Simpel, door te praten. Daarom gaf ik eerder ook aan dat de gamemaster zich in het gesprek zo weinig mogelijk moet bemoeien. Hij stuurde ook heel erg naar 2 personen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:07 schreef Omega het volgende:
Want hoe kun je de verraders ontmaskeren in het huidige spel?
Dat is dus niet simpel. Want praten, waar moet je op letten dan? En hou rekening mee dat er proffesionele acteurs bij zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Simpel, door te praten. Daarom gaf ik eerder ook aan dat de gamemaster zich in het gesprek zo weinig mogelijk moet bemoeien. Hij stuurde ook heel erg naar 2 personen.
Normaal is het: jullie hebben 5 minuten daarna gaan we stemmen. Voor stiltes moet je niet bang zijn die horen bij het spel.
Dat is het hele spel; je moet er achter zien te komen wie je kan vertrouwen en wie niet. En het kan redelijk snel gaan maar het kan ook een tijdje duren. Soms is het spel al in 3 ronden afgelopen als de ziener weet wie het is en iedereen hem vertrouwt en dus met goede argument komt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat is dus niet simpel. Want praten, waar moet je op letten dan? En hou rekening mee dat er proffesionele acteurs bij zitten.
Een Diederik denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |