Dat moet ik de pvv nageven. Alleen is het probleem dat die Patriots alleen nog geloven wat ze willen horen. Genoeg vertrouwelingen van Trump waren volgens de volgers ‘controlled opposition’, het is een kwestie van tijd voordat die term onder protestwappies gemeengoed wordt.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wanneer de PVV weer eens redelijker is dan de FVD...
En aangezien het gefilmd is krijgt die agent echt wel een berispingquote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Please. Het inzetten van een wapen moet altijd proportioneel zijn. In dit geval was het dat toch duidelijk niet?
Zal je straks zien dat alle schappen leeggeroofd zijn, behalve de wc-papierquote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee logisch. Het is de schuld van de Rabobank Albert Heijn
Maar straks wel weer protesteren en huilen als een agent een donkere crimineel 8000 km verderop over de plas aanpaktquote:Op zondag 24 januari 2021 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woedend. Die mevrouw had daar niets te zoeken. Ze kan me niet hard genoeg geraakt worden.
Brabant (en ook Limburg) is van oudsher al tegen het centrale gezag geweest. Heeft een geschiedkundige achtergrond.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
Grote steden snap ik, maar waarom is Brabant zo tokkie?
Die mensen die nu stoeptegels uit de grond trekken en deze en vuurwerk naar de politie gooien kun je nu ook aanpakken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zonder een noodbevel of noodverordening moeten ze burger voor burger controleren om vast te stellen of ze daar mogen zijn. Met een noodbevel of noodverordening kan een hele (ongespecificeerde) groep worden aangemerkt. Voor de politie maakt dit het schoonvegen van straten e.d. gewoon veel makkelijker. Dan is de inzet van het geweldsmiddel namelijk makkelijker geoorloofd. Daardoor minder administratief gezeik achteraf.
Dit dus, mensen hebben niks te beleven en gaan dus kutten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft niets te maken met protesten tegen de avondklok, puur crimineel gedrag.
Maar nog steeds niemand livequote:
Nee dit zijn gewoon tokkies/tuig, niks meer.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Brabant (en ook Limburg) is van oudsher al tegen het centrale gezag geweest. Heeft een geschiedkundige achtergrond.
Precies.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft niets te maken met protesten tegen de avondklok, puur crimineel gedrag.
Eigenlijk alleen in Enschede lijkt het voornamelijk om ‘voetbalhooligans’ te gaan. Op alle overige filmpjes, en dan met name met plunderen erbij, zie ik onze kansrijke jeugd met nektasjes.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:48 schreef Momo het volgende:
Alle energie van een jaar niet rellen komt uit de voetbalhooligans jeetje
Stem 17 maart FVD ???? Dacht t niet...quote:Op zondag 24 januari 2021 21:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wanneer de PVV weer eens redelijker is dan de FVD...
Noorderlingen, lekker nuchter volk.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Even wat rust en sereen in dit topic gooien
Voor mijn gevoel omvat deze post wel 90% van de mensen aldaarquote:Op zondag 24 januari 2021 21:48 schreef Momo het volgende:
Alle energie van een jaar niet rellen komt uit de voetbalhooligans jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |