Ah wist niet dat zij zo genoemd wordt.quote:
Ze speelde een keer Piet bij de intochtquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah wist niet dat zij zo genoemd wordt.
Hahaha serieusquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze speelde een keer Piet bij de intocht
Ik zou voor Francis gaan, of ze me nou zou beschuldigen of nietquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:01 schreef superniger het volgende:
Edson of Jorgen gaat als eerst dood.
En te horenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
dat conclaaf is vanuit kamers toch te zien?
Lijkt mij ook en hoe komen ze ongezien de kamer uit?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
dat conclaaf is vanuit kamers toch te zien?
quote:
Raymann is de mol.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:18 schreef StephanL het volgende:
Het is een mobiel, neem de telefoon mee
Zou ie niet vastzitten ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:18 schreef StephanL het volgende:
Het is een mobiel, neem de telefoon mee
Herman was niet de biologische vader, maar ze beschouwt hem wel als haar vader.quote:
Zeker de moeite waard! Zijn ze nu aan het verbouwen maar als je na 500 traptreden eindelijk boven bent heb je een magnefiek uitzicht op 80 meter hoogte over Limburg, Duitsland en België.quote:
Ik geloof het wel ..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard! Zijn ze nu aan het verbouwen maar als je na 500 traptreden eindelijk boven bent heb je een magnefiek uitzicht op 80 meter hoogte over Limburg, Duitsland en België.
Dit dus. Op deze manier kun je er nooit achterkomen wie de verraders zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is toch niet leuk als iedereen er belang bij heeft dat een missie slaagt? Vind t maar een saaie opdracht zonder dubbele bodem ofzo.
Je zou op zn minst verwachten dat er een clue richting de verraders te verdelen is
Programma afgelopenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:38 schreef StephanL het volgende:
Wat dan als alle verraders er uit zijn?
Lijkt me dat er dan nieuwe komen?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:38 schreef StephanL het volgende:
Wat dan als alle verraders er uit zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |