Zolang als je het vol kunt houdenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:50 schreef Sestra666 het volgende:
hoe lang mag je in een sauna eigenlijk. heb er geen verstand van
Ze kan heel sociaal doen,quote:Op maandag 25 januari 2021 22:55 schreef AliensExist182 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Naat, maar ze zegt dat als Zoey last heeft van paniekaanvallen 's nachts, dat ze Naat dan moet wakker maken. Toch lief.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 25 januari 2021 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kan heel sociaal doen,
Maar ze denkt dat ze heel sociaal is.
En dat is nogal een verschil
En toch vind ik daan en naat wel wat menselijker geworden afgelopen week.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kan heel sociaal doen,
Maar ze denkt dat ze heel sociaal is.
En dat is nogal een verschil
Wat een slappe zakken keuzes.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:04 schreef rinardo het volgende:
daan verteld net aan jowi dat michel met haar gepraat heeft en hij op els en patrick heeft gestemd
wie riep op dag 1 : patje kom in mijn badjequote:Op maandag 25 januari 2021 23:08 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Daan voelt geen aantrekingskracht naar Michel toe en Els ook niet...
Is ook helemaal niet relevant
Soft Brotherquote:Op maandag 25 januari 2021 23:08 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom is er nu geen zenderchecks?
Zijn genoeg succesvolle geweest.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:11 schreef Kefke04 het volgende:
Els gelooft niet in relaties in het bb huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |