SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet?quote:
Het is met een nulquote:
Wil je anders een weekje met mij ruilen?quote:Op maandag 25 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week alleen maar gezeik op het werk en ik verwacht niet dat het deze week anders is.
Hm, en uitgerookt worden tussen zo’n stelletje kuchende banktokkies. Liever nietquote:Op maandag 25 januari 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je anders een weekje met mij ruilen?
quote:
Dat is kutquote:Op maandag 25 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week alleen maar gezeik op het werk en ik verwacht niet dat het deze week anders is.
Alleen als ik dan ook je strings mag dragenquote:Op maandag 25 januari 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je anders een weekje met mij ruilen?
quote:Op maandag 25 januari 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, en uitgerookt worden tussen zo’n stelletje kuchende banktokkies. Liever niet
quote:Op maandag 25 januari 2021 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat is kut
[..]
Alleen als ik dan ook je strings mag dragen
Ja, jij zou de enige collega zijn die wel leuk is, maar jij zit dan hier dingen over de schutting te gooien bij de scrummaster tijdens de bila.quote:
terwijl ik mijn plasje er overheen doe en er voor zorg dat onze synergie wel hetzelfde isquote:Op maandag 25 januari 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij zou de enige collega zijn die wel leuk is, maar jij zit dan hier dingen over de schutting te gooien bij de scrummaster tijdens de bila.
quote:Op maandag 25 januari 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl ik mijn plasje er overheen doe en er voor zorg dat onze synergie wel hetzelfde is
Gisteravond nog snel een cadeau voor mezelf besteld bij Mantel en het wordt zometeen al bezorgdquote:Op maandag 25 januari 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
ik had dus gisteren wat besteld voor click en collect bij de karwei. Heb ik nog steeds geen tijdslot ontvangen
Uitstraling spaart zijn energie voor morgenquote:Op maandag 25 januari 2021 08:06 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 24-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 225 bitterbal
02 153 Dr_Flash
03 141 Citizen.Erased
04 108 Jacquelinehasselbaink
05 089 FranticDJ
06 085 UitStraling
07 073 Budapestenaar
08 070 Amarantha
09 058 EttovanBelgie
10 051 Karzai
11 042 CherryLips
12 039 LTVDK
13 038 Lospedrosa
14 037 Bomenverzameling
15 035 kwiwi
16 032 liesje1979
17 031 Koen66
18 027 van_Lamehuizen
19 026 mangalie
20 022 mschol
20 022 Makrelis
22 017 dud0r
23 015 shiitake
24 013 RockNijntje
24 013 G-Pier
26 009 Amee
27 007 gianni61
28 005 DaMart
28 005 crv
30 003 Haags
30 003 Solotovski
30 003 Vanillekwarktas
33 001 IJsdraakje
33 001 DerRabbit
33 001 Modus
klik hier voor meer stats
Wat is mantel?quote:Op maandag 25 januari 2021 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteravond nog snel een cadeau voor mezelf besteld bij Mantel en het wordt zometeen al bezorgd
Fietsenwinkel.quote:
Aaah en wat heb je besteld?quote:Op maandag 25 januari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fietsenwinkel.
Heeft 3 megastores in Nederland en de grootste webshop.
yup hele nacht van wat ik begreep. nauwelijks iets blijven liggen thoquote:Op maandag 25 januari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
Maar hadden jullie vanmorgen ook weer sneeuw?
Gelukkig. Dan hoef ik niet m'n ondergoed nu te wisselenquote:Op maandag 25 januari 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Je mag nu ook wel strings dragen hoor
Neequote:Op maandag 25 januari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
een zonnebrilquote:
hier is het wel mooi blijven liggen, maar zal wel in de loop van de ohtend smelten. Net als gisteren.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup hele nacht van wat ik begreep. nauwelijks iets blijven liggen tho
gisteravond was 't zicht nog een meter of 20-25
Maakt dat verschil?quote:
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Neen. Alleen koud.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
Goedemorgen vriend soloquote:Op maandag 25 januari 2021 08:15 schreef Solotovski het volgende:
Goedemorgen lieve lieve lieve lieve mensen
zo dan, zaten ze er niet ver naastquote:Op maandag 25 januari 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Omdat Urk – dat van 1200 tot 1939 een eiland was – erg geïsoleerd lag, dachten wetenschappers in de negentiende eeuw dat de oer-Nederlander daar het minst van zijn oorspronkelijke vorm had verloren. Bovendien kende het overbevolkte eiland veel ziektes, armoede, criminaliteit en inteelt waardoor men tot de Tweede Wereldoorlog dacht dat de Urkers ‘achterlijk’ en incapabel waren. Men vermoedde zelfs dat de Urker de ‘missing link’ was tussen de Neanderthaler en de moderne mens.
mooie tijd om op te staanquote:Op maandag 25 januari 2021 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Echt waarom moeten ze dat voegen uitslijpen om 07.30 doen
politie bellen > burengeruchtquote:Op maandag 25 januari 2021 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Daar krijgen ze het lekker warm vanquote:Op maandag 25 januari 2021 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Blijkt achteraf dat ze toch nog voor de Neanderthalers komen.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Omdat Urk – dat van 1200 tot 1939 een eiland was – erg geïsoleerd lag, dachten wetenschappers in de negentiende eeuw dat de oer-Nederlander daar het minst van zijn oorspronkelijke vorm had verloren. Bovendien kende het overbevolkte eiland veel ziektes, armoede, criminaliteit en inteelt waardoor men tot de Tweede Wereldoorlog dacht dat de Urkers ‘achterlijk’ en incapabel waren. Men vermoedde zelfs dat de Urker de ‘missing link’ was tussen de Neanderthaler en de moderne mens.
Wat zeg je, ik versta je niet.quote:
Vis en cocaine blijkt toch geen goede combinatie.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkt achteraf dat ze toch nog voor de Neanderthalers komen.
Ze houwe tegeswoordig geen rekening meer met huisvrouwe en werklozen.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Huisvrouwen moeten al lang wakker zijn om boterhammen en koffie te maken voor hun werkende man.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze houwe tegeswoordig geen rekening meer met huisvrouwe en werklozen.
Het is gewoon een gierend kutgeluid dat overal in doortriltquote:Op maandag 25 januari 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze houwe tegeswoordig geen rekening meer met huisvrouwe en werklozen.
Aan zo'n welkom kan ik wel wennenquote:
Dat dus... totaal van het padje afquote:
Op Facebook zag ik wel meerdere mensen simpele zielen die daarin geloven ja, met berichten met als strekking dat dit bewijst dat de avondklok niet werkt en moet worden teruggedraaid... Ja, dat dit soort doorgesnoven tuig zich niet aan de regels houdt, betekent dat het meteen wordt teruggedraaidquote:Op maandag 25 januari 2021 07:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook continue af, zouden die gasten ergens een soort link zien dat als je maar blijft protesteren, rellen en regels overtreden dat die regels dan verdwijnen? "ach die zielige jongens, we geven ze weer de ruimte" ?
Eventjes nog stomende dampende seks voordat de man weer een zure volle week op pad gaat om zijn gezin te onderhouden.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Huisvrouwen moeten al lang wakker zijn om boterhammen en koffie te maken voor hun werkende man.
vanwege alle zon die schijnt zekerquote:Op maandag 25 januari 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een zonnebril
[..]
hier is het wel mooi blijven liggen, maar zal wel in de loop van de ohtend smelten. Net als gisteren.
Toen ik gisteren begon met wandelen was het overal wit en toen ik thuis kwam was het meeste weer weg.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:25 schreef Solotovski het volgende:
Wordt vandaag ook nog eens mijn nieuwe tas bezorgd
Wat een mooi begin van de week
ik hoorde buiten idd ook erg veel gekrabquote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef DaMart het volgende:
Die ene keer in maanden dat ik vroeg met de auto op pad moest, en meteen 20 minuten bezig om de ruiten ijsvrij te maken, ondanks een halve fles ruitontdooier.
Ja joh, ben er al lang uitquote:
Het fietsen was fris, maar het scheelt wel krabben.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef DaMart het volgende:
Die ene keer in maanden dat ik vroeg met de auto op pad moest, en meteen 20 minuten bezig om de ruiten ijsvrij te maken, ondanks een halve fles ruitontdooier.
quote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoorde buiten idd ook erg veel gekrab
Dit wordt er 1 die meer licht door laat dan mij huidige zonnebrilquote:Op maandag 25 januari 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanwege alle zon die schijnt zeker
Hier wordt vandaag een brandweerautotent bezorgd. Kan de dag van zoonlief niet meer stukquote:Op maandag 25 januari 2021 08:25 schreef Solotovski het volgende:
Wordt vandaag ook nog eens mijn nieuwe tas bezorgd
Wat een mooi begin van de week
awwwquote:Op maandag 25 januari 2021 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier wordt vandaag een brandweerautotent bezorgd. Kan de dag van zoonlief niet meer stuk.
Ja, maar ik denk niet dat mijn auto door de APK-keuring komt als ik mijn fiets bij de garage brengquote:Op maandag 25 januari 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het fietsen was fris, maar het scheelt wel krabben.
garage genotquote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef DaMart het volgende:
Ik kon de sneeuw zo van de ruiten vegenquote:Op maandag 25 januari 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het fietsen was fris, maar het scheelt wel krabben.
Dan moet je je netwerkkabel uit die trechter halenquote:Op maandag 25 januari 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
Mijn netwerk is vandaag zo traag als dikke stront door een smalle trechter
Jouw anus ookquote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Betaal ik nota bene voor een license op een schimmige site krijg je ditquote:Een of meer van je Adobe-apps zijn niet legitiem. We helpen je graag verder
ach, zelfs als je betaalt op de site van adobe flikken ze datquote:Op maandag 25 januari 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Betaal ik nota bene voor een license op een schimmige site krijg je dit
Ga maken danquote:
Ik kon die van mij al niet uitstellen tot op het werk, maar met een beetje geluk zit er nog een tweede in het vatquote:Op maandag 25 januari 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
De eerste gerrie van vandaag is een feit
quote:
als je elke dag 15 minuten in de baas z'n tijd poept, heb je aan 't eind van t jaar meer dan een werkweek zitten poepen in de baas z'n tijdquote:Op maandag 25 januari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kon die van mij al niet uitstellen tot op het werk, maar met een beetje geluk zit er nog een tweede in het vat
Zo lang heb ik nooit nodigquote:Op maandag 25 januari 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je elke dag 15 minuten in de baas z'n tijd poept, heb je aan 't eind van t jaar meer dan een werkweek zitten poepen in de baas z'n tijd
Mensen die zo lang nodig hebben zijn niet te vertrouwenquote:Op maandag 25 januari 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je elke dag 15 minuten in de baas z'n tijd poept, heb je aan 't eind van t jaar meer dan een werkweek zitten poepen in de baas z'n tijd
na 5 minuten valt het licht uit op de wcquote:Op maandag 25 januari 2021 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet de tijd nemen om te genieten van je Gerries
Waar blijft mijn koffie?quote:Op maandag 25 januari 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eventjes nog stomende dampende seks voordat de man weer een zure volle week op pad gaat om zijn gezin te onderhouden.
even zwaaien?quote:Op maandag 25 januari 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 5 minuten valt het licht uit op de wc
Ik pak net de laatste uit de potquote:Op maandag 25 januari 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waar blijft mijn koffie?
Dat zou knap zijn.quote:
staat je netjesquote:Op maandag 25 januari 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak net de laatste uit de pot
Dat het nieuws is, zegt wel íets over hoe groot de kans is he.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/bizar/p(...)0op%20social%20media.
Jezus kwam ook uit een seksloos huwelijk!quote:
Ik ken persoonlijk iemand bij wie het gebeurd isquote:Op maandag 25 januari 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het nieuws is, zegt wel íets over hoe groot de kans is he.
Gezien mijn historie is de kans dat ik wat verkeerds heb gegeten groter.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus kwam ook uit een seksloos huwelijk!
Ik ook, maar ik ken er ook heel veel waarbij het nooit gebeurd is.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk iemand bij wie het gebeurd is
moet je voorstellen dat ze ook nog eens roken..quote:Op maandag 25 januari 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oke oke.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien mijn historie is de kans dat ik wat verkeerds heb gegeten groter.
ja graag babequote:
hele rotonde in de fikquote:Op maandag 25 januari 2021 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lekker dan mijn stad is ook gesloopt
ja en de skate baan en sommige winkelsquote:
Ik moest lachen om de naam van de verkoper.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1655095732
dit is wel gaaf
jaquote:Op maandag 25 januari 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de naam van de verkoper.
quote:
eigenlijk zou die alleen hele kleine auto's moeten verkopenquote:Op maandag 25 januari 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de naam van de verkoper.
Ik vind Sloop een winkelstraat leuker om te spelen. Wat interactiever met betere special effects.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Beste Mensen, het spel is gestart en heet:
Hunted - probeer een nacht uit de handen van de jagers te blijven!!
Het is de bedoeling vanaf 21:00 tot 4:30 constant in beweging te zijn in de bebouwde kom van jouw woonplaats. Wij zorgen voor mensen die je gaan proberen te pakken. Lukt het jou om een nacht niet gepakt te worden?
Als je gepakt wordt zullen onze hunters je waarschijnlijk flink de les lezen, maar hou altijd in je gedachten dat dit ook gewoon onderdeel van het spel is..
Het spel kost 95 euro, maar er hoeft pas achteraf afgerekend te worden.
We hebben nu de rechten voor twee weken gekregen, maar bij succes is de kans aanwezig dat we het spel gaan verlengen...
SUCCES ‼️
echt hequote:Op maandag 25 januari 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Sloop een winkelstraat leuker om te spelen. Wat interactiever met betere special effects.
Ik ging kijken op hun site, maar weinig kleins.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
eigenlijk zou die alleen hele kleine auto's moeten verkopen
"Hoest een dikke bejaarde dood" lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Sloop een winkelstraat leuker om te spelen. Wat interactiever met betere special effects.
ja wel een bepaalde clientele zeg maarquote:Op maandag 25 januari 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging kijken op hun site, maar weinig kleins.
Nah, daar is het nieuwe wel vanaf.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoest een dikke bejaarde dood" lijkt me ook wel wat.
Niet teleurgesteld door het logo.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel een bepaalde clientele zeg maar
detailsquote:Op maandag 25 januari 2021 09:48 schreef gianni61 het volgende:
Mijn darmen hebben deze maandagochtend ook een protestactie opgezet
gemiste kansquote:Op maandag 25 januari 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging kijken op hun site, maar weinig kleins.
Soort Monopoly.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan het snackbar voer ligt, of dat ik gisteren mijn eerste alcohol van het jaar genuttigd heb, maar het rommelt van alle kantenquote:
ah ja ik steek het hier ook op snackbar voerquote:Op maandag 25 januari 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan het snackbar voer ligt, of dat ik gisteren mijn eerste alcohol van het jaar genuttigd heb, maar het rommelt van alle kanten
Dat was dè hit van 2020.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoest een dikke bejaarde dood" lijkt me ook wel wat.
Ja, ik sloop een hotel aan de Coolsingel. Dat zet meer zoden aan de dijk dan wat huizen. En daarna hoef je niet naar de gevangenisquote:
Dan hoop je toch dat ze zelf de steen koppen ipv de ruit ingooien.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gd-door-relschoppers
wouw dit is echt wel heel erg
quote:Op maandag 25 januari 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Nieuws: Nederlandse riolering staat op knappen na overmatige snackbarbezoeken van Nederlanders.
hier gooi je je emmer nog gewoon leeg op straat hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Nieuws: Nederlandse riolering staat op knappen na overmatige snackbarbezoeken van Nederlanders.
zinloos inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Las gister nog ergens dat er een snackbar was waar veel mensen hun bestellingen niet ophaalden, kon al dat eten de prullenbak in.
Wat zonde. Van al die dode beesten ook. En de moeite en het geld.
Waarschijnlijk was dat z'n 'normale' kooi ook nog.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nietes![]()
In zo'n piepklein reisbakje
Zou raar zijn als hij in een elephant size kooitje buiten stond.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nietes![]()
In zo'n piepklein reisbakje
quote:Op maandag 25 januari 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)hart-huilt~aa973f73/
MENSEN, IK HAAT JULLIE
schattig klein hamstertje zo in de kou achtergelatenquote:Op maandag 25 januari 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou, het is maar een muihuis.
Hou opquote:Op maandag 25 januari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat z'n 'normale' kooi ook nog.
lang want heeft vast gehamsterdquote:Op maandag 25 januari 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Hoe lang zo zo'n muis zonder eten kunnen?
hoe lang zou jij zonder eten kunnen ?!quote:Op maandag 25 januari 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Hoe lang zo zo'n muis zonder eten kunnen?
Moest lachen.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lang want heeft vast gehamsterd
Langer dan jijquote:Op maandag 25 januari 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang zou jij zonder eten kunnen ?!
Wat is dit voor incel plaatjequote:Op maandag 25 januari 2021 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CKa9gqbluqt/
dit ben jij he
quote:Op maandag 25 januari 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld dat dat mijn eten is al die varkens?
heb al hele tijd geen date gehadquote:Op maandag 25 januari 2021 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
En al die foute tinderdates misschien ook wel
Dichtgegroeide verbitterde ballen.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb al hele tijd geen date gehad
2 dagen ofzo?quote:Op maandag 25 januari 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb al hele tijd geen date gehad
Trouwenquote:Op maandag 25 januari 2021 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik gun Ballie wel een leuke vent en een huwelijk.
een trouwfeest is op zich wel leuk..quote:
maar met wiequote:
Meh. Liever een "normaal" feestje hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een trouwfeest is op zich wel leuk..
hier wat winkels gesloopt en skate baan en rotonde af gefiktquote:Op maandag 25 januari 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moest vanmorgen ook even uitleggen aan wat buitenlandse collega's dat Eindhoven niet helemaal van de kaart geveegd is. Al met al viel het in de andere steden 's avonds volgens mij nog wel mee.
quote:
Goals.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenWelkom op deze zonnige dag die alweer 3:06 langer is dan gisteren
Vandaag is voor het eerst meer dan een uur langer dan de kortste dag
![]()
Wie 8 jaar, 7 maanden en 6 weken aan een stuk huilt, heeft genoeg energie opgewekt om een kop koffie te verwarmen.
Nja.
Goedemorgenquote:Op maandag 25 januari 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenWelkom op deze zonnige dag die alweer 3:06 langer is dan gisteren
Vandaag is voor het eerst meer dan een uur langer dan de kortste dag
![]()
Wie 8 jaar, 7 maanden en 6 weken aan een stuk huilt, heeft genoeg energie opgewekt om een kop koffie te verwarmen.
Nja.
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moet je die omheen doen?
Ah om je arm dus. Meende dat ze ook hebben die over je borst gaan om je hartslag etc. te meten.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Het zijn de bandjes die aan m'n fitbit zitten. Nu kan ik weer vrolijk wisselen met kleurtjes.
Wit, grijs, roze en zwart binnen. Heb nog donkerblauw en mintgroen liggen.
Dat zijn meer andere merken, fitbit heeft vooral hartslagmeting aan de pols.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah om je arm dus. Meende dat ze ook hebben die over je borst gaan om je hartslag etc. te meten.
De mijne meet ook m'n hartslag.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah om je arm dus. Meende dat ze ook hebben die over je borst gaan om je hartslag etc. te meten.
Hartslag meten kunnen ze ook als ze om je pols zittenquote:Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Borstband schijnt wel nauwkeuriger te zijn, maar ik vind het niet heel fijn om zo'n band om te hebbenquote:Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens tijdens het sporten om gehad. Maar dat was meer als analyse-middel.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Borstband schijnt wel nauwkeuriger te zijn, maar ik vind het niet heel fijn om zo'n band om te hebben
eens en hard straffenquote:Op maandag 25 januari 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ze de meeste relschoppers weten te pakken en dat ze mooi zelf voor de kosten mogen opdraaien.
Ja, ik hoop zo veel.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ze de meeste relschoppers weten te pakken en dat ze mooi zelf voor de kosten mogen opdraaien.
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker je chick in haar blote bips op straat kunnen zetten als je er genoeg van hebt
amaramadingdongquote:Op maandag 25 januari 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
* dud0r schuift aan bij bitterbalquote:
Nein ben nu bij aflevering 5.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
amaramadingdong
Ben je al door mando heen?
man man man.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Wou gisteren weer verder kijken maar hele weekend al achter de tv gezeten dus had geen zin meer.
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker je chick in haar blote bips op straat kunnen zetten als je er genoeg van hebt
Ja dat is echt zo maar ja verliefde mensen denken nu meestal een metertje te laag.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat ik het huis in mijn eentje gekocht had was wel een voordeel toen mijn ex en ik uit elkaar gingen moet ik zeggen.
oud liedje.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
smakelijk haagsieeequote:Op maandag 25 januari 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
Zit kersenvlaaivulling op koekjes te etenquote:Op maandag 25 januari 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
Gelukkig maar, ik was al bij bitterbal aangeschoven voor de lunchquote:Op maandag 25 januari 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
Wil je sunny side up?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was al bij bitterbal aangeschoven voor de lunch
Dat er af en toe rode drupjes op je borsten vallenquote:Op maandag 25 januari 2021 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit kersenvlaaivulling op koekjes te eten![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er af en toe rode drupjes op je borsten vallen
Man man manquote:Op maandag 25 januari 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er af en toe rode drupjes op je borsten vallen
Niet dat ei flippen dan!quote:
je riep?quote:
hij had het tegen mijquote:
anders had hij wel blonde stoot geroepenquote:
Racismequote:Op maandag 25 januari 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
deze jongens
https://9gag.com/gag/a1rez7P
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
anders had hij wel blonde stoot geroepen
gaat hij persoonlijk scheetjes laten bij al deze mensen danquote:Op maandag 25 januari 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
"Deze mensen zullen nog een poepie ruiken "
Rutte gaat optreden mensen.
CL, Frantic en ballie zouden hiervan intens en vies genieten.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
gaat hij persoonlijk scheetjes laten bij al deze mensen dan
die van beaglemans ruiken naar geconcentreerde verbrande popcornquote:Op maandag 25 januari 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CL, Frantic en ballie zouden hiervan intens en vies genieten.
Heeft Rutte dit gezegd?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
We leven nog steeds in Nederland. Hoewel de rellen wel zorgden voor verbroedering gisteren. Lang geleden dat doorgesnoven hooligans en Marokkanen iets samen deden.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lang geleden dat doorgesnoven hooligans en Marokkanen iets samen deden.
Ja!quote:Op maandag 25 januari 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker weer om een rondje te lopen wel.
Wanneer staan de meeste meubels er?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja!
bealgemans is hier, dus ff broodje halen zo en langs 't strand lopen.
En dan mag beaglemans weer shotgun mee naar de milieustraat. Nog 3x vandaag schat ik
Shotgun?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
En dan mag beaglemans weer shotgun mee naar de milieustraat. Nog 3x vandaag schat ik
Die bindt straks een rood lint om zijn hoofd en gaat met een AK47 de straat opquote:Op maandag 25 januari 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
They have awoken the dire wolf.
grote stukken worden 2 februari door een verhuisbedrijf gedaan. Ben zelf nu de garage helemaal leeg aan het halen, wat verhuisd moest worden naar de nieuwe werkplaats en appartement is al verhuisd.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer staan de meeste meubels er?
Ruttoquote:Op maandag 25 januari 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bindt straks een rood lint om zijn hoofd en gaat met een AK47 de straat op
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We leven nog steeds in Nederland. Hoewel de rellen wel zorgden voor verbroedering gisteren. Lang geleden dat doorgesnoven hooligans en Marokkanen iets samen deden.
Wat is dit? Ik stel gewoon een vraagquote:Op maandag 25 januari 2021 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://topgear.nl/autonieuws/regels-van-shotgun-roepen/
ow die link doet het nietquote:Op maandag 25 januari 2021 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik stel gewoon een vraag
Aha okequote:Op maandag 25 januari 2021 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ow die link doet het niet
Shotgun rijden komt uit de tijd van de cowboys. Wie voorop de bok zat naast de koetsier met een shotgun in z'n klauwen
Hedentendage is dat degene die op de passagiersstoel zit zonder shotgun.
Oooooh boy.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is Etto niet stiekem Jo Bonten?
quote:
Heb nooit geweten dat het daarom 'shotgun' heet als je op de passagiersstoel zitquote:Op maandag 25 januari 2021 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ow die link doet het niet
Shotgun rijden komt uit de tijd van de cowboys. Wie voorop de bok zat naast de koetsier met een shotgun in z'n klauwen
Hedentendage is dat degene die op de passagiersstoel zit zonder shotgun.
nu heb je een slijmvijver?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
ik liet een ei vallen. opgevangen met mijn benen tegen het keukenkastje aan
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
WTF, uitbroeden dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
De plek achter ‘shotgun’ noemden mijn Amerikaanse vrienden ‘Cobain’...quote:Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nooit geweten dat het daarom 'shotgun' heet als je op de passagiersstoel zit
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
De plek achter ‘shotgun’ noemden mijn Amerikaanse vrienden ‘Cobain’...
De mijne zijn Henk, Kees, Ingrid, kleine teringleijer en Stinkyquote:Op maandag 25 januari 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo hebben alle stoelen in een auto een eigen naam?
Stinky is de trekhaak zeker?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mijne zijn Henk, Kees, Ingrid, kleine teringleijer en Stinky
Nee waar de kleine man zitquote:
En je middelste tenen niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo hebben alle stoelen in een auto een eigen naam?
Goeie act voor in het circusquote:Op maandag 25 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Dan moet je het met de slijmvijver vangenquote:Op maandag 25 januari 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie act voor in het circus
Komt dat zien, komt dat zien, Haagse vrouw van middelbare leeftijd met zwembandjes legt eieren.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie act voor in het circus
godverquote:Op maandag 25 januari 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat zien, komt dat zien, Haagse vrouw van middelbare leeftijd met zwembandjes legt eieren.
Psychiatrische patiënt.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.facebook.com/113266477112887/videos/404778860630158
virus wappie online![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat zien, komt dat zien, Haagse vrouw van middelbare leeftijd met zwembandjes legt eieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |