quote:Op maandag 8 maart 2021 22:17 schreef mootie het volgende:
Dit geeft ineens weer een heel andere dimensie aan de stok. Wat ik er van vind, daar ben ik nog niet over uit.
Ach eerstvolgende keer tekstje en qr-code er weer op, afplakken en indien nodig slot eraanquote:Op maandag 8 maart 2021 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van spoorloos naar slotloos zo te zien.
Zitten al sinds 2004 in GC. Doe maar weer terug.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:35 schreef Leonos het volgende:
In overleg met @:Deisyy , -> MEN
Veel plezier alle!
Stel een naamsverandering voor MEN voor, dan kan je je hier ook ergeren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Kom ook in dit topic om me zo af en toe lekker te ergeren. En dat kan niet in dit subforum.
"Zieke kinderen"quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:35 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Dat was harrie1 die de fokstok naar facebook probeerde te brengen en ook zijn iban neer plempte om geld op te halen voor zieke kinderen ofzo, niet de bedoeling en volledig terecht weggemodereerd
Ho eens even, de stront die leonos over zich heen heeft gekregen slaat werkgelijkwaar nergens op, hij heeft enkel gepoetst op basis van de shit die harrie1 hier veroorzaakt heeft. vervolgens krijgt ie nog meer stront over zich heen dan is het wel klaar in GCquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, flikker op. Zitten al sinds 2004 in GC. Doe maar weer terug.
7kinderen als ik het wel heb. Had ook in december nog in deze reeks gepost.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
En voor de statistieken; wat is de username van mevrouw harrie1? Ze had hier gepost maar die post is in de prullenbak beland denk ik.
Ik heb niet veel tegen Leonos. Volgens mij zat er hij er juist lekker snel bovenop als er weer een TT aangepast moest worden enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef Banaanvragen het volgende:
h
[..]
Ho eens even, de stront die leonos over zich heen heeft gekregen slaat werkgelijkwaar nergens op, hij heeft enkel gepoetst op basis van de shit die harrie1 hier veroorzaakt heeft. vervolgens krijgt ie nog meer stront over zich heen dan is het wel klaar in GC
Ik begrijp niet dat jullie hem zo afvallen terwijl je bij die zak hooi van een harrie1 moet zijn die zijn iban hier poste en een facebookpagina ging promoten om de stok verder door te zetten
7kinderenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
En voor de statistieken; wat is de username van mevrouw harrie1? Ze had hier gepost maar die post is in de prullenbak beland denk ik.
De facebooklink was bedoeld om de stok hier weg te halen en verder te zetten op facebook, een hele dikke no-go natuurlijk. de iban was bedoeld om geld op te halen via de stok voor zielige kinderen, wederom iets waar de stok niet voor bedoeld wasquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een facebook-link en iban-nummer, alsof de wereld vergaat.
Klopt. Maar we zijn hier neem ik aan volwassen genoeg om dat te negeren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
De facebooklink was bedoeld om de stok hier weg te halen en verder te zetten op facebook, een hele dikke no-go natuurlijk. de iban was bedoeld om geld op te halen via de stok voor zielige kinderen, wederom iets waar de stok niet voor bedoeld was
Precies!quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:37 schreef superkimmi het volgende:
Ja laten we verdergaan met het spel. Het kan nu weer. Nieuwe start in Men. #liefdoen
Ik ben er morgen toevallig in de buurt, ga er niet speciaal voor op pad deze week iig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:57 schreef iamredleader het volgende:
Volgens mij gaat dit topic harder heen en weer dan de stok
Iemand al onderweg, of plannen om dit te zijn?
Maar wat is nou de afspraak? Op FB verplaatsen ze dat stuk hout namelijk ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er morgen toevallig in de buurt, ga er niet speciaal voor op pad deze week iig.
Voor wat ik er van begrijp zijn er nu twee verschillende stokken. Morgen ben ik in de buurt van de de stok die hier in het topic in getagd, met de stok die op FB rondgaat bemoei ik me niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:06 schreef isax het volgende:
[..]
Maar wat is nou de afspraak? Op FB verplaatsen ze dat stuk hout namelijk ook.
Ik wacht je update vol spanning af.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor wat ik er van begrijp zijn er nu twee verschillende stokken. Morgen ben ik in de buurt van de de stok die hier in het topic in getagd, met de stok die op FB rondgaat bemoei ik me niet.
Mooi stokkie wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:09 schreef DJMO het volgende:
met de stok die op FB rondgaat bemoei ik me niet.
Zit in m'n tas. Morgenochtend leg ik 'm weg. Nu verjaardag jongste zoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |