Ik was 31 toen ik het huis uitgingquote:
Tut tut jongeman, tut tut.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:12 schreef Blackst4r het volgende:
MAAK DAN GOFFEDOMME EEN NIEUWE AAN JONGE, OUWE SIGARENPIJPER
Het ergste is nog dat ie de grootste cliché reis heeft gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2021 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Leuk weer zo'n date waar ze tegen elkaar gaan opbieden wie de coolste reizen heeft gemaakt.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:17 schreef RipCity het volgende:
Hele vondelpark loopt dagelijks vol met die gluhwein daters
En dan weer open, en dan weer dicht. En dan weer open. Enz.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:35 schreef RipCity het volgende:
Hij zet raam open en dicht de hele dag. wtf dude
de droom van elke schoonmoeder. lekker simpel maar vrolijk en beleefd.quote:
Eeldequote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:45 schreef Brembo het volgende:
Stewardess in Groningen, ga je op de sneltrein naar Veendam de kaartjes controleren...
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Hoi, ik gooi alles meteen op tafel maar ik kan me niet uiten
Emotionele chantage bijna na dit gesprek.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Als deze wordt afgewezen moet ze weer 50 extra sessies boeken
Dun? Ben je een feeder?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Wat is ze dun. En Janice praat nogal suf, wel apart. Straks uiteraard de tekst: 'de vonken vlogen er vanaf bij Janice en Dinges.'
Nu je het zegt.quote:
Ze klinkt als een cabaretière die een corpstrutje nadoet met die doorrookte stem.quote:
Hahahahahahaa nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze klinkt als een cabaretière die een corpstrutje nadoet met die doorrookte stem.
Kloptquote:
Wie?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Sorry hoor, maar dit ziet er niet uit als ‘verzorgd’ maar als verminkt.
student pedagogiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:00 schreef Blackst4r het volgende:
Wat doet deze female slijptol Voor werk?
Vader zit vaak in Engeland... we hebben patient 0 gevondenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:56 schreef alpeko het volgende:
Bergschenhoek? Krijg je zo’n stem van de Britse variant?
Een leuke piloot of arts, we zijn weer in de jaren zeventig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
Ze wil direct in een villa trekken van een rijke vent
Verminkt? Door een laag make-up?quote:
Ik zou me doodschrikken als ik mn kind van de opvang weghaal.quote:
Lippen herken ik niet zo snel. Maar ze is toch heel erg jong, gewoon een mooie huid. Dacht ik.quote:
Laten zich intimideren door de regisseur. Mensen durven geen nee te zeggen bij TV.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:03 schreef Blackst4r het volgende:
Jezus hoe kunnen mensen zich zo cringe presenteren
Neem dat nou van mij maar aan meidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lippen herken ik niet zo snel. Maar ze is toch heel erg jong, gewoon een mooie huid. Dacht ik.
Die lippen zijn overduidelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lippen herken ik niet zo snel. Maar ze is toch heel erg jong, gewoon een mooie huid. Dacht ik.
quote:
kutwijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
Het zijn vrijwel altijd de vrouwen die nee zeggen.
Ik wil satéprikkers door mijn trommelvliezen duwen door haar stem.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
van die meid met opgespoten lippen?
Ze heeft de stem van een oude rokende Alcoholist.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een sloerie die griet...is ze dronken
Godsamme zegquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef Blackst4r het volgende:
echt wat een kutmens. Al die spermavlokken hebben haar stembanden doen vereelten.
Ja, ook wel nuchter en scherp. Een scherpe boooooy.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Joep is wel erg sympathiek. Leuke jongen.
zus van die powned journalistquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze heeft de stem van een oude rokende Alcoholist.
Ze ziet er wel leuk uit.
het leek wel of ze met dubbele tong praat. En ze is stronteigenwijs!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze heeft de stem van een oude rokende Alcoholist.
Ze ziet er wel leuk uit.
Lekker wijf showen aan je vrienden. Dat was het.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:11 schreef RipCity het volgende:
Aan dit mens heb je helemaal NUL KOMMA NUL.
Slijptolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
zus van die powned journalist
wel een knappe meid om mee te pronkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
het leek wel of ze met dubbele tong praat. En ze is stronteigenwijs!
Mehquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
wel een knappe meid om mee te pronken
Pronken doe je met juwelen of een kroonquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als je haar niet laat praten en op 25 meter afstand.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
In haar geval een slijmerige buttplug van een halve meter lang.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pronken doe je met juwelen of een kroon
Misschien een cape
Ik klik keihard op jouquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
In haar geval een slijmerige buttplug van een halve meter lang.
ok....ik liever met een knappe meid met goeie billenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pronken doe je met juwelen of een kroon
Misschien een cape
Simpelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ok....ik liever met een knappe meid met goeie billen
Ja echt papoeasquote:
Totaal nepquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Vrouwen die er natural uitzien kunnen ook veel make-up op hebben, dat doet er niet toe.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:35 schreef tja77 het volgende:
Ik vond die dame met de schuurpapierstem niet nep.
Mooi figuur, mooi gezicht alles goed in verhouding.
Natuurlijk zit er een laag make-up op, maar zonder die zooi is het nog steeds qua uiterlijk een mooie meid.
Haar ogen waren ook mooi.
Qua karakter kreeg ik er meer kippenvel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |