SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
check, ik ga op padquote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:07 schreef Toverstokje het volgende:
@:Spockjuh_ je kan nu de echte stok weer neerleggen hoor
Nee nee, ik reis niet als het niet essentieel is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat? heb je hem gehaald?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:
Roadtripdames strike again![]()
Wij gaan er morgen een slot op proberen te fixen
Ja @KapiteinIglo en ik zijn hem wezen halen.quote:
Nou hij lag er toch al flink wat uurtjes hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Hebben jullie geen baan ofzo? Jezus, zelfs in mijn achtertuin krijg ik de kans niet
haha cool, goeie!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja @:kapiteiniglo en ik zijn hem wezen halen.
[..]
Nou hij lag er toch al flink wat uurtjes hoor
Werk tot 18:00, even wat eten naar binnen gooien en het eerste wat ik op FOK! lees na het eten is dat de stok weg is. Kansloosquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:51 schreef superkimmi het volgende:
Nou hij lag er toch al flink wat uurtjes hoor
te laat is te laat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werk tot 18:00, even wat eten naar binnen gooien en het eerste wat ik op FOK! lees na het eten is dat de stok weg is. Kansloos
Dit ja. Ik heb ook ruim 25 km voor jan lul gewandeld. Of nou ja, niet helemaal voor jan lul, ik moet sws m'n afstanden uitbouwen tot minimaal 30 km voor 10 april.quote:
Volgende keer toch maar gewoon de stok kapen als je toch al nat bentquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
ja, daar moest ik doorheen fietsentering nat
Ik heb de hele wandeling zon gehadquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
ja, daar moest ik doorheen fietsentering nat
Nog rondje centrum gedaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb de hele wandeling zon gehadPas toen ik vertrok uit Leiden begon het met regenen whehehe
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:47 schreef superkimmi het volgende:
Roadtripdames strike again![]()
Wij gaan er morgen een slot op proberen te fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |