Die avondklok slaat ook compleet nergens op.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef Fugue het volgende:
FvD roept ook op om de avondklok te negeren. Wat een smerig tuig hebben we ook zitten
Het enige wat ze er nog niet bij zeggen is "STA OOK OP EN REL!"quote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
daar roepen ze niets op, ze melden alleen iets. Jeetje wat een stemmingmakerij weer
quote:
Jesse doet exact hetzelfde, maar dan zeggen jullie nietsquote:Op zondag 24 januari 2021 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godsamme treurige vent is het toch ook.Zum kotsen.
Misschien een stagiair die nog niet zo goed kon richten?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan wil je toch die gek in dat berenpak raken? Niet het kleinste persoon een meisje?
De reacties slaan nergens op.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die avondklok slaat ook compleet nergens op.
Niet zo gek dit soort reacties.
Je hoeft echt niet in complotten te geloven om tegen deze ongein te zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik zit ook niet in de bovenklasse hoor ik heb ook gewoon een simpele mbo opleiding en baan. Wat nu niets te verliezen prima als ze ontevreden zijn maar doe er eens wat nuttigs mee ipv stompzinnige leuzen te roepen. Iedereen heeft wat te verliezen zeker in deze tijd maar ze kiezen er voor om complotten te geloven en niet verder vooruit te denken. Alles ligt altijd maar aan de elite. En de gevolgen van vanmiddag zijn voor ons allemaal de kosten en de regels want die worden echt niet minder streng omdat die stakkers dat graag willen.
Jesses post is ook om te kotsen. Lekker voorbeeld geven ze met die droeftoeters in de kamer.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:44 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
[..]
Jesse doet exact hetzelfde, maar dan zeggen jullie niets
Hypocrisie ten top dit.
Laten we er gelijk ff een plofkraak tegenover gooien!quote:
Wel zo eerlijk, nadat de Jumbo eerder deze dag is gesloopt moeten ze wel denken. Man man blijf af van anderman spullen.quote:
Nee logisch. Het is de schuld van de Rabobank Albert Heijnquote:
Zo, dat duurde lang.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jesses post is ook om te kotsen. Lekker voorbeeld geven ze met die droeftoeters in de kamer.
Zo beter?
Een paardemiddel om het virus in te dammen, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die avondklok slaat ook compleet nergens op.
Niet zo gek dit soort reacties.
Zonder een noodbevel of noodverordening moeten ze burger voor burger controleren om vast te stellen of ze daar mogen zijn. Met een noodbevel of noodverordening kan een hele (ongespecificeerde) groep worden aangemerkt. Voor de politie maakt dit het schoonvegen van straten e.d. gewoon veel makkelijker. Dan is de inzet van het geweldsmiddel namelijk makkelijker geoorloofd. Daardoor minder administratief gezeik achteraf.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:36 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat kunnen ze dan wel wat ze nu niet kunnen bij het effectief bestrijden van het probleem?
Covid schijnt ook je hersenen aan te tastenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
Grote steden snap ik, maar waarom is Brabant zo tokkie?
In ieder geval completer.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jesses post is ook om te kotsen. Lekker voorbeeld geven ze met die droeftoeters in de kamer.
Zo beter?
Geen carnaval he.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
brabanders zijn minder rationeelquote:Op zondag 24 januari 2021 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |