SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet?quote:
Het is met een nulquote:
Wil je anders een weekje met mij ruilen?quote:Op maandag 25 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week alleen maar gezeik op het werk en ik verwacht niet dat het deze week anders is.
Hm, en uitgerookt worden tussen zo’n stelletje kuchende banktokkies. Liever nietquote:Op maandag 25 januari 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je anders een weekje met mij ruilen?
quote:
Dat is kutquote:Op maandag 25 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week alleen maar gezeik op het werk en ik verwacht niet dat het deze week anders is.
Alleen als ik dan ook je strings mag dragenquote:Op maandag 25 januari 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je anders een weekje met mij ruilen?
quote:Op maandag 25 januari 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, en uitgerookt worden tussen zo’n stelletje kuchende banktokkies. Liever niet
quote:Op maandag 25 januari 2021 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat is kut
[..]
Alleen als ik dan ook je strings mag dragen
Ja, jij zou de enige collega zijn die wel leuk is, maar jij zit dan hier dingen over de schutting te gooien bij de scrummaster tijdens de bila.quote:
terwijl ik mijn plasje er overheen doe en er voor zorg dat onze synergie wel hetzelfde isquote:Op maandag 25 januari 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij zou de enige collega zijn die wel leuk is, maar jij zit dan hier dingen over de schutting te gooien bij de scrummaster tijdens de bila.
quote:Op maandag 25 januari 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl ik mijn plasje er overheen doe en er voor zorg dat onze synergie wel hetzelfde is
Gisteravond nog snel een cadeau voor mezelf besteld bij Mantel en het wordt zometeen al bezorgdquote:Op maandag 25 januari 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
ik had dus gisteren wat besteld voor click en collect bij de karwei. Heb ik nog steeds geen tijdslot ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |