Het gaat niet om het saboteren, uiteindelijk kan een verrader ook de pot met zilver winnen, dus zou dom zijn om minder zilver in de pot te krijgen.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:10 schreef Jester65 het volgende:
Dan zouden de verraders er belang bij hebben om de opdrachten te saboteren. Nu vind ik het allemaal wat tam.
Je hebt nog nooit weerwolven gespeeld merk ik.quote:Op maandag 22 maart 2021 09:47 schreef Omega het volgende:
Mis vooral een manier waarop getrouwe de verraders kunnen ontdekken. Zag hier een optie om hints te verdienen bij de opdrachten, denk inderdaad zoiets. Nu is het alleen hoe reageert men als je vragen stelt. Slokje neemt of een (gekke) verspreking. Wat ik bij WIDM vervelend vind is alle mol acties van kandidaten, doordat verdachte getrouwe verbannen worden, zul je die hier niet of nauwelijks hebben. Maar er moet echt een manier komen om er achter te komen wie de verraders zijn.
Nee klopt, maar begreep wel dat juist die andere rollen (Heks, zieneres) belangrijk zijn bij het onmaskeren van de weerwolven. Dat mis je nu.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit weerwolven gespeeld merk ik.
Net zoals bij WIDM heb ik het gevoel dat het BN'ers uiteindelijk niet zoveel uitmaakt hoeveel geld er in de pot komt. Maar goed, ik denk dat het verstandig geweest zou zijn om iets te bedenken om de verraders te ontmaskeren. Dat zit er (tot nu toe in ieder geval) te weinig in. Het lijkt er nu op dat er iemand wordt uitgekozen om op te stemmen (zoals degene die als volgende de ontbijtzaal binnen kwam), ongeacht of die nu verdacht is of niet, alleen omdat je dan zelf in het spel blijft. Ik vraag me af of dat lang interessant blijft.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Het gaat niet om het saboteren, uiteindelijk kan een verrader ook de pot met zilver winnen, dus zou dom zijn om minder zilver in de pot te krijgen.
Simpel, door te praten. Daarom gaf ik eerder ook aan dat de gamemaster zich in het gesprek zo weinig mogelijk moet bemoeien. Hij stuurde ook heel erg naar 2 personen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:07 schreef Omega het volgende:
Want hoe kun je de verraders ontmaskeren in het huidige spel?
Dat is dus niet simpel. Want praten, waar moet je op letten dan? En hou rekening mee dat er proffesionele acteurs bij zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Simpel, door te praten. Daarom gaf ik eerder ook aan dat de gamemaster zich in het gesprek zo weinig mogelijk moet bemoeien. Hij stuurde ook heel erg naar 2 personen.
Normaal is het: jullie hebben 5 minuten daarna gaan we stemmen. Voor stiltes moet je niet bang zijn die horen bij het spel.
Dat is het hele spel; je moet er achter zien te komen wie je kan vertrouwen en wie niet. En het kan redelijk snel gaan maar het kan ook een tijdje duren. Soms is het spel al in 3 ronden afgelopen als de ziener weet wie het is en iedereen hem vertrouwt en dus met goede argument komt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat is dus niet simpel. Want praten, waar moet je op letten dan? En hou rekening mee dat er proffesionele acteurs bij zitten.
Een Diederik denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |