Odegaard is weer verlost van Zidane en voetbalt ook weer stukken beter.quote:
Nu moeten ze nog 9 slopers opstellen naast die 2 en het moet kunnen voor ze.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Odegaard is weer verlost van Zidane en voetbalt ook weer stukken beter.
Blijft aandoenlijk hoe elke vertrekkende Eredivisie-speler in de talkshows tot God verheven wordt.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Mimimi arme Ziyech , misbruikt , dupe van het systeem en alles
Bij het commentaar ook : Steeds bij iedere samenvatting aan begin vermelden wie er spelen uit de Eredivisie . Zelfs Enes fucking Unal wordt steeds genoemd lolquote:Op zondag 14 maart 2021 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijft aandoenlijk hoe elke vertrekkende Eredivisie-speler in de talkshows tot God verheven wordt.
Straks weer Rekik, Neno, Luuk noemen en wellicht nog roepen dat Vaclik afgetest werd bij De Graafschapquote:Op zondag 14 maart 2021 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij het commentaar ook : Steeds bij iedere samenvatting aan begin vermelden wie er spelen uit de Eredivisie . Zelfs Enes fucking Unal wordt steeds genoemd lol
Danilo van Porto speelde ook bij Roda maar ze zeggen er nooit bij hoe dat ging.quote:Op zondag 14 maart 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks weer Rekik, Neno, Luuk noemen en wellicht nog roepen dat Vaclik afgetest werd bij De Graafschap.
Ik vond Aad vrij timide.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:12 schreef -XOR- het volgende:
Aad300 had wel een punt mbt selectiesamenstelling.
Aad leek op een gegeven moment even heel ergens anders met zijn gedachten.quote:
Hij heeft natuurlijk nooit een penaltie mogen nemen bij ADO. Toen werd het pijnlijk stil.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aad leek op een gegeven moment even heel ergens anders met zijn gedachten.
Leuke uitzending, alleen teveel Barca. 7-quote:
Enige alternatief voor Gravenberch is eventueel de Roon.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:58 schreef Obiekulu het volgende:
Middenveld Gravenberch - Wijnaldum - De Jong woensdag.
Nog nooit zo makkelijk geweest.
Goeie analistquote:Op zondag 21 maart 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
Ik vind Dirk weer goed in zijn voetbalanalyses en dat wil ik helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |