Primaquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
De BE inzetten is wel een serieuze escalatie hoor. Hoop dat het goed gaat daar, die gasten zijn over 't algemeen niet echt getraind om de-escalerend op te treden, meer om het zo snel mogelijk de kop in te drukken.
En dit is dus de escalatie waar ik bang voor was. Ik ben er heel bang voor dat er doden gaan vallen daar. Ik hoop het echt niet, maar dit gaat fout.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij groeit het meneer Jorritsma boven de pet
Dat gaat ook nergens over. Geen demonstratie, maar gewoon plunderend de straat door gaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef Cue_ het volgende:
Net wat beelden gezien van de rellen in Enschede. Echt wat ene onzin.
De winkeliers hebben 't al zwaar en dan gaan ze ook nog eens de ruiten inslaan. Nee lekker meelevende lui.
Allemaal puur eigen belang en het rellen om het rellen en stoer te doen..
Hopelijk worden ze hard aangepakt!
Je zal d'r maar liggen als patiënt terwijl je hoort dat ze de ruiten proberen in te gooienquote:Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het MST is gelukkig nog heel. Wel een poging gedaan. Direct oppakken. Asociaal tuig.
Welterusten!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, te gek dat ‘voetbalsupprtersrellen’ een dusdanig normaal iets is dat je die ‘uitvergroot’ nog als ‘enigszins begrijpelijk door de situatie’ kunt zien.
Ik ga naar bed. Ik heb er heel veel moeite mee dat er mensen in dit topic rondlopen die het wel mooi vinden die rellen, anderen die het wel begrijpen of zien als iets dat wel te verwachten was. Dit vind ik niet normaal, te begrijpen of wel een mooie show. Ongeacht wat je van de situatie en de maatregel vindt, is dit belachelijk.
Die mensen moeten toch een reden hebben om te gaan rellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:20 schreef Tarado het volgende:
het zijn gewoon gekkies die rellen, die moet je gewoon keihard aanpakken, met je boze mensen
Ja, dat de draadjes in hun hoofd niet helemaal goed zijn aangesloten.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef Fred het volgende:
[..]
Die mensen moeten toch een reden hebben om te gaan rellen.
En dan vast als reden, ja we vervelen ons al maanden en dit was voor ons de druppel.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gaat ook nergens over. Geen demonstratie, maar gewoon plunderend de straat door gaan.
Deze burgemeester is sowieso een bijzonder exemplaar. Maar dit is wel heel erg bijzonder.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dit is dus de escalatie waar ik bang voor was. Ik ben er heel bang voor dat er doden gaan vallen daar. Ik hoop het echt niet, maar dit gaat fout.
vaak is niet een reden die ze nodig hebben maar gelegenheidquote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef Fred het volgende:
[..]
Dezelfde reden als voetbalsupporters. Geen leven en verveling gecombineerd met apenrots mentaliteit en dito iq.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef Fred het volgende:
[..]
In die zin wordt het nooit meer norma ben ik bang.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef TLC het volgende:
Wanneer zitten we weer in het normale leven eigenlijk ? gaat dat 2022 worden ?
De Marechaussee heeft de Bijstandseenheid (soort ME van de Marechaussee) en de bijzondere bijstandseenheid (BBE). De BBE is een anti-terreuronderdeel, de BE zou ingezet worden op vliegvelden, tweede kamer en dat soort plekken.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat kan een KMar extra doen tov politie dan? Of is het blik agenten op en wordt het door de KMar aangevuld?
Ben niet zo bekend met die inzet (van KMar) in deze situaties.
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dezelfde reden als voetbalsupporters. Geen leven en verveling gecombineerd met apenrots mentaliteit en dito iq.
dat zie je toch ook al aan de hoeveelheid steekpartijen in de grote steden, gaat echt nergens meer overquote:Op zondag 24 januari 2021 23:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In die zin wordt het nooit meer norma ben ik bang.
Het demonstreren en de rellen worden steeds meer en meer.
'Bring your kid to work day'.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:27 schreef Sfancta het volgende:
Maar even serieus he, heb respect voor iedereen, maar check in het volgende filmpje op 0.25, is dit nou echt serieus te nemen?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |