hele week voorquote:Op maandag 25 januari 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naast dat ik me afvraag waar je het in vredesnaam laat kost je dat toch ook een godsvermogen
Choppers boven mijn hoofd nu.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Brabant weten ze wel hoe het moet.
Schaam mij een beetje nu voor den haagquote:Op maandag 25 januari 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Brabant weten ze wel hoe het moet.
quote:
snap ik wel als haags je medestadsgenoot isquote:Op maandag 25 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schaam mij een beetje nu voor den haag
Gelukkig zijn ze in je nieuwe stadje een stuk pro-actieverquote:Op maandag 25 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schaam mij een beetje nu voor den haag
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:54 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb zin om een openbare datingsite te gaan rapen
es ff inventariseren hoeveel leipe wijfen op zoek zijn naar een knappe man met geld en humor.
en tussendoor een paar bijpraten dat ze op zwargzennegger lijken
Yup, zit er middenin.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:56 schreef dud0r het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)opgeblazen~ac72eff3/
Den bosch gaat ook los
Wut?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:54 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb zin om een openbare datingsite te gaan rapen
es ff inventariseren hoeveel leipe wijfen op zoek zijn naar een knappe man met geld en humor.
en tussendoor een paar bijpraten dat ze op zwargzennegger lijken
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze in je nieuwe stadje een stuk pro-actiever
[ twitter ]
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:56 schreef dud0r het volgende:
https://www.bd.nl/dossier(...)opgeblazen~ac72eff3/
Den bosch gaat ook los
zet eens een stream op danquote:
Forum Opties | |
---|---|